Przetargi.pl
budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pieniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym w Pieniężnie przy ul. Parkowej (dz. nr 139/12, 140/30), którą zaprojektowano z wykorzystaniem części istniejącej konstrukcji obiektu szkolnego, którego budowa rozpoczęła się w 1992 r. i do dzisiaj nie została dokończona, charakteryzującej się następującymi parametrami: 1) ilość kondygnacji: część dydaktyczna - 2, część sportowa - 1, 2) powierzchnia zabudowy - 2311,24 m2, 3) powierzchnia całkowita - 3646,24 m2, 4) powierzchnia użytkowa - 3355,69 m2, 5) kubatura - 22182,13 m2, 6) wysokość - 8,70 / 12,50 m, 7) długość - 60,60 m, 8) szerokość - 42,90 m. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w ramach przyłączenia obiektów do sieci: a) budowę przyłącza wodociągowego, b) budowę kanalizacji sanitarnej, c) budowę kanalizacji deszczowej, d) wykonanie drenażu, e) budowę oświetlenia ulicznego, f) budowę przyłącza elektrycznego, 2) w ramach budowy sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym - branża budowlana: a) roboty przygotowawcze, b) roboty demontażowe i rozbiórkowe, c) wykonanie stanu surowego i wykończeniowego, 3) w ramach instalacji wewnętrznych: a) wykonanie instalacji wodociągowej, b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wykonanie instalacji co, d) budowę węzła co, e) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, f) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, g) wykonanie instalacji CCTV, h) wykonanie instalacji SSWiN, i) wykonanie instalacji systemu nagłośnienia, 4) w ramach układu drogowego - wykonanie dróg i chodników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - załącznikach nr 9.1 - 13.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach nr 14.1 - 14.20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiary robót - załączniki nr 15.1 - 15.14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przewiduje się wykonanie przedmiotu zamówienia w następujących okresach finansowania: 1) okres I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2014, 2) okres II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2015, 3) okres III - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2016. 7. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w II lub/i III okresie finansowania, tj. w planie finansowym na rok 2015 lub/i 2016, zamawiający może odstąpić od realizacji dalszego zakresu zamówienia, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania części zamówienia do dnia odstąpienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 200.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach