Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Równem

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Równem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Równem Zaprojektowano rozbudowę budynku szkoły o salę gimnastyczną z łącznikiem komunikacyjnym oraz przebudowę części przyziemia budynku dla potrzeb zaplecza szatniowo-sanitarnego i magazynowego nowej sali. Sala gimnastyczna o wym. sportowych 12,0x24,0x6,6 m. wraz z łącznikiem komunikacyjnym i pokojem instruktora wychowania fizycznego została zaprojektowana od strony północno-wschodniej budynku szkoły. Zaplecze szatniowo-sanitarne i magazynowe sali gimnastycznej zaprojektowano w części przyziemia budynku, pełniącego obecnie rolę salki zajęć wychowania fizycznego. Zaplecze szatniowo-sanitarne i magazynowe projektowanej sali gimnastycznej składa się z następujących pomieszczeń: dwie przebieralnie uczniów, dwie umywalnie uczniów z toaletami, ubikacja dziewcząt, ubikacja chłopców, pomieszczenie sanitarne dla niepełnosprawnych, pomieszczenie schowka sprzętu porządkowego, magazyn sprzętu sportowego i korytarz. W przyziemiu wygospodarowano jeszcze jedno pomieszczenie techniczne dla umiejscowienia zbiornika wody z pompą tłoczną wody dla wewnętrznego hydrantu pożarowego fi 25/30. Projekt zakłada osuszenie ścian fundamentowych części przyziemia budynku szkoły oraz podniesienia poziomu posadzki - zmniejszenia wysokości pomieszczeń z 4,13 m do 2,7 m. Posadzkę pomieszczenia technicznego obniżono do -1,00 m w stosunku do podłogi pomieszczeń przyległych. Wszystkie projektowane pomieszczenia dostosowano do specyfiki obiektu oświatowo-wychowawczego dla dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych. Wydzielono pożarowo cały zespół sportowy od pozostałych pomieszczeń budynku szkolnego. Część projektowaną wyposażono w hydrant pożarowy, wentylację mechaniczną większości pomieszczeń użytkowych. Dostęp do strefy sportowej szkoły zapewnia wewnętrzna komunikacja budynku szkoły, wejście bezpośrednie do sali gimnastycznej (elewacja północno-zachodnia) oraz wejście z terenu dziedzińca szkoły do łącznika komunikacyjnego (elewacja południowo-wschodnia). Dostęp do pomieszczenia technicznego - z wewnętrznego dziedzińca drzwiami wysokości 3,3 m, poprzez zewnętrzne schody z podestem technicznym. Podłoga powinna spełniać wymagania techniczne, podane w PN EN 14 904: 2009 i muszą zostać potwierdzone przez zakładową kontrolę produkcji w zakresie: • wymagania bezpieczeństwa podczas użytkowania ( pkt. 4.2 tarcia, pkt.4.3 amortyzacji uderzenia, pkt.4.4 odkształcenie pionowe) • wymagań technicznych zawartych w pkt. 5 (w tym reakcji na ogień, emisji formaldehydu i zawartości pantachlorofenolu). Montowana wykładzina musi mieć klasę palności Blf S1 lub Clf S1. Wykonawca potwierdza wykonanie podłogi zgodnie z projektem i obowiązującymi normami. Stolarka okienna i drzwiowa w kolorze białym od strony elewacji szary. Podokienniki w kolorze białym lub zbliżonym do białego. Elewacja sali gimnastycznej w kolorze istniejącej szkoły. Projektowana rozbudowa: - fundamenty: żelbetowe ławy i stopy, - ściany fundamentowe: betonowe i żelbetowe, gr. 30 cm, - ściany zewnętrzne: bloczki betonu komórkowego (gazobeton) gr. 30,0 cm ocieplone wełną mineralną twardą EPS 040 gr. 18,0 cm. - słupy, podciągi, rygle, wieńce: żelbetowe, - ścianki działowe: bloczki betonu komórkowego (gazobeton) gr. 12,0 cm. z obustronnym tynkiem cementowym gr. 1,0 cm. - strop łącznika komunikacyjnego: płyta żelbetowa, - stropodach sali gimnastycznej: stalowe wiązary kratowe, płyta OSB gr. 2,5 cm, drewniane płatwie / wełna mineralna twarda EPS 035 gr. 25,0cm, płyta OSB gr. 2,5 cm, pokrycie dachu - blacha aluminiowo-tytanowa. - schody wejściowe z podestem i pochylnią dla niepełnosprawnych - konstrukcja z palisady betonowej, wypełnienie - kostka betonowa na podłożu piaskowo-betonowym. Projektowana przebudowa części przyziemia: - ścianki działowe: gr. 12 cm. z płyt gipsowo-karton. gr. 1,6 cm na ruszcie blaszanym, wygłuszonych wełną mineralną. - brakujące pionowe przewody wentylacyjne: przewody 14x14 cm w wykutych bruzdach ścian ceglanych konstrukcyjnych, z wyprowadzeniem ponad dach budynku istniejącego. Przewody zakończyć blaszanymi wywietrzakami systemowymi. - poziom posadzki wyniesiono do poziomu posadzki projektowanej sali gimnastycznej i komunikacji wewnętrznej poziomu przyziemia szkoły; warstwy podposadzkowe - piasek i żwir zagęszczony. - poziom posadzki pomieszczenia technicznego obniżono o 100 cm od poziomu przyległych pomieszczeń, w celu umiejscowienia zbiornika wody do wewnętrznego gaszenia pożaru, dla projektowanego hydrantu fi 25/30. W ofercie uwzględnić obsługę geodezyjną w trakcie robót budowlanych oraz inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano – wykonawczym, Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 00,00 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13 1130 1105 0005 2141 2520 0038 z adnotacją Wadium - Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Równem Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć ( o ile to możliwe) / przesłać przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11 a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, 2) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” , 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia tego wymogu złoży oświadczenie wg wzory stanowią załączniki Nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach