Przetargi.pl
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W JELNEJ

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2010-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W JELNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Jelnej o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i przewiązką, z infrastrukturą techniczną i urządzeniami budowlanymi na działce nr 358/1 w obrębie Jelna, tj. III.1.1 instalacje wewnętrzne (w tym wewnętrzna instalacja gazowa) III.1.2 przyłącze energetyczne n n napowietrzne; III.1.3 rozbiórka zbiornika na nieczystości ciekłe III.1.4 przyłącze kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do projektowanego, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe; III.1.5 przełożenie przyłączy: gazowego, kanalizacji sanitarnej i wodociągowego; III.1.6 przebudowa istniejących pomieszczeń w szkole (sali ćwiczeń i biblioteki) z przekształceniem na szatnie ogólnodostępne; III.1.7 przebudowa istniejącej kotłowni gazowej. Podstawowe parametry obiektu (części rozbudowywanej): - budynek parterowy z antresolą: - pow. zabudowy: sali gimnastycznej - 651,64 m2, przewiązki 35,50 m2; - pow. użytkowa : 764,10 m2; - kubatura: sali gimnastycznej - 6842,22 m3, przewiązki 142,00 m3; Obiekt kategorii IX Przewidywany zakres robót do wykonania w latach: 2010 - stan 0 oraz wszelkie roboty warunkujące wykonanie stanu zerowego, w szczególności: rozbiórka zbiornika na nieczystości ciekłe, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do projektowanego, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe; przełożenie przyłączy: gazowego, kanalizacji sanitarnej i wodociągowego; 2011 - całość zadania z wyłączeniem robót przeznaczonych do wykonania w 2012 roku 2012 - roboty pozostałe nie zrealizowane w 2011 roku, roboty związane z zagospodarowaniem terenu Środki finansowe przewidziane na realizację w latach: 2010 - 236 000 zł; 2011 - płatność do 70 % wartości zadania pomniejszonej o płatność za 2010 roku 2012 - płatność co najmniej 30 % wartość zadania w formie jednorazowej płatności końcowej. Opis przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych sali gimnastycznej: Projektuje się konstrukcję szkieletową żelbetową wylewaną na mokro o wysokości słupów 7,95 m ponad poziom posadzki. Siatka słupów 5,0 x 15,34 m oraz 5,0 x 5,38 m. Pomiędzy osiami B - C oraz 2 - 7 projektuje się antresolę o wysokości 2,8 m ponad poziomem sali gimnastycznej. Dach o konstrukcji drewnianej w.g. oddzielnego opracowania. Fundamenty i mury oporowe Projektuje się konstrukcje żelbetowe wylewane na mokro. Z fundamentów oraz murów oporowych wypuścić pręty zbrojeniowe do połączenia z zbrojeniem słupów. Ściana fundamentowa betonowa wylewana na mokro gr 25 i 30 cm. Słupy żelbetowe wylewane na mokro. Połączenia prętów zbrojeniowych wykonać poprzez spawanie. 2. Szczegółowy opis zadania Szczegółowy opis zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do specyfikacji. 3. Rozwiązania równoważne 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, że parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie są gorsze od opisanych przez zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca jest na wezwanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że zastosowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym (spełniającym wymogi wskazane przez Zamawiającego). 2) W wypadku, jeśli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne będą wymagały dokonania zmian w projekcie i/oraz zmiany pozwolenia na budowę - koszty zmian projektowych oraz koszty związane z opracowaniem i uzyskaniem niezbędnej dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę obciążać będą wykonawcę w całości. Koszt niezbędnych zmian należy ująć w cenie ryczałtowej za całość zamówienia. 4. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ , z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą. 3) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór ostateczny jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i Zamawiający uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie. 4) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5) Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : 1. Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r) cyt. : Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 5. Zamawiający zastrzega, że jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że konieczne jest wykonanie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym - nie będzie to stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy poza kwotę wynagrodzenia wynikającą ze złożonej oferty, nawet jeśli w wyniku obmiaru powykonawczego okaże się, że rzeczywista wartość robót była wyższa od zakładanej. 6. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej na obiekcie, a także uzyska na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W razie potrzeby możliwy jest udział pracownika zamawiającego w wizji, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, z jednodniowym wyprzedzeniem. 7. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy do opisu przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert, a zamawiający ustosunkuje się do tych uwag również na piśmie, z powiadomieniem o swojej decyzji wszystkich wykonawców. 8. Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 50 000,00 złotych; słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w formie: pieniężnej, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku Spółdzielczym w Nowym Sączu Nr rachunku 41 8811 0006 0010 0100 1720 0009 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa Sali gimnastycznej w miejscowości Jelna gmina Gródek nad Dunajcem Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia: - nazwa i adres Zamawiającego; - oznaczenie numeru postępowania; - określenie przedmiotu zamówienia; - nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - wniosku wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - wyborze oferty najkorzystniejszej (nie dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą), - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy (dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą); - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach