Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali sportowej na zaplecze sanitarne przy Zespole Szkół w Radomyślu nad Sanem

Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8454328 , fax. 015 8454302
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
    ul. Rynek Duży 7 7
    37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8454328, fax. 015 8454302
    REGON: 83040912300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www radomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali sportowej na zaplecze sanitarne przy Zespole Szkół w Radomyślu nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres Inwestycji wchodzi: - budowa sali gimnastycznej - adaptacja istniejącej sali gimnastycznej na zaplecze sanitarno-szatniowe - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacji - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - zagospodarowanie terenu Sala sportowa - obiekt na planie prostokąta jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z antresolą nad częścią komunikacyjną przekryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 8%. Konstrukcja budynku tradycyjna z elementami żelbetowymi, posadowiona na fundamentach bezpośrednich w postaci ław i stóp fundamentowych. Ściany fundamentowe betonowe, ściany nadzienia z bloczków ceramicznych, stropy gęstożebrowe POROTHERM o wysokości 23 cm, dach główny nad salą sportową o konstrukcji stalowej (wiązary stalowe) przekryty płytą warstwową. Zadaszenie antresoli stanowi dach o konstrukcji drewnianej przekryty blachą trapezową. DANE TECHNICZNE - SALA SPOTROWA - długość 43,74 m - szerokość 29,15 m - powierzchnia zabudowy 1275,0 m2 - kubatura 11782,0 m3 Łącznik - w części istniejącej budynku szkoły adaptacji podlega działająca w chwili obecnej sala gimnastyczna - w której zaprojektowano zaplecze sanitarne sali sportowej (szatnia + umywalnia osobno dla chłopców i dla dziewcząt) oraz siłownię. Ponadto zaprojektowano WC mężczyzn, dla kobiet (pełniący jednocześnie funkcję sanitariatu dla niepełnosprawnych) oraz pomieszczenie porządkowe. Sanitariaty dla widzów podczas organizowanych imprez sportowych udostępniono w istniejącym budynku głównym Zespołu Szkół. DANE TECHNICZNE - ŁĄCZNIK - długość 19,11 m - szerokość 10,07 m - powierzchnia zabudowy 192,43 m2 - kubatura 1180,0 m3 Program użytkowy: Część istniejąca - Łącznik - powierzchnia 157,85 m2 - komunikacja - 45 m2 - siłownia - 39,15 m2 - szatnia - 18,39 m2 - umywalnia - 12,29 m2 - szatnia - 16,63 m2 - umywalnia - 12,29 m2 - WC mężczyzn - 6,08 m 2 - pomieszczenie porządkowe - 2,06 m2 - WC niepełnosprawnych/kobiet - 5,96 m2 Część projektowana - sala - powierzchnia 1327,05 m2 - sala sportowa - 946,00 m2 - trybuny - 109,37 m2 - komunikacja - 112,74 m2 - wiatrołap - 14,48 m2 - klatka schodowa - 5,40 m2 - klatka schodowa - 5,40 m2 - komunikacja - 7,23 m2 - gab. WF/magazyn sprzętu - 13,34 m2 - wiatrołap - 6,78 m2 - antresola - 106,31 m2 RAZEM - 1484,90 m2 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 8 do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 9 do SIWZ), przedmiarów robót - zał. nr 10 do SIWZ). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 9 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 10 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m. innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, - przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i instalacji, -wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu -3 egz., -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej -3 egz. - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku - 1 egz. - wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego - 1 egz. - wykonanie planu ewakuacji -1 egz. - wyposażenie obiektu w gaśnice zgodnie z wymogami P.POŻ. 3.7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.8. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.9. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.10. W przypadku gdy zamiana materiałów lub urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca (którego oferta zostanie wybrana) zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tą dokumentację. 3.11. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskać wszelkie konieczne informacje, niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 70 000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zaleszanach Oddział w Radomyślu nad Sanem nr 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego - 07.06.2013 r. do godz. 10.30 -kserokopię dokumentu stanowiącego dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania wadium w postaci dokumentów wymienionych w pkt.3 litera b-e: mogą być przesłane pocztą na adres Zamawiającego lub złożone u pracownika odpowiedzialnego za zamówienia publiczne - w obydwu przypadkach do oferty należy załączyć kserokopię wniesienia wadium. Wadium może być również złożone w dniu składania ofert - 07.06.2013 r. do godz. 10.30 - jako załącznik do oferty w ORYGINALE (załączony w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu zg. z art. 46 ust.1 ustawy Pzp, bez konieczności dekompletowania oferty). 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis Wadium - SALA Radomyśl nad Sanem. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z treścią art. 46 ust.1 - 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieją okoliczności określone w art.46 ust. 4 a, ust.5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach