Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Białobrzegach

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku szkoły podstawowej w Białobrzegach o salę gimnastyczną na dz. ew. 172/2, 170/172, 132/2 obręb 4 Białobrzegi, gmina Nieporęt zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane „EKOBUD” s.c. Ewa i Remigiusz Owczarek, Dmosin Drugi 89B 95-061 Dmosin i zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 583/16 z dnia 9.06.2016 r wydanego przez Starostę legionowskiego. Projektowany budynek składa się z sali gimnastycznej oraz jednokondygnacyjnego zaplecza. Komunikację ze szkołą stanowi projektowane przejście w poziomie parteru z korytarza w istniejącej szkole. Nowoprojektowany budynek sali stanowi odrębną strefę pożarową. W obiekcie przewidziano: salę sportową o powierzchni 660 m2 służącą do gier zespołowych, dwie szatnie damskie i dwie męskie wraz z natryskami i toaletami, WC dla niepełnosprawnych, pokój trenera z zapleczem sanitarnym, magazyny sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze, hall wejściowy z miejscem na odzież wierzchnią, komunikację. Zamówienie obejmuje również zgodnie z projektem: rozbiórkę istniejącej infrastruktury (ogrodzenie, bieżnia, zeskocznia, sieć kanalizacyjna), wybudowanie tymczasowego odcinka kanalizacji o długości około 50 mb z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, modernizację w istniejącej części szkoły z modernizacją i remontem kotłowni, dostawę i montaż wyposażenia sportowego i mebli, zagospodarowanie terenu oraz drogi z zastrzeżeniem, że modernizacja istniejącej części szkoły oraz roboty sanitarne związane z włączeniem nowobudowanego budynku muszą być wykonane przez Wykonawcę w okresie wakacji. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach