Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Urząd Gminy w Choceniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, ul. Sikorskiego 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846617 , fax. 054 2846740
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Choceniu
    ul. Sikorskiego 4 4
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846617, fax. 054 2846740
    REGON: 00053711900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe polegające na wykonaniu sali gimnastycznej. Obiekt został zaprojektowany jako sala gimnastyczna jednokondygnacyjna z zapleczem jednokondygnacyjnym zlokalizowany w sąsiedztwie istniejącej szkoły. Budynek zaprojektowano jako niepodpiwniczony. Nowoprojektowany obiekt zlokalizowany jest w odległości 3.60 m od istniejącej granicy. Włączenie zaplecza w istniejący obiekt szkoły przez istniejący (zamurowany) otwór drzwiowy. Układ funkcjonalny : sala gimnastyczna, szatnie, łazienki, hole, magazyn, Projektowany obiekt ma bryłę łukową. Dach jednospadowy nad zapleczem. Powierzchnia użytkowa - 703.4 m? Kubatura - 4385 m? Powierzchnia zabudowy - 754.2 m? Opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne realizacji zamówienia określono w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach: Załącznik Nr 3 - Przedmiar robót, Załącznik Nr 4 - Specyfikacja techniczna wykonania robót /ST/ i Dokumentacja Projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100zł. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007 lub w jednej z poniżej podanych form: 1/ w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 3/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: A. posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na wybudowaniu min 1 sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej nie niższej niż 700m? C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie może być mniejsza niż 30 % ceny ofertowej a przewidzianej w płatnościach okresowych za wykonanie zadania D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /Zał. nr 1C/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Dokument potwierdzający warunek A 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert) (Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) 4.2. Dokument potwierdzający warunek B 1. Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Dokument potwierdzający może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wg załącznika nr 1B) 4.3. Dokument potwierdzający warunek C 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zaświadczenie lub informacja.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl; www.chocen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach