Urząd Miasta i Gminy Myślenice ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, Rynek 8/9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6392300 , fax. 012 6392305
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Myślenice
Rynek 8/9 8/9
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 012 6392300, fax. 012 6392305
REGON: 00052549300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Trzemeśni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne pn.: Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Trzemeśni wraz z instalacjami: wodno - kanalizacyjną, wentylacyjną, centralnego ogrzewania i elektryczną 45210000-2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie 10.000 zł. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub por
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami w poz.8A SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia w charakterze kluczowych specjalistów wymienionych w pkt. 9.1.2)b)1))÷3)) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz informacje o tych osobach sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i aktualnych wpisów do właściwych izb samorządowych, a w odniesieniu do osób ujętych w załączniku nr 3 jako zdolne do Wykonania zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował, dodatkowo pisemne zobowiązanie innego podmiotu, w którego dyspozycji osoby te pozostają, do ich udostępnienia do wykonania zamówienia, sporządzone w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3a do niniejszej IDW. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, g) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, h) Informacja na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW, i) kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony ściśle według otrzymanego przez Wykonawcę od Zamawiającego przedmiaru robót. Do wyceny wyliczonej jak wyżej należy dodać wszystkie niezbędne koszty wynikające z zapisów Umowy. j) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - zgodnie z pkt 10.1.2) IDW, k) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. - zgodnie z pkt 10.1.3) IDW, l) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. - zgodnie z pkt 10.1.4) IDW, m) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zgodnie z pkt 10.1.5) IDW, n) Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zgodnie z pkt 10.1.11 IDW, o) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej wysokości - zgodnie z pkt 10.1.12) IDW, p) Dowód wniesienia wadium, q) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10 niniejszej IDW. 2) Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład Oferty. 4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 u.p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w istniejącym budynku wielofunkcyjnym z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, zlokalizowanym na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej
Dodano: 2016-07-22 - Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie budynku infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie odwodnienia budynku Gimnazjum Nr 2 w Bochni
Dodano: 2016-06-24 - wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Łanowa 43d a) korytarz, stołówka, pomieszczenie socjalne, b) dwa pokoje dzienne, c) adaptacja trzech kuchni na pokoje mieszkalne
Dodano: 2016-06-24 - Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,
Dodano: 2016-06-21 - Adaptacja piwnic na kancelarię Leśnictwa Tunel
Dodano: 2016-06-16 - prace remontowo- budowlane w wybranych pomieszczeniach oraz w części korytarza na II piętrze budynku Prokuratury Rejonowej dla Krakowa Nowej Huty i Podgórza zlokalizowanego przy os. Stalowym 16D w Krakowie.
Dodano: 2016-06-06 - Adaptacja tymczasowego zagospodarowania Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Cichem na sale lekcyjne
Dodano: 2016-06-03 - Rozbudowa szkoły- adaptacja poddasza pod sale dydaktyczne w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Osieku
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa dachu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczawnicy przy ul. Zawodzie 19c
Dodano: 2016-06-01