Przetargi.pl
„Budowa sali gimnastycznej z infrastrukturą techniczną w Białyninie oraz rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną w Michowicach”

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 157 530, , fax. 468 157 058
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 468 157 530, , fax. 468 157 058
    REGON: 53268800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sali gimnastycznej z infrastrukturą techniczną w Białyninie oraz rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną w Michowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 budowie sali gimnastycznej w Białyninie o wymiarach 27 m x 15,9 m oraz wysokości 7,59 m z zapleczem przebieralniowo – sanitarnym oraz kotłownią na działce o nr ew. 903, obręb: 0001, Białynin 49. Zamierzeniem Inwestora jest budowa budynku sali gimnastycznej przy szkole w Białyninie. Projektowana hala została zaprojektowana jako budynek wolnostojący. Wymiary boiska wynosić będą 14x24 m. W tygodniu z hali sportowej będą głównie korzystali uczniowie mający zajęcia wychowania fizycznego. Dla nowo powstałej sali gimnastycznej szatnie oraz pomieszczenia sanitarne zostały zaprojektowane w jednokondygnacyjnej przybudówce zlokalizowanej od strony wschodniej. Do nowoprojektowanego obiektu wejście główne prowadzić będzie od strony południowo- wschodniej. Dodatkowo projektuje się dwa wyjścia ewakuacyjne z pomieszczenia sali gimnastycznej od strony północno- zachodniej. Wybudowany obiekt będzie w całości budynkiem jednokondygnacyjnym. 1.2 rozbudowa budynku szkoły w Michowicach o salę gimnastyczną o wymiarach 26,9 m x 13,5 m oraz wysokości 6,76 m z zapleczem przebieralniowo – sanitarnym, pomieszczeniami technicznymi, salą fitness, siłownią oraz antresolą na działkach o nr ew. 326/1, 327/2, obręb 010 Głuchów, Michowice 51. Zamierzeniem Inwestora jest rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną w Michowicach. Projektowana sala zostanie dobudowana bezpośrednio do budynku szkoły i połączona z istniejącym budynkiem poprzez nowoprojektowane drzwi w istniejących otworach okiennych na kondygnacji parteru i piętra. Wymiary głównego boiska wynosić będą 24x12 m. W tygodniu z sali gimnastycznej będą głównie korzystali uczniowie mający zajęcia wychowania fizycznego. Ponadto przewidziana jest możliwość korzystanie z obiektu po zakończeniu zajęć lekcyjnych przez mieszkańców Michowic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, Oddział w Głuchowie Nr 14 9297 0005 0900 2088 2090 0370 z dopiskiem -Wadium na zadanie: „Budowa sali gimnastycznej z infrastrukturą techniczną w Białyninie oraz rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną w Michowicach”. 4. O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek Zamawiającego. - za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego tj. przed wyznaczoną datą i godziną składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy” oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ust. 2 pkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wadium na cały okres związania ofertą. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. 14. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 15. Wadium wniesione przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 16. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). – (Zał. Nr 6 do SIWZ) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający dopuszcza w celu potwierdzenia powyższych warunków złożenie przez Wykonawcę oświadczenia (zobowiązania) podpisanego przez podmiot udostępniający zdolności lub zasoby zawierającego wszystkie informacje wymagane przez Zamawiającego w pkt 3. Oświadczenie musi zostać złożone w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach