Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
Rynek 19 19
44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
REGON: 00053994000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Sierakowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Sierakowicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000 PLN ( trzydzieści tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 28.04.2009 r. do godz. 10,00 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 1) pieniądzu 2) por
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie: robót konstrukcyjno-budowlanych, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych ,które to osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy sali lub hali sportowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt 1 i 3, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , O aktualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - (załącznik nr 2), 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 3), 4) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, (załącznik nr 5), 6) uprawnienia zawodowe i aktualnie obowiązujące zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) parafowany wzór umowy - (załącznik nr 6), Dokumenty wymienione w punkcie V mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach, ul. Źrałków 1 w Wojkowicach
Dodano: 2016-07-05 - Remont pomieszczeń sali gimnastycznej oraz magazynu sprzętu sportowego w budynku głównym w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu
Dodano: 2016-06-30 - Remont Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej Nr 3 w Wojkowicach, ul. Źrałków 1 w Wojkowicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont pomieszczeń sali gimnastycznej oraz magazynu sprzętu sportowego w budynku głównym w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu.
Dodano: 2016-06-03 - Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem, przy Szkole Podstawowej nr 15 w Zabrzu, przy ul. Czołgistów 1
Dodano: 2015-10-21 - Remont budynku sali gimnastycznej im. Joachima Świętka w Piekarach Śląskich przy ulicy Drzymały 3.
Dodano: 2015-07-14 - ZS nr 4 - remont sali gimnastycznej
Dodano: 2015-07-08 - Modernizacja sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 7 przy ul. Obrońców Westerplatte 2a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-06-25 - Wymiana parkietu sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Jankowskiego 22 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-06-01 - Modernizacja sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 7 przy ul. Obrońców Westerplatte 2a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-05-27