Przetargi.pl
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W ZARZECZU - ETAP V

Gmina Wolbrom reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wolbrom ogłasza przetarg

  • Adres: 32-340 Wolbrom, ul. Krakowska 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6442304 , fax. 032 6442288
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbrom reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wolbrom
    ul. Krakowska 1 1
    32-340 Wolbrom, woj. małopolskie
    tel. 032 6442304, fax. 032 6442288
    REGON: 00052691400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigwolbrom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W ZARZECZU - ETAP V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Zarzeczu - etap V. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie 20 stanowisk parkingowych dla rowerów z utwardzeniem placu o pow. 50 m2 kostką brukową, wykonanie placu zabaw o nawierzchni trawiastej i pow. 221 m2, zakup i zamontowanie 8 szt. ławek, zakup i zamontowanie 3 szt. koszy na śmieci, wykonanie śmietnika, wykonanie placu z kostki brukowej od strony wschodniej i północnej oraz drogi do szamba, wykonanie 41 m kanalizacji deszczowej od rur spustowych z zamontowaniem 6 szt. czyszczaków na rurach spustowych, uzupełnienie ogrodzenia z wykonaniem 2 bram wjazdowych, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z rur spustowych przy sali gimnastycznej, zakup i montaż drugiego pieca c.o
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 5)wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu i ukształtowaniu terenu (wykonaniu infrastruktury towarzyszącej przy wznoszeniu obiektu budowlanego), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 6)wykażą, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 7)wykażą, że posiadają środki finansowe na rachunku (-ach) bankowym (-ych) lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub mają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań; 8)wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu i ukształtowaniu terenu (wykonaniu infrastruktury towarzyszącej przy wznoszeniu obiektu budowlanego), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł) na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań; 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 11. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigwolbrom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach