Przetargi.pl
Budowa sali gimnstycznej przy PSP Nr 3 w m. Kozienice

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnstycznej przy PSP Nr 3 w m. Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa sali sportowej i łącznika przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Kozienicach, wraz z wyposażeniem obiektu oraz budową i przebudową infrastruktury technicznej i towarzyszącej. Zamierzenie zlokalizowane jest na działce nr 2203/21. Dokumentacja projektowa obejmuje: - budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem, jednokondygnacyjnej, o wymiarach 63,54 x 29,98 m i parametrach technicznych obiektu: - kubaturze - 11 725,00 m3, - pow. zabudowy – 1 585,37 m2, - pow. całkowitej – 2 675,52 m2, - pow. użytkowej – 1 711,77 m2, - wysokości zabudowy – 12,92 m, - liczbie kondygnacji nadziemnych – 1, - budowę zjazdu od ul. Sportowej, chodników i drogi pożarowej, - budowę przyłączy oraz instalacji zewnętrznych kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz energii elektrycznej, - przebudowę boiska zewnętrznego do koszykówki, - montaż małej architektury, - dostawę wyposażenia. 2. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego oraz jego wyceny należy uwzględnić: Uwaga: 1) Gmina Kozienice wykonała niżej opisany zakres robót z dokumentacji projektowej którego nie należy wyceniać: a) roboty rozbiórkowe, w tym wycinka i usunięcie drzew, pni i krzewów, b) roboty ziemne - wykonanie wykopów pod ławy i stopy fundamentowe, zasypanie wraz z zagęszczeniem wykopów, c) wykonanie fundamentów - ławy, stóp i murów fundamentowych, d) Przebudowa sieci podziemnych:  usunięcie kolizji istniejących kabli energetycznych średniego i niskiego napięcia w całości,  usunięcie kolizji sieci ciepłowniczej- usunięto tylko kolizje /należy wykonać - komorę ciepłowniczą w całości, prace ziemne zasypowe i odtworzeniowe/,  deszczówka – ułożone rurociągi i zamontowane studnie rewizyjne bez włazów, pokryw i regulacji - na ok. 80% / wykonać, brakuje wpięcie w ulice ok. 25 mb/,  kanalizacja sanitarna wykonana pod ziemią + studnia betonowa Ø 1200 /wykonać pokrywę i regulacje/,  przyłącze wody wykonane w całości, e) roboty budowlane - część niska budynku wraz z łącznikiem;  stan surowy otwarty, ocieplenie attyk styropianem, siatką i klejem /wykonać konstrukcję dachu i pokrycia, przebicia w łączniku do części istniejącego budynku,  instalacja elektryczna wysokprądowa / okablowanie wykonano 80%, koryta kablowe metalowe – 85% wykonano/,  kanalizacja pod posadzką w 100%,  na całej przestrzeni wykonany „chudziak”,  ocieplenie ścian fundamentowych zabezpieczone folią kubełkową, f) roboty budowlane - część wysoka budynku – sala z zapleczem  ściana nośna frontowa Rys. KW7a widok 1-1 wykonano do poziomu 5,99– stan surowy, brakuje trzech słupów nr II-S1, II-S6, II-S4 od wysokości 2,90 do 5,99,  ściana nośna wewnętrzna pomiędzy salą a zapleczem Rys. KW7b widok 2-2 wykonano do poziomu +2,90 – stan surowy,  ściana nośna tylna od zaplecza z otworami okiennymi Rys. KW7c widok 3-3 wykonana do poziomu +6,50 – stan surowy / trzpienie i wieniec niezabetonowane/,  ściana szczytowa zewnętrzna Rys. KW7d widok 4-4 wymurowana do poziomu +2,90 w całości, do poziomu +6,50 wymurowane ściany w 90% bez słupów,  ściana szczytowa pomiędzy częścią niską a wysoką Rys. KW7e widok 5-5 wykonana do poziomu +6,50m bez dwóch słupów  szacht windowy wymurowany do poziomu 6,50 w 80%, brak konstrukcji żelbetowej od poziomu 2,90 do 6,50,  klatki schodowe szt. 2 w całości – stan surowy,  trybuny w całości – stan surowy,  instalacja elektryczna wysokprądowa / okablowanie wykonano - 30%, koryta kablowe metalowe – 45% wykonano/,  na całej przestrzeni wykonany „chudziak”,  ocieplenie ścian fundamentowych zabezpieczone folią kubełkową w całości, 2) w wycenie należy dodatkowo uwzględnić: a) Przy wykonaniu przebić do istniejącej części szkoły w łączniku uwzględnić nadproża żelbetowe oraz roboty towarzyszące tj. odtworzenie tynków, roboty malarskie; oraz uwzględnić roboty odtworzeniowe w starej sali gimnastycznej po montażu nowych okien i zamurowaniu części starych. Nowe okna otwierane z poziomu posadzki. b) przy wpięciu instalacji c.o. do istniejącej części szkoły uwzględnić wszelkie prace towarzyszące odtworzeniowe. II. Wymagania techniczne i warunki realizacji zamówienia: 1. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, lokalizacyjne i materiałowe w zakresie wynikającym z n/w dokumentów: a. Projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – architektura i konstrukcja, b. Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu, c. Projekt budowlany usunięcia kolizji istniejących kabli energetycznych średniego i niskiego napięcia które występują w związku z planowaną inwestycją budowy Sali gimnastycznej przy szkole PSP nr 3 w Kozienicach, d. Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – instalacje elektryczne, e. Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – instalacje sanitarne, f. Projekt budowlany przebudowy sieci ciepłowniczej dla inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu, g. Projekt budowlany zjazdu indywidualnego, h. Projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – wyposażenie wnętrz. i. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,  roboty towarzyszące /w tym zabezpieczenia istniejącej sieci, usunięcie ew. kolizji z istniejącym uzbrojeniem/,  roboty budowlano-montażowe, w tym: - ściany zewnętrzne i wewnętrzne, - montaż nadproży, - deskowanie, zbrojenie, betonowanie słupów, belek, wieńcy, schodów, stropów, szybu windowego,  dach, w tym: - montaż elementów więźby dachowej, - wykonanie pokrycia dachu, - izolacja cieplna, przeciwdźwiękowa, przeciwwilgociowa, - montaż obróbek blacharskich, rur i rynien spustowych,  montaż stolarki,  podłogi i posadzki,  roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne,  zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, sprawnego technicznie, kompletnego wyposażenie obiektu zgodnie z przyjętym w dokumentacji projektowej zakresem w tym urządzeń i innych ruchomych elementy wyposażenia oraz elementów pomocniczych pozwalających na prawidłowe użytkowanie danego sprzętu, urządzenia, wyposażenia,  dostawa i montaż elementów p.poz.,  wykonanie boiska do koszykówki,  roboty w zakresie zagospodarowania terenu – roboty drogowe, mała architektura, ogrodzenie, nasadzenia,  roboty instalacyjne, w tym: - hydrantowa, - wod-kan, - centralnego ogrzewania, - wentylacja i klimatyzacja,  przyłącza i sieci, w tym kan. deszczowej i sanitarnej, wodociągowe, przebudowa sieci ciepłowniczej,  instalacje elektryczne silnoprądowe i niskoprądowe,  inne roboty, w tym:  zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem,  uporządkowanie terenu objętego robotami,  przeprowadzenie wymaganych prób, sprawdzeń, badań i pomiarów,  wykonanie prac pielęgnacyjnych wszystkich drzew w obrębie inwestycji,  przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji oraz karty gwarancyjne w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonej,  wykonanie dokumentacji powykonawczej,  przeglądy gwarancyjne,  konserwacja, serwisowanie sprzętu, urządzeń i wyposażenia w okresie rękojmi i gwarancji,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, w zakresie wskazanym w Części I SIWZ – załącznik nr 1. 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. 2. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach