Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy PSP Nr 3 w m. Kozienice

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy PSP Nr 3 w m. Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa sali sportowej i łącznika przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Kozienicach, wraz z wyposażeniem obiektu oraz budową i przebudową infrastruktury technicznej i towarzyszącej. Zamierzenie zlokalizowane jest na działce nr 2203/21. Dokumentacja projektowa obejmuje: - budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem, jednokondygnacyjnej, o wymiarach 63,54 x 29,98 m i parametrach technicznych obiektu: - kubaturze - 11 725,00 m3, - pow. zabudowy – 1 585,37 m2, - pow. całkowitej – 2 675,52 m2, - pow. użytkowej – 1 711,77 m2, - wysokości zabudowy – 12,92 m, - liczbie kondygnacji nadziemnych – 1, - budowę zjazdu od ul. Sportowej, chodników i drogi pożarowej, - budowę przyłączy oraz instalacji zewnętrznych kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz energii elektrycznej, - przebudowę boiska zewnętrznego do koszykówki, - montaż małej architektury, - dostawę wyposażenia. 2. Funkcja obiektu – zajęcia w zakresie wychowania fizycznego. 3. Istniejące uwarunkowania – dla zrealizowania inwestycji Zamawiający posiada Decyzję Nr 71/2019 z dnia 14.02.2019 r. wydaną przez Starostę Kozienickiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą prawomocnego pozwolenia na budowę. 2. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego oraz jego wyceny należy uwzględnić: Uwaga: 1) Gmina Kozienice wykonała niżej opisany zakres robót z dokumentacji projektowej którego nie należy wyceniać: a) roboty rozbiórkowe, w tym wycinka i usunięcie drzew, pni i krzewów, b) roboty ziemne - wykonanie wykopów pod ławy i stopy fundamentowe, zasypanie wraz z zagęszczeniem wykopów, c) wykonanie fundamentów - ławy, stóp i murów fundamentowych, d) Przebudowa sieci podziemnych:  usunięcie kolizji istniejących kabli energetycznych średniego i niskiego napięcia w całości,  usunięcie kolizji sieci ciepłowniczej- usunięto tylko kolizje /należy wykonać - komorę ciepłowniczą w całości, prace ziemne zasypowe i odtworzeniowe/,  deszczówka – ułożone rurociągi i zamontowane studnie rewizyjne bez włazów, pokryw i regulacji - na ok. 80% / wykonać, brakuje wpięcie w ulice ok. 25 mb/,  kanalizacja sanitarna wykonana pod ziemią + studnia betonowa Ø 1200 /wykonać pokrywę i regulacje/,  przyłącze wody wykonane w całości, e) roboty budowlane - część niska budynku wraz z łącznikiem;  stan surowy otwarty, ocieplenie attyk styropianem, siatką i klejem /wykonać konstrukcję dachu i pokrycia, przebicia w łączniku do części istniejącego budynku,  instalacja elektryczna wysokprądowa / okablowanie wykonano 80%, koryta kablowe metalowe – 85% wykonano/,  kanalizacja pod posadzką w 100%,  na całej przestrzeni wykonany „chudziak”,  ocieplenie ścian fundamentowych zabezpieczone folią kubełkową, f) roboty budowlane - część wysoka budynku – sala z zapleczem  ściana nośna frontowa Rys. KW7a widok 1-1 wykonano do poziomu 5,99– stan surowy, brakuje trzech słupów nr II-S1, II-S6, II-S4 od wysokości 2,90 do 5,99,  ściana nośna wewnętrzna pomiędzy salą a zapleczem Rys. KW7b widok 2-2 wykonano do poziomu ok. +5,60 – stan surowy,  ściana nośna tylna od zaplecza z otworami okiennymi Rys. KW7c widok 3-3 wykonana do poziomu +6,50 – stan surowy / trzpienie wykonane do poziomu +6,10; wieniec niezabetonowany/,  ściana szczytowa zewnętrzna Rys. KW7d widok 4-4 wymurowana do poziomu +6,50 bez dwóch słupów i bez nadproży okiennych,  ściana szczytowa pomiędzy częścią niską a wysoką Rys. KW7e widok 5-5 wykonana do poziomu +6,50m,  szacht windowy wymurowany do poziomu 6,50 w 80%, brak konstrukcji żelbetowej od poziomu 2,90 do 6,50,  klatki schodowe szt. 2 w całości – stan surowy,  trybuny w całości – stan surowy,  instalacja elektryczna wysokprądowa / okablowanie wykonano - 30%, koryta kablowe metalowe – 45% wykonano/,  na całej przestrzeni wykonany „chudziak”,  ocieplenie ścian fundamentowych zabezpieczone folią kubełkową w całości, 2) w wycenie należy dodatkowo uwzględnić: a) Przy wykonaniu przebić do istniejącej części szkoły w łączniku uwzględnić nadproża żelbetowe oraz roboty towarzyszące tj. odtworzenie tynków, roboty malarskie; oraz uwzględnić roboty odtworzeniowe w starej sali gimnastycznej po montażu nowych okien i zamurowaniu części starych. Nowe okna otwierane z poziomu posadzki. b) przy wpięciu instalacji c.o. do istniejącej części szkoły uwzględnić wszelkie prace towarzyszące odtworzeniowe. II. Wymagania techniczne i warunki realizacji zamówienia: 1. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, lokalizacyjne i materiałowe w zakresie wynikającym z n/w dokumentów: a. Projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – architektura i konstrukcja, b. Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu, c. Projekt budowlany usunięcia kolizji istniejących kabli energetycznych średniego i niskiego napięcia które występują w związku z planowaną inwestycją budowy Sali gimnastycznej przy szkole PSP nr 3 w Kozienicach, d. Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – instalacje elektryczne, e. Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – instalacje sanitarne, f. Projekt budowlany przebudowy sieci ciepłowniczej dla inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu, g. Projekt budowlany zjazdu indywidualnego, h. Projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy budynku PSP nr 3 w Kozienicach o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z zagospodarowaniem terenu – wyposażenie wnętrz. i. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,  roboty towarzyszące /w tym zabezpieczenia istniejącej sieci, usunięcie ew. kolizji z istniejącym uzbrojeniem/,  roboty budowlano-montażowe, w tym: - ściany zewnętrzne i wewnętrzne, - montaż nadproży, - deskowanie, zbrojenie, betonowanie słupów, belek, wieńcy, schodów, stropów, szybu windowego,  dach, w tym: - montaż elementów więźby dachowej, - wykonanie pokrycia dachu, - izolacja cieplna, przeciwdźwiękowa, przeciwwilgociowa, - montaż obróbek blacharskich, rur i rynien spustowych,  montaż stolarki,  podłogi i posadzki, Uwaga/dotyczy podłogi sportowej/: Zamawiający dopuszcza zastosowanie wykładziny PCV o grubości minimalnej 7mm oraz warstwie użytkowej min. 1,2 mm zgodnie z normą PN-EN 24340:2012, z zastrzeżeniem posiadania minimum trzech spośród poniższych certyfikatów tj. - Certyfikat IFF; - Certyfikat IHF/Międzynarodowy Związek Piłki Ręcznej; - Certyfikat FIVB/Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej; - Certyfikat FIBA/Międzynarodowy Związek Piłki Koszykowej; - Certyfikat BWF /Międzynarodowy Związek Badmintona. Uwaga: Spełnienie w/w wymagań dotyczących nawierzchni nie wynika z przeznaczenia obiektu do rozgrywek międzynarodowych lecz ma na celu wyeliminowanie zastosowania przez wykonawców – oferentów produktów zamiennych o niskim standardzie. Certyfikację musi uzyskać producent nawierzchni do dnia wbudowania jej na obiekcie.  roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne,  zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, sprawnego technicznie, kompletnego wyposażenie obiektu zgodnie z przyjętym w dokumentacji projektowej zakresem w tym urządzeń i innych ruchomych elementy wyposażenia oraz elementów pomocniczych pozwalających na prawidłowe użytkowanie danego sprzętu, urządzenia, wyposażenia,  dostawa i montaż elementów p.poz.,  wykonanie boiska do koszykówki,  roboty w zakresie zagospodarowania terenu – roboty drogowe, mała architektura, ogrodzenie, nasadzenia,  roboty instalacyjne, w tym: - hydrantowa, - wod-kan, - centralnego ogrzewania, - wentylacja i klimatyzacja,  przyłącza i sieci, w tym kan. deszczowej i sanitarnej, wodociągowe, przebudowa sieci ciepłowniczej,  instalacje elektryczne silnoprądowe i niskoprądowe,  inne roboty, w tym:  zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem,  uporządkowanie terenu objętego robotami,  przeprowadzenie wymaganych prób, sprawdzeń, badań i pomiarów,  wykonanie prac pielęgnacyjnych wszystkich drzew w obrębie inwestycji,  przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji oraz karty gwarancyjne w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonej,  wykonanie dokumentacji powykonawczej,  przeglądy gwarancyjne,  konserwacja, serwisowanie sprzętu, urządzeń i wyposażenia w okresie rękojmi i gwarancji,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,  dodatkowy zakres określony w pkt. III. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia. III. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: Do wykonawcy należy: UWAGA: Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo dzieci i młodzieży uczęszczających do PSP Nr 3. 1) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych zgodnie z zaleceniami ich właścicieli na koszt Wykonawcy. 2) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań w zakresie wykonywanych robót. 3) Geodezyjna bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu w tym wykazy zmian gruntowych. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót , przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych . 4) Wywóz na bieżąco i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 5) Powiadomienie co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Dyrekcję PSP Nr 3 i mieszkańców przyległych posesji poprzez pisemne ogłoszenia o planowanych pracach i utrudnieniach, w tym zapewnienie swobodnego dostępu mieszkańcom przyległych posesji. 6) Zorganizowanie zaplecza budowy wyposażonego w sprzęt informatyczny /komputer i drukarka/ w celach organizowania narad na budowie. 7) Odtworzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, 8) Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów. 9) Dokonanie odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy. 10) Wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych. 11) Wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów, w szczególności na każde żądanie Inwestora, 12) W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób całodobowe bezpieczeństwo uczniom, mieszkańcom, użytkownikom pasów drogowych. 13) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i usunięcia ewentualnych kolizji oraz uzyskania wszelkich innych zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót oraz ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania finansowe. 14) Na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z jego wymaganiami Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej dokumentacji przebiegu budowy w formie fotograficznej i przekazywania jej zamawiającemu w formie elektronicznej podczas odbiorów częściowych oraz raportowania postępu robót. 15) Wykonawca zobowiązany jest do nanoszenia na bieżąco w dokumentacji projektowej wszelkich zmian dokonywanych w trakcie budowy, 16) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania w czystości wyjazdów z terenu budowy na ulice, a po zakończeniu robót uporządkowania na swój koszt terenu, na którym prowadzone były prace oraz doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także ulic sąsiadujących z inwestycją, 17) Wykonawca ponosi koszty zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót objętych zamówieniem. 18) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pełnego rozruchu technologicznego wszystkich urządzeń podlegających rozruchowi technologicznemu i uzyskania od właściwych organów wymaganych zaświadczeń o sprawności urządzeń, przewodów i instalacji oraz do wykonania wszelkich pomiarów zamontowanych systemów i urządzeń oraz raportów z badań systemów i urządzeń, 19) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania i konserwacji urządzeń, sprzętu, instalacji i sieci, 20) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania budynku, 21) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia bieżącego serwisu i pomocy technicznej dla zainstalowanych systemów budynku, 22) Wykonawca ma obowiązek przeniesienia na Zamawiającego własności egzemplarzy opracowania dokumentacji dotyczącej robót zamiennych lub równoważnych, o ile zajdzie potrzeba wykonania takich projektów oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich do wykonanego dzieła, w tym praw do wykonywania zależnych praw autorskich, wyłącznego wykorzystania opracowań zgodnie z przeznaczeniem oraz prawa do utrwalania i zwielokrotniania utworu, obrotu utworem i jego rozpowszechniania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, w zakresie wskazanym w Części I SIWZ – załącznik nr 1. 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. 2. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach