Przetargi.pl
„Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy” w ramach zadania „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy”

Gmina Siedlec ogłasza przetarg

  • Adres: 64212 Siedlec, ul. Zbąszyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 848 521 , fax. 683 848 473
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlec
    ul. Zbąszyńska 17
    64212 Siedlec, woj. wielkopolskie
    tel. 683 848 521, fax. 683 848 473
    REGON: 97077072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy” w ramach zadania „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy” w ramach zadania „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Tuchorzy" Zakres prac uwzględnia między innymi wykonanie:  robót ziemnych i przygotowawczych oraz rozbiórkowych  wycinka drzewostanu,  robót budowlane – fundamenty sali  ściany przyziemia  elementy żelbetowe ścian  konstrukcje stalowe dachu i ścian  ściany z płyt warstwowych  tynki i elewacje  ślusarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej  tynków i okładzin ścian wewnętrznych  wyposażenie techniczne i sportowe obiektu  chodników, parkingu oraz dróg wewnętrznych  zieleni niskiej  przeniesienie placu zabaw  zewnętrznej i wewnętrznej instalacji wod. – kan.  wewnętrznej instalacji c.o.  zalicznikowej linii zasilającej  instalacji zasilania  instalacji oświetlenia, gniazd, przewodów itp.  instalacji odgromowej  pomiary elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Gmina Siedlec 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska 17 Bank Spółdzielczy Siedlec nr 74966000070000060602000004 Kwota: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) z dopiskiem: wadium na przetarg – GKOŚ.702.10.2018 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Siedlec, 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska 17. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnione kosztorysy, formularz oferty, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy, potwierdzenie złożenia wadium. wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach