Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej i miasteczka ruchu drogowego w ZPP Nr 1 Cisowa w systemie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ w ramach zadania DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM Nr 1 W CISOWEJ

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej i miasteczka ruchu drogowego w ZPP Nr 1 Cisowa w systemie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ w ramach zadania DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM Nr 1 W CISOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej dla sali gimnastycznej i miasteczka ruchu drogowego - 2 warianty; 2) wykonanie dokumentacji projektowej sali gimnastycznej i miasteczka ruchu drogowego wg zatwierdzonej koncepcji; 3) wykonanie - wybudowanie sali gimnastycznej i miasteczka ruchu drogowego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Cisowej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa załączona w wersji elektronicznej na stronie http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ poniższa dokumentacja, będąca integralną częścią SIWZ: Program funkcjonalno-użytkowy z następującymi załącznikami: a)wyrys i wypis z planu zagospodarowania przestrzennego b)mapa do celów projektowych c)uproszczona dokumentacja geologiczno-inżynierska d)założenia do miasteczka ruchu drogowego. ZAMÓWIENIE SKŁADA SIĘ Z NASTĘPUJACYCH ZAKRESÓW: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie budowy sali gimnastycznej i miasteczka ruchu drogowego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Cisowej. 1.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: -Wykonanie dokumentacji projektowej obiektu sali sportowej oraz miasteczka ruchu drogowego zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm,) w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy. Materiałem pomocniczym do opracowania dokumentacji projektowej jest załączony w wersji elektronicznej do niniejszego postępowania program funkcjonalno-użytkowy. -Wykonanie (wybudowanie) obiektu sali sportowej i miasteczka ruchu drogowego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Cisowej w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową jak wyżej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1.3. A - Opis zakresu prac projektowych i dokumentacji projektowej 1.3.1 Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zawierać: a) Koncepcję programowo-przestrzenną, zawierającą uściślenie programu funkcjonalno-użytkowego, wstępną propozycję doboru materiałów konstrukcyjnych, wykończeniowych, wyposażenia instalacyjnego. Koncepcja powinna zawierać co najmniej 2 warianty rozwiązań funkcjonalnych i materiałowych z określeniem kosztów wynikających z ich wyboru. b) Dokumentację projektową, zgodną z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, składającą się z: b.1) Projekt budowlany - o szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. b.2) Projekty wykonawcze, które powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych (przygotowane dla każdej branży osobno), dodatkowo zawierające zestawienia materiałów podstawowych wraz z charakterystyką techniczną: Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) b.3) Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wzajemnie skoordynowanie techniczne opracowań projektowych wykonanych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego; w szczególności projekty zagospodarowania terenu i architektoniczno - budowlany wymagają uzyskania uzgodnień potwierdzających spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej, sanitarno - higienicznych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. W przypadku konieczności uzyskanie odstępstwa od obowiązujących przepisów, obowiązek ten będzie należał do Wykonawcy. b.4) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności, czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów wymienionych w art. 21a ust .2 ustawy Prawo Budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. c) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 1.3.2 Do obowiązków wykonawcy należy również: - Wykonanie (w razie konieczności) dodatkowych badań geologicznych. - Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu. - Sporządzenie niewymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotowej dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. - Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę, o które wystąpi Zamawiający. - Przekazanie autorskich praw majątkowych. - Dokumentację projektową należy skompletować i przekazać Zamawiającemu w ilościach wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym. 1.4B - Wykonanie (wybudowanie) obiektu sali sportowej oraz miasteczka ruchu drogowego Wybudowanie sali sportowej oraz miasteczka ruchu drogowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z wykonaną i przyjętą do realizacji przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1.Po podpisaniu umowy a przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu kopii informacji przedłożonej Staroście Kędzierzyńsko-Kozielskiemu o ilości oraz rodzajach wytwarzanych odpadów innych niż niebezpieczne, które powstaną w wyniku realizacji przedsięwzięcia wraz z określeniem sposobu postępowania z nimi stosownie do zapisu art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Z 2007r. nr 39, poz. 251 z późn. zm.) /dla robót budowlanych, dla których wymagana jest decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. 2.Zapewnienie przy budowie kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym z zawartością plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt2) gdzie: 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. 3.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4.Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 5.Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 6.Organizację ruchu (w tym projekt czasowej organizacji ruchu) i oznakowanie budowy. 7.Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. 8.Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. 9.Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót nawierzchni w ulicach i chodnikach oraz zieleni. 10.Dokonywanie w cenie złożonej oferty w okresie rękojmi i gwarancji, przeglądów gwarancyjnych zabudowanych maszyn i urządzeń. 11.Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 12.Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót. 13.Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 14.Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg. Wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej: - tablica o wym. 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji; - tablica o wym. 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji. 15.Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 16.Zakup i dostawa wykładziny PCV do zabezpieczenia parkietu Sali gimnastycznej w ilości około 600 m2. 17.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 500 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 65 000.00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania całego zadania [dni]
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach