Gmina Siedlec ogłasza przetarg
- Adres: 64212 Siedlec, ul. Zbąszyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 683 848 521 , fax. 683 848 473
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlec
ul. Zbąszyńska 17
64212 Siedlec, woj. wielkopolskie
tel. 683 848 521, fax. 683 848 473
REGON: 97077072900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy” w ramach zadania „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy” w ramach zadania „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy" Zakres prac uwzględnia między innymi wykonanie: robót ziemnych i przygotowawczych oraz rozbiórkowych wycinka drzewostanu, robót budowlane – fundamenty sali ściany przyziemia elementy żelbetowe ścian konstrukcje stalowe dachu i ścian ściany z płyt warstwowych tynki i elewacje ślusarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej tynków i okładzin ścian wewnętrznych wyposażenie techniczne i sportowe obiektu chodników, parkingu oraz dróg wewnętrznych zieleni niskiej przeniesienie placu zabaw zewnętrznej i wewnętrznej instalacji wod. – kan. wewnętrznej instalacji c.o. zalicznikowej linii zasilającej instalacji zasilania instalacji oświetlenia, gniazd, przewodów itp. instalacji odgromowej pomiary elektryczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Gmina Siedlec 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska 17 Bank Spółdzielczy Siedlec nr 74966000070000060602000004 Kwota: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) z dopiskiem: wadium na przetarg – GKOŚ.702.10.2018 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Siedlec, 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska 17. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnione kosztorysy, formularz oferty, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy, potwierdzenie złożenia wadium. wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kanalizacji w miejscowości Ryżyn
Dodano: 2024-07-12