Przetargi.pl
Budowa Sali gimnastycznej przy szkole podstawowej Nr 2 w Redzie wraz z instalacjami wewnętrznymi sanitarnymi, elektrycznymi, wentylacją, ogrzewaniem oraz wewnętrznymi przyłączami kanalizacji sanitarnej i c.o. na działce Nr 672 w Redzie przy ul. Zawadzkiego 12

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84-240 Reda, ul. Pucka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2012-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Pucka 9 9
    84-240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Sali gimnastycznej przy szkole podstawowej Nr 2 w Redzie wraz z instalacjami wewnętrznymi sanitarnymi, elektrycznymi, wentylacją, ogrzewaniem oraz wewnętrznymi przyłączami kanalizacji sanitarnej i c.o. na działce Nr 672 w Redzie przy ul. Zawadzkiego 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Redzie połączonej przejściem z częścią istniejącej szkoły oraz instalacje : elektryczna wewnętrzna i niskoprądowa wodno-kanalizacyjna wewnętrzna, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej oraz przyłącza wewnętrzne. Sala Gimnastyczna połączona jest z istniejącym budynkiem szkoły zaprojektowanym łącznikiem dobudowanym do budynku szkolnego przy ul. Zawadzkiego 12. Bryła hali i łącznika zwarta w kształcie prostokąta o powierzchni użytkowej 1 201,59 m2 i kubaturze 7 161,00 m3 . Wejście do budynku przez wiatrołap (parter - poziom ? 0,00 = PPP + 16,32 ), z wiatrołapu wejście do hallu, z którego dostępne są ciągi komunikacyjne z dostępem do toalet ogólnodostępnych i pokoju nauczyciela, a także wejścia do szatni, natrysków i przebieralni oraz wc i dwa wejścia na salę sportową. Przy sali sportowej zlokalizowano dostępny z niej magazyn sprzętu sportowego. Wymiary areny sportowej 18,90 m x 26,0 m ograniczone stałymi elementami wyposażenia - ławkami widowni montowanymi do podłoża. Z hallu dostępne są dwie klatki schodowe na pierwsze piętro ( poziom +3,40 ) Wejście z klatki schodowej do hallu, z niego wejście do trzech sal lekcyjnych (dydaktycznych) i wc damskiego i męskiego. Wyjście z drugiej klatki schodowej na widownię. Na Sali gimnastycznej będzie zainstalowany system nagłośnienia. Budowa została podzielona na 2 etapy : 1. Etap I - wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku Sali nie przekraczającej kwoty 40 % wartości oferty - termin wykonania do końca 2012 roku. 2. Etap II - wykonanie pozostałych robót w roku 2013 w tym : a. Zakończenie wszystkich prac budowlanych i wykończeniowych wraz z wyposażeniem sportowym stałym Sali w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy. b. Zakończenie odbiorów końcowych w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. c. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy. Budowa obejmuje m.in. : 1. Budowę budynku sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Wyposażenie sportowe sali - stałe. 3. Utwardzenie terenu przy budynku kostką betonową na podkładzie cementowo-piaskowym, plac apelowy, droga ppoż., wykonanie wjazdu i wyjazdu od ulicy Ceynowy, budowę 10 miejsc parkingowych. 4. Zagospodarowanie odprowadzenia wód opadowych na nieutwardzone tereny działki. 5. Obsadzenie trawą terenów nieutwardzonych. Branżowe rozwiązania techniczne zostały ujęte w opracowaniach : 1. Branża elektryczna i teletechniczna 2. Branża sanitarna 3. Branża wentylacyjna Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Obszar działki nr 672 znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, ujętej w zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W związku z tym zostały wykonane prace wykopaliskowe, które uzyskały pozytywną opinię Dyrektora Muzeum Archeologicznego w Gdańsku. Projekt budowy Sali Gimnastycznej został również pozytywnie zaopiniowany przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. 3.4. Zakres rzeczowy robót szczegółowo przedstawiony został w: - projekcie budowlanym i wykonawczym - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. UWAGA! W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań /np. materiałów, urządzeń/ tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. 3.5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 3.6. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniem inspektora nadzoru; 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3.7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3.8. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu) powierzonego podwykonawcy. 2) Informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w Formularzu ofertowym;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000.00 zł, słownie: sto tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip reda zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach