Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chojne, Gmina Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Warcka 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8224843 , fax. 043 8224843
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Warcka 8 8
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8224843, fax. 043 8224843
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chojne, Gmina Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem oraz parkingiem i urządzenie nowego zjazdu na działkę z drogi gminnej oraz rozebranie dwóch budynków gospodarczych przy Szkole Podstawowej w Chojnem zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym1223/1 obręb Chojne, Gmina Sieradz. 2)W ramach projektowanej inwestycji inwestor zamierza: - wybudować budynek sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem, - wyznaczyć i utwardzić nowe miejsca postojowe dla samochodów osobowych, -wyznaczyć i utwardzić nowe dojazdy i dojścia, -ukształtować teren w taki sposób aby odprowadzić wody deszczowe w granicach własnej nieruchomości, -ogrodzić teren inwestycji, -wykonać nowy zjazd publiczny na działki inwestora z drogi gminnej , -wykonać przebudowę wewnętrznego przyłącza kanalizacyjnego od istniejącego budynku szkoły i projektowanego budynku sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem do istniejącego na działce osadnika na nieczystości ciekłe, -wykonać nowe wewnętrzne przyłącze wodociągowe od pomieszczenia kotłowni z istniejącego budynku szkoły do projektowanego budynku, -wykonać nowe wewnętrzne przyłącze ciepłej wody od pomieszczenia kotłowni z istniejącego budynku szkoły do projektowanego budynku, -wykonać nowe wewnętrzne przyłącze cyrkulacji od pomieszczenia kotłowni z istniejącego budynku szkoły do projektowanego budynku, -wykonać nowe wewnętrzne przyłącze centralnego ogrzewania od pomieszczenia kotłowni z istniejącego budynku szkoły do projektowanego budynku, Projektowany budynek należy wyposażyć w następujące instalacje: -Instalację elektryczną w budynku poprzez zalicznikowe rozwinięcie istniejącego przyłącza energetycznego. -Instalacje odgromową. -Instalację wodociągową w budynku zalicznikowo z istniejącego przyłącza wodociągowego, -Instalację kanalizacyjną w budynku z odprowadzeniem do istniejących szczelnych zbiorników na nieczystości ciekłe. -Instalację centralnego ogrzewania. -Instalację wentylacji mechanicznej. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Część II SIWZ oraz dokumentacja projektowa i przedmiary robót - część IV SIWZ i załącznik nr 5 IDW. 4)Zamawiający informuje, że teren budowy znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie funkcjonującej szkoły podstawowej. Wykonawca prowadząc roboty budowlane musi uwzględnić zagrożenia i przeszkody wynikające z działalności placówki oświatowej i zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie bezpieczeństwa dzieci. 5)Roboty prowadzone na styku istniejącej szkoły oraz budynku sali gimnastycznej należy uzgodnić z Inwestorem z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni. 6)Zamawiający zaleca zapoznanie się w terenie z miejscem prowadzenia robót budowlanych. 7)Wykonawca udzieli gwarancji jakości: a.na roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego, b.na urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi z zastrzeżeniem, że bieg terminu z kart gwarancyjnych nie rozpocznie się wcześniej niż 14 dni przed terminem odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40 000, 00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łącznie pisemne zobowiązanie): a)wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie Sali gimnastycznej o wartości brutto (każda) co najmniej 2000000,00 PLN lub 3 robót budowlanych polegających na budowie budynków użyteczności publicznej o wartości brutto (każda) co najmniej 2000000,00 PLN, w tym co najmniej 1 robota polegająca na budowie sali gimnastycznej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że zrealizowane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie powinny zawierać, co najmniej: a.wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c.wskazanie zakresu robót, d.wskazanie wartości robót, e.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f.wskazanie miejsca wykonania, g.opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. b)Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia) oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu w SIWZ, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 roku nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83 z 2006 roku poz.578) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 1.500.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt. 1.1).a), 1.1).b) i 1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 1.1)c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 2.1)a) i c) oraz 2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.1).b), 1.1).c) i 1.1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3. znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych dotyczącego niniejszego zamówienia. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach