Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej w Cieciułowie

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35-95-072 , fax. 343 595 013
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    Wojska Polskiego 12A
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 34 35-95-072, fax. 343 595 013
    REGON: 15139858600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudniki.pl; www.rudniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej w Cieciułowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt współfinansowany jest w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych ( Funduszu Przeciwdziałania COVID-19). 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sali gimnastycznej w Cieciułowie”. Obejmuje ona budowę przyszkolnej sali gimnastycznej w Cieciułowie o wymiarach 12 x 24 m, która połączona zostanie z istniejącym budynkiem szkoły za pomocą łącznika. W ramach rozbudowy szkoły podstawowej powstanie sala gimnastyczna, wiatrołap, hol, korytarz, w.c, 3 umywalnie, 2 szatnie, pomieszczenie instruktora, zaplecze sali, komunikacja, pokój pielęgniarki, 2 sale lekcyjne, zaplecze sali, pomieszczenie techniczne. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie ław i stropów żelbetowych, ścian fundamentowych, słupów, rdzeni i podciągów żelbetowych, dachu nad łącznikiem, dachu nad salą gimnastyczną, wentylatornią i zapleczem sali lekcyjnej, przewodów wentylacyjnych, tynków wewnętrznych, malowania ścian, sufitów, sufitów podwieszanych, stolarki drzwiowej, podłóg – płytek gresowych na korytarzach, podłogi w sali gimnastycznej z wykładziny PCV, płyt akustycznych na ścianach szczytowych sali, ocieplenia ścian, cokołu z wyprawy żywicznej, parapetów i obróbek blacharskich tytanowo-cynkowych, żelbetowego daszku nad wejściem, zagospodarowania terenu, usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej powstałej w wyniku projektowanej rozbudowy szkoły, wyłącznika głównego, tablic rozdzielczych, instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji odgromowej uziemiającej, instalacji wody, orurowania i armatury, instalacji kanalizacji sanitarnej, rozbudowy kotłowni, instalacji c.o., wentylacji, zagospodarowanie terenu. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zamawiający przedkłada pomocniczo przedmiar robót. Wykonawcy nie przedkładają kosztorysów na etapie składania ofert. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobligowany będzie do złożenia kosztorysów ofertowych poszczególnych branż (pomocniczo – dla celów rozliczeniowych). Przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy na kwotę min. 2 000 000,00 zł wraz z potwierdzeniem zapłaty składki oraz wykaz stanowisk pracy i ilości pracowników planowanych do zatrudnienia, którzy będą wykonywać czynności , o których mowa w pkt 23.1 osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z zobowiązaniem, że wymienione w nim osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 3 projektu umowy dopuszcza częściowe odbiory tj. częściowe rozliczanie wykonanych robót przez Wykonawcę. 2. Zakres rzeczowy: 1) branża budowlana dot. wykonania m.in.:  ław i stropów żelbetowych,  ścian fundamentowych zaizolowanych izolacją przeciwwilgociową wraz z ociepleniem, ścian zewnętrznych ocieplonych styropianem (ściana południowa – wełną mineralną fasadową), ścian wewnętrznych nośnych wykonanych z pustaka, ścian wewnętrznych działowych z cegły dziurawki, przeszklonej ściany wiatrołapu,  słupów, rdzeni i podciągów żelbetowych,  schodów wewnętrznych – żelbetowej klatki schodowej,  dachu nad łącznikiem – dachu o konstrukcji drewnianej (krokwiowo-płatwiowej), pokrytego membraną dachową na pełnym deskowaniu lub płycie OSB,  dachu nad salą gimnastyczną, wentylatornią i zapleczem sali lekcyjnej – główna konstrukcja dachu wykonana z drewna klejonego (przykrycie głównej konstrukcji wielko-powierzchniowych prefabrykatów dachowych),  przewodów wentylacyjnych systemowych ceramicznych obudowanych styropianem,  tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, malowania ścian, sufitów,  sufitów podwieszanych gipsowo-kartonowych, nad salą gimnastyczną z blachy trapezowej perforowanej będącej integralną częścią wielko-powierzchniowych prefabrykatów dachowych – sufit akustyczny,  stolarki drzwiowej: drewnianej, wzmocnionej, przeznaczonej do obiektów oświatowych oraz drzwi przeszklonych o konstrukcji aluminiowej (część drzwi o podwyższonej wytrzymałości),  podłóg – płytek gresowych na korytarzach – wielkoformatowych, na pochylni płytek antypoślizgowych,  podłogi w sali gimnastycznej z wykładziny PCV o przeznaczeniu do sal sportowych o grubości ok. 6,7 mm. Podłogi powierzchniowo-elastycznej na podwójnej płycie OSB gr. 2,5 cm i podwójnym legarowaniu z własnym systemem wentylacyjnym,  ściany szatni, umywalni, toalet, fartuchów wokół umywalek w klasach i w pomieszczeniu pielęgniarki z płytek ceramicznych,  parapetów wewnętrznych z tworzywa sztucznego – systemowych,  płyt akustycznych na ścianach szczytowych sali – dla sal gimnastycznych odpornych na uderzenia piłką,  ścian zewnętrznych wykończonych technologią ocieplenia lekką-mokrą z tynkiem silikatowym lub silikonowym,  ścian powyżej poziomu 5,08 jak wyżej lecz z boniami imitującymi deski elewacyjne w układzie poziomym,  cokółu z wyprawy żywicznej,  parapetów i obróbek blacharskich tytanowo-cynkowych, wstępnie spatynowanych, rynien i rur spustowych tytanowo-cynkowych (systemowych),  żelbetowego daszku nad wejściem,  zagospodarowania terenu (utwardzenia, zieleń). 2) branża elektryczna dot. wykonania mi.in.:  wyłącznika głównego,  tablic rozdzielczych,  instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego,  instalacji siły,  okablowania strukturalnego,  instalacji odgromowej uziemiającej,  ochrony przepięciowej, ochrony od porażeń,  w tym również usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej powstałej w wyniku projektowanej rozbudowy szkoły. 3) branża sanitarna dot. wykonania m.in.:  instalacji wody,  orurowania i armatury,  instalacji kanalizacji sanitarnej,  rozbudowy kotłowni – w tym montażu kotła olejowego o mocy 58kW,  instalacji c.o.,  wentylacji. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót (dokument pomocniczy) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. 3. Opis wymagań Zamawiającego Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp oraz posiadać będzie niezbędne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz będzie zgodny z normami obowiązującymi dla obiektów publicznych. Szczegółowy zakres robót w tym m. in. opis ogólny przedmiotu zamówienia, charakterystyczne parametry inwestycji, opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, warunki wykonania i odbioru prac projektowych, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki określone zostały w dokumentacji projektowej. 4.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentach przetargowych, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Przedstawione dokumenty będą podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Na etapie realizacji umowy ( w czasie trwania budowy) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 6.Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. 7.Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną w tym dokumentację powykonawczą. 8.Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: osoby wykonujące roboty ziemne, ogólnobudowlane, montażowe, murarskie, obsługi urządzeń i maszyn budowlanych zwane dalej „pracownikami”, w okresie realizacji niniejszej umowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) – szczegółowo opisany w pkt 23 SIWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 10.Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 –letniej gwarancji na wykonane roboty. ( okres gwarancji podlega ocenie). Uwagi: Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.01. 2021r. do godz. 09:00 do wniesienia wadium w kwocie: 40 000 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). iOryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Gmina Rudniki, Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie, ul. Długa 2, 46-331 Radłów, Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, z dopiskiem: Wadium – „Budowa sali gimnastyczne w Cieciułowie” Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ( Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu wyznaczonym przez zamawiającego na termin składania ofert, a w przypadku braku takiego dnia, w dniu najbliższym terminowi złożenia ofert. Oferta jest uznana przez Zamawiającego jako zabezpieczona wadium wniesionym w pieniądzu tylko wtedy, jeśli kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dowód wniesienia Wadium, b) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, c) Oświadczenia wykonawcy: 1) o spełnieniu warunków w postępowaniu, 2) dotyczące przesłanek wykluczenia, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – Załącznik Nr 7 do SIWZ f) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą g) oświadczenie o równoważności ( zał. nr 6 do SIWZ) należy złożyć w przypadku powoływania się przez wykonawcę na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego h) Wykonawca złoży, wykaz stanowisk pracy i ilości pracowników planowanych do zatrudnienia, którzy będą wykonywać czynności , o których mowa w pkt 23.1 osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z zobowiązaniem, że wymienione w nim osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę, i) Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż – do celów rozliczeniowych, j) Polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej wykonawcy na kwotę min. 2 000 000,00 zł wraz z potwierdzeniem zapłaty składki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach