Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Ugoszczu

Gmina Brzuze ogłasza przetarg

  • Adres: 87-517 Brzuze, Brzuze
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2701123, , fax. 054 2701123
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzuze
    Brzuze 62
    87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2701123, , fax. 054 2701123
    REGON: 91086672600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzuze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Ugoszczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Ugoszczu, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem. Inwestycja lokalizowana będzie w m. Ugoszcz, gmina Brzuze, powiat Rypiński. Budynek jest zaliczony do kategorii zagrożenia ludzi ZL III. Działka oraz teren wokół niej nie są wpisane do rejestru zabytków i nie podlegają ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Budynek częściowo dwukondygnacyjny, częściowo jednokondygnacyjny. Zaprojektowano obiekt składający się z dwóch części. Przy istniejącym budynku szkoły zaprojektowano część niską w której zlokalizowano wejście główne do obiektu, szatnię, zespół sanitariatów, oraz magazyny. Strefa głównego wejścia do obiektu zlokalizowana jest od strony wewnętrznej działki. Dodatkowe wejście od strony wschodniej działki. Część niską zaprojektowano jako łącznik skomunikowany z istniejącą szkołą oraz nowobudowaną salą wielofunkcyjną. Od strony wewnętrznej działki zapewniono dostęp dla osób niepełnosprawnych poprzez rampę. W części niskiej przewidziano przebicie do istniejącego budynku szkoły poprzez otwór drzwiowy oraz podest ze schodami w miejscu istniejącego obecnie magazynu, w części istniejącej budynku szkoły. W części wysokiej powstanie sala wielofunkcyjna, pomieszczenie administracyjne z pomieszczeniem sanitarnym, zespoły szatni wraz z umywalniami, natryskami i pomieszczeniem wc oraz przebieralniami, zarówno damskimi jak i męskimi. Zaprojektowano dwie klatki schodowe w szczytowych częściach budynku. Na piętrze zaprojektowano dwie sale integracyjne oraz komunikację w postaci galerii, umożliwiającej wgląd do sali wielofunkcyjnej. Obiekt składa się z dwóch części - wysokiej oraz niskiej. Część niska jako parterowa, przekryta dachem dwuspadowym o kącie nachylenia wynoszącym 19 stopni. Nad wejściem, na całej szerokości elewacji frontowej przeszklone zadaszenie na wsporczej konstrukcji stalowej w postaci belek stalowych HEB. Nad dodatkowym wejściem szklane zadaszenie systemowe. Część wysoka wykonana zostanie na planie prostokąta, nad strefą pomieszczeń towarzyszących sali wielofunkcyjnej przewidziano pomieszczenia również na piętrze. Budynek przekryty jest dachem dwuspadowym o różnych kątach nachylenia połaci dachowych – 19 stopni, oraz 14 stopni. Wyjście ewakuacyjne w szczycie budynku zadaszono daszkiem szklanym systemowym. Budynek w konstrukcji murowano – żelbetowej, w tradycyjnym systemie realizacji. Ławy fundamentowe i stopy – żelbetowe z betonu C16/20 zbrojone stalą A – III i A - O . Ściany konstrukcyjne : pustak MAX gr. 29 cm ,ocieplone styropianem gr. 17 cm. grafitowym frezowanym fasadowym. Konstrukcja dachu : dźwigary stalowe z dwuteownika HEB oparte na ścianach podłużnych. Płatwie stalowe z rur kwadratowych. Stężenia połaciowe z pręta stalowego śr. 16 mm połączonego i usztywnionego śrubą rzymską. Krycie dachu – płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym gr. 140 mm systemowa typu PolDeck. Wentylacja grawitacyjna lub mechaniczna systemowa z nasadami systemowymi ponad dachem. Stolarka drzwiowa zewnętrzna: Drzwi PCV, szklone szkłem bezpiecznym, o podwyższonej wytrzymałości na uderzenia, wyposażone w samozamykacz, o współczynniku k=1,1 W/m2 K, Stolarka drzwiowa wewnętrzna : Drzwi drewniane systemowe/ stalowa, PCV, z ościeżnicami regulowanymi, fabrycznie wykończona wg. wykazu stolarki/stalowa/ PCV – zgodnie z rys. zestawienia stolarki. Drzwi o parametrach EI 30 atestowane zarówno skrzydło jak i ościeżnice, wyposażone w samozamykacz Stolarka okienna: Okna PCV, w kolorze białym/ antracytowym, profil pięciokomorowy, okna min. trzyszybowe rozwieralno-uchylne, o współczynniku k=0,9 W/m2 K, szklone szkłem bezpiecznym, o podwyższonej wytrzymałości na uderzenia. W oknach nawiewniki higrosterowane. Należy zapewnić możliwość otwierania okien z poziomu człowieka, parapety wewnętrzne – PCV komorowe, parapety zewnętrzne – z blachy stalowej w kolorze białym powlekanej gr. 0.55 mm. POSADZKA W SALI WIELOFUNKCYJNEJ • parkiet dębowy gr. 22 mm lakierowany, gat. I • papa izolacyjna • podłoga z desek heblowanych gr. 28 mm • wełna mineralna gr. 15 cm między legarami • legary 80 x 80 mm ułożone podwójnie krzyżowo POSADZKA NA PIĘTRZE • płytki gresowe na kleju gr. 1,5 cm/ panele drewniane • podkład betonowy gr.4,5 • folia izolacyjna • styropian EPS 200 gr. 4,0 cm • strop żelbetowy gr. 24 cm • tynk cementowo-wapienny gr. 1,5 cm wykończony gładzią gipsową PODESTY • gres mrozoodporny, systemowy, gr. 2 cm na kleju elastycznym, antypoślizgowy R 11 • podkład betonowy C16/ 20 gr. 10 cm • podsypka piaskowa wibrowana gr. 20 cm Schody, podejścia, tarasy betonowe, obkładane płytkami klinkierowymi z kapinosami gr. 2 cm na kleju elastycznym, antypoślizgowymi stopień antypoślizgowości min. R11, mrozoodpornymi, spoina mrozoodporna / alt. kostka betonowa typu POLBRUK na podsypce piaskowej ograniczona obrzeżem betonowym. Opaska wokół budynku – kostka betonowa typu POLBRUK na podsypce piaskowej. Budynek jest zasilany z istniejącej kotłowni podlegającej przebudowie na paliwo ekologiczne – olej opałowy. Instalacja zostanie podzielona na obiegi funkcjonalne: - obieg grzejników - obieg cwu. Przewiduje się instalację wodną oraz kanalizacji wewnętrznej : - wewnętrzną instalacje wody sanitarnej pomieszczeń. - wewnętrzną instalacje kanalizacji sanitarnej pomieszczeń. Wentylacja pomieszczeń – nawiew powietrza poprzez nawiewniki okienne oraz nawietrzaki ścienne. Wywiew wentylacją grawitacyjną oraz kanałową wspomaganą mechanicznie. INSTALACJA C.O. Ogrzewanie pomieszczeń za pomocą grzejników płytowych stalowych typ C11, C21s, C22, H10 montowanych pod oknami pomieszczeń. W sali wielofunkcyjnej przewiduje się doprowadzenie wody grzewczej rurami ułożonymi pod podłogą pomieszczenia. W pozostałych pomieszczeniach prowadzenie rur grzewczych po ścianach budynku na wysokości ok. 3,0 m nad podłogą. Dodatkowy obieg (ogrzewanie powietrza wentylacji) wykonano za pomocą wymiennika w celu zmiany czynnika grzewczego z wody na wodę z domieszką ok. 30% glikolu (np. płyn Borygo) pojemność ok. 82 litry. Wydzielony obieg zawiera własną pompę obiegową i zabezpieczenie instalacji przed wzrostem ciśnienia. Sterowanie tego obiegu odbywać się będzie za pomocą automatyki zamontowanej w centrali wentylacyjnej. W ramach modernizacji kotłowni należy zdemontować istniejący kocioł Logano G115 o mocy 28 kW (nie jest wykorzystywany). Kocioł istniejący Logano ST245 o mocy 120 kW należy wymienić na nowy kocioł o mocy 230 kW. Istniejący podgrzewacz SU 160 l. należy wymienić na nowy podgrzewacz o pojemności 300 litrów. WENTYLACJA Instalacja wentylacji nawiewnej z centralą. Instalacja wentylacyjna będzie wentylować salę wielofunkcyjną. Centrala wentylacji będzie zlokalizowana od strony południowej na poziomie + 3,40 nad łącznikiem, pod dachem. Do centrali doprowadzony będzie czynnik grzejny (woda z glikolem) rurociągami z modernizowanej kotłowni olejowej. Instalacja kanałowa nawiewna i wywiewna wykonana będzie z elementów z blachy stalowej ocynkowanej. KANALIZACJA SANITARNA Ścieki sanitarne odprowadzane będą za pośrednictwem nowego przyłącza do sieci kanalizacyjnej i włączane do istniejącego odcinka sieci kanalizacji za pomocą studni betonowej DN 600 mm S1. INSTALACJE: Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: • Wodno – kanalizacyjną • Centralnego ogrzewania z istniejącej kotłowni na olej opałowy. • Wentylacji grawitacyjnej i kanałowej mechanicznej. • Odgromową • Instalacja oświetleniowa podstawowa • Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjno-kierunkowego • Instalacje 1 fazowe zasilania gniazd wtykowych • Instalacje 3 fazowe bezpośredniego zasilania urządzeń • Instalacja komputerowa • Instalacja zasilająca wentylatory wyciągowe • Instalacja sygnalizacji alarmowej • Ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa. NIEPEŁNOSPRAWNI W OBIEKCIE Część frontowa budynku (budynek niski) została wyposażona w podjazd przeznaczony dla osób niepełnosprawnych. Podjazd posiada obustronne poręcze. Dla osób niepełnosprawnych przewidziano na terenie obiektu wydzieloną łazienkę wraz z wyposażeniem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowano wszystkie przejścia w ciągach komunikacyjnych. W ramach zagospodarowania działki projektuje się lokalizację budynku sali wielofunkcyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą : przyłączem sanitarnym oraz powierzchnie utwardzone kostką betonową typu polbruk stanowiące drogi i dojścia wewnętrzne. Zachowuje się układ istniejący komunikacyjny od strony drogi publicznej kategorii wojewódzkiej nr 556 o nr ew.77/1. Zaopatrzenie w energię elektryczną – z istniejącego przyłącza. Doprowadzenie wody – z istniejącego przyłącza. Odprowadzenie ścieków – projektowane nowe przyłącze do sieci kanalizacyjnej Odprowadzenie wód deszczowych z połaci dachowych i terenów utwardzonych – na nieutwardzony teren własnej działki. Składowanie odpadów stałych - w kontenerach w wydzielonym miejscu. Zaprojektowano również drogi i dojścia wewnętrzne, oraz dojazd pożarowy wraz z placem manewrowym. Powierzchnia zabudowy – 822,95 m² Powierzchnia użytkowa – 912,30 m² Kubatura – 6.793,06 m³
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie – 50.000,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych ) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite Nr rachunku : 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Ugoszczu 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach