Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Gimnazjum Nr 2 w Świeciu ul. Ogrodowa 1c

Gmina Świecie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3332310 , fax. 052 3311306, 3332360
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świecie
    ul. Wojska Polskiego 124 124
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3332310, fax. 052 3311306, 3332360
    REGON: 00052518000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Gimnazjum Nr 2 w Świeciu ul. Ogrodowa 1c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Gimnazjum Nr 2 w Świeciu przy ul. Ogrodowej 1 c Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem dla Gimnazjum Nr 2 w Świeciu przy ul. Ogrodowej 1 c. Zaprojektowany obiekt składa się z części sportowej, części socjalnej oraz łącznika. Główną część obiektu - salę gimnastyczną stanowi jednokondygnacyjny budynek halowy o konstrukcji szkieletowej żelbetowej z dachem dwuspadowym o konstrukcji w postaci dźwigarów z drewna klejonego. Pokrycie dachu Sali z blachodachówki. Długość Sali gimnastycznej wynosi 44,54 m , szerokość 26,30 m, a wysokość 11,70 m. Na potrzeby zaplecza socjalnego adoptowana będzie istniejąca sala gimnastyczna. W zapleczu socjalnym zaprojektowano dwie kondygnacje : parter jako zaplecze socjalne oraz piętro jako pomieszczenie techniczne. W części socjalnej na parterze zaprojektowano następujące pomieszczenia : węzeł sanitarny dla osób niepełnosprawnych, toalety ogólnodostępne ,szatnie, umywalnie, pokój nauczycieli, pomieszczenie gospodarcze, korytarz i magazyn sprzętu sportowego. Zaprojektowano również łącznik między salą gimnastyczną a zapleczem socjalnym o wymiarach 8,0 m x 3,80 m. Łącznik konstrukcji żelbetowej ocieplony styropianem gr. 12 cm. Funkcja i program użytkowy. Na program Sali sportowej składa się : - jednokondygnacyjny budynek podstawowy Sali sportowej o wewnętrznych wymiarach 25,06 m x 43,70 m, z następującymi boiskami do gier sportowych wraz z wyposażeniem systemowym : - boisko główne do koszykówki o wymiarach 15 x 28 m - boisko główne do siatkówki o wymiarach 9 x 18 m - boisko główne do piłki ręcznej o wymiarach 20 x 40 m - trzy boiska treningowe do siatkówki o wymiarach 9 x 18 m Dwukondygnacyjny budynek zaplecza połączony będzie z salą sportową łącznikiem. Parter zaplecza szatniowo - sanitarnego użytkowników Sali sportowej i nauczycieli, posiadał będzie niezbędną komunikację z wyodrębnieniem korytarza, szatni z których każda posiada dostęp do umywalni i pomieszczenia WC, pokoju nauczycieli z umywalnią, toalety dla osób niepełnosprawnych , pomieszczenia gospodarczego jak i magazynu sprzętu sportowego. Dalej korytarz prowadzi do łącznika komunikującego zaplecze z salą gimnastyczną. Piętro części socjalnej w głównym przeznaczeniu ma spełniać rolę pomieszczenia technicznego przeznaczonego na urządzenia wspomagające funkcjonowanie obiektów. Dostęp na piętro zapewni systemowy właz stropowy mieszczący się w korytarzu zaplecza socjalnego. Dane ogólne : Całkowita powierzchnia działki - 7.280,0 m? Powierzchnia zabudowy ( sala + łącznik ) - 1.201,8 m? Powierzchnia użytkowa na parterze - 1.395,5 m? Powierzchnia użytkowa na piętrze - 177,0 m? Powierzchnia użytkowa parteru i piętra - 1.572,5 m? Kubatura Sali gimnastycznej - 10.859,0 m? Kubatura pomieszczeń socjalnych - 787,5 m? Kubatura całkowita - 11.646,5 m? W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach