Gmina Pieniężno ogłasza przetarg
- Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
- Data zamieszczenia: 2014-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
ul. Generalska 8 8
14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
REGON: 00053081500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pieniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie przy ul. Parkowej (dz. nr 139/12, 140/30), którą zaprojektowano z wykorzystaniem części istniejącej konstrukcji obiektu szkolnego, którego budowa rozpoczęła się w 1992 r. i do dzisiaj nie została dokończona, charakteryzującej się następującymi parametrami: 1) ilość kondygnacji: część dydaktyczna - 2, część sportowa - 1, 2) powierzchnia zabudowy - 2311,24 m2, 3) powierzchnia całkowita - 3646,24 m2, 4) powierzchnia użytkowa - 3355,69 m2, 5) kubatura - 22182,13 m2, 6) wysokość - 8,70 / 12,50 m, 7) długość - 60,60 m, 8) szerokość - 42,90 m. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w ramach przyłączenia obiektów do sieci: a) budowę przyłącza wodociągowego, b) budowę kanalizacji sanitarnej, c) budowę kanalizacji deszczowej, d) wykonanie drenażu, e) budowę oświetlenia ulicznego, f) budowę przyłącza elektrycznego, 2) w ramach budowy sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym - branża budowlana: a) roboty przygotowawcze, b) roboty demontażowe i rozbiórkowe, c) wykonanie stanu surowego i wykończeniowego, 3) w ramach instalacji wewnętrznych: a) wykonanie instalacji wodociągowej, b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wykonanie instalacji co, d) budowę węzła co, e) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, f) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, g) wykonanie instalacji CCTV, h) wykonanie instalacji SSWiN, i) wykonanie instalacji systemu nagłośnienia, 4) w ramach układu drogowego - wykonanie dróg i chodników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - załącznikach nr 9.1 - 13.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach nr 14.1 - 14.20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiary robót - załączniki nr 15.1 - 15.14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przewiduje się wykonanie przedmiotu zamówienia w następujących okresach finansowania: 1) okres I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2014, 2) okres II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2015, 3) okres III - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2016. 7. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w II lub/i III okresie finansowania, tj. w planie finansowym na rok 2015 lub/i 2016, zamawiający może odstąpić od realizacji dalszego zakresu zamówienia, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania części zamówienia do dnia odstąpienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 200.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa (z przebudową) istniejącego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie robót budowlanych w Zakładzie Poprawczym w Barczewie.
Dodano: 2016-07-14 - remont toalet w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w miejscowości Wyszembork, gmina Mrągowo
Dodano: 2016-06-27 - Budynek nr 2 w JW przy ul. Wojska Polskiego 16 w Morągu. Remont budynku w zakresie wymiany instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymiany stolarki wewnętrznej drzwiowej, posadzek i podłóg, okładzin ściennych - postępowanie nr 99/RB
Dodano: 2016-06-03 - 1. I etap termomodernizacji polegający na wykonaniu docieplenia ścian budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Milejewie.
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa budynku Niepublicznego Przedszkola Stokrotka w Bartoszycach.
Dodano: 2016-05-06 - Budowa budynku zaplecza socjalnego przy boiska w Olszynach
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa budynku Niepublicznego Przedszkola Stokrotka w Bartoszycach
Dodano: 2016-04-15 - REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO NR 14 W MIEJSCOWOŚCI KĘPA, GMINA ORZYSZ.
Dodano: 2016-04-14