Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
- Data zamieszczenia: 2011-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
plac Wojska Polskiego 10 10
62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
REGON: 00052819000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali sportowej w Dobrej - Długa Wieś ETAP III - zakup dostawa i montaż stolarki okiennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje wykonanie nw robót: 1) Zakup dostawę o montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych dwudzielnych o współczynniku przenikania ciepła U=0,76 dla całego okna o wymiarach: a) Okno 2000x2080mm - szt. 3, b) Okno 2000x2080mm - szt. 2, c) Okno 2000x2080mm - szt. 11, d) Okno 2000x2080mm - szt. 2, e) Okno 2000x2080mm - szt. 3, f) Okno 1680x2080mm - szt. 2 g) Okno 600x2080mm - szt. 1, h) Okno 600x2080mm szt. 1; i) Okno 2000x1050mm - szt. 13; j) Okno 2000x1050mm - szt. 1 k) Okno 1200x1600mm - szt. 1; l) Okno 1200x1600mm - szt. 1; m) Okno 800x1550mm - szt. 1; n) Okno 2000x2200mm - szt. 1; o) Okno 1190x2600mm - szt. 8; p) Okno 1190x3100mm - szt. 4; 2) Zakup dostawa i montaż tymczasowego zabezpieczenia otworów drzwiowych (konstrukcja drewniana obita płytą OSB gr.12mm dwustronnie z okuciami - powierzchnia 45m2. UWAGA: WYMIARY OKIEN NALEŻY SPRAWDZIĆ NA BUDOWIE. UWAGA: OKNA NA SALI SPORTOWEJ Z SZYBĄ BEZPIECZNĄ P2. UWAGA: OKNA WINNY SPEŁNIĆ PRÓBĘ SZCZELNOŚCI DLA CAŁEGO OBIEKTU WYKONYWANĄ W PÓŹNIEJSZYM ETAPIE ROBÓT BUDOWLANYCH NIE BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. UWAGA: ROBOTY BUDOWLANE NALEŻY WYKONAĆ ZODNIE Z OPRACOWANYM PROJEKTEM BUDOWLANYM. WSZELKIE ZMIANY PROJEKTU NALEŻY UZGODNIĆ Z ZAMAWIAJACYM. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252341000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - 1.500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną