Przetargi.pl
Budowa sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach i adaptacja istniejącej sali gimnastycznej na potrzeby zaplecza sanitarno-technicznego.

Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ogłasza przetarg

  • Adres: 32051 Wielkie Drogi, Wielkie Drogi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2706016, 2706308 , fax. 122 706 016
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
    Wielkie Drogi 192
    32051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie
    tel. 012 2706016, 2706308, fax. 122 706 016
    REGON: 35651710900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach i adaptacja istniejącej sali gimnastycznej na potrzeby zaplecza sanitarno-technicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach obejmujących budowę sali sportowej i adaptację istniejącej sali gimnastycznej na potrzeby zaplecza sanitarno-technicznego. Zakres robót został szczegółowo określony w załączonych przedmiarach, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SIWZ. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest również zobowiązany do: - wykonania dokumentacji powykonawczej obejmującej: projekty powykonawcze z naniesionymi wszelkimi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, zatwierdzonymi przez projektanta i inspektora nadzoru (w przypadku odstępstw od zatwierdzonego projektu przeprowadzenie stosownej procedury określonej polskim prawem) – 2 komplety, dokumentację odbiorową (protokoły, atesty, uzgodnienia, certyfikaty, itp.) – 2 komplety, inwentaryzację geodezyjna powykonawczą z klauzulą PODGiK – 2 egz. - uzyskania własnym staraniem dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory przez odpowiednie Instytucje (Państwowa Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektor Pracy , Państwowa Inspekcja Sanitarna) oraz do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia uzyskać w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego decyzję pozwolenia na użytkowanie. - powiadomienia Instytucji wyżej wymienionych o zakończeniu przedmiotowych robót w terminie umożliwiającym tym Instytucjom dokonanie stosowanych odbiorów, zgodnie z polskim ustawodawstwem, tak by decyzję pozwolenia na użytkowanie przedstawić w dniu odbioru końcowego. Ponadto wykonawca jest zobowiązany opracować Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, oznakować drogi oraz wyjścia ewakuacyjne, wyposażyć budynek w podręczny sprzęt i aparaty gaśnicze w ilościach i rodzajach wynikających z obowiązujących przepisów oraz norm, a także dostarczyć świadectwo energetyczne obiektu. 2. Roboty będą wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowym sporządzonym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego. 3. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. 4.Technologia wykonania prac: - Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż część prac budowlanych wykonywana będzie podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa wychowanków i personelu placówki. - Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. - Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. - Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, konstrukcji, materiałów itp. 6. Wymagania w związku z art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych: - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. prace budowlane wykonywane na terenie budowy – zgodnie z zakresem zawartym w przedmiarze robót. - W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. - Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej siwz. - Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. - W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 9.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 50 000 złotych Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PKO S.A. , nr rachunku: 36 1240 6292 1111 0010 5124 6957. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju nr 21, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach