Przetargi.pl
„Budowa Rybackiego Centrum Rekreacyjno – Turystycznego w Jackowie Dolnym”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 550668090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Rybackiego Centrum Rekreacyjno – Turystycznego w Jackowie Dolnym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa Rybackiego Centrum Rekreacyjno-Turystycznego w miejscowości Jackowo Dolne”. Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Jackowo Dolne na działce o nr ewidencyjnym 137/1 obręb 0003. Realizacja zadania polegać będzie na budowie budynku Rybackiego Centrum Rekreacyjno-Turystycznego wraz z utwardzeniem terenu, miejscami parkingowymi oraz szambem betonowym. Budynek będzie przeznaczony do spędzania wolnego czasu, rekreacji, rozwijania zainteresowań i integracji lokalnej społeczności. Obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowanie odpowiedniego miejsca parkingowego i podjazdu przy wejściu do budynku oraz przystosowanej dla osób niepełnosprawnych toalety. Zaprojektowano budynek murowany o wymiarach 15,0 x 9,5 m. Więźbę dachową zaprojektowano jako dwuspadową o nachyleniu połaci 340 pokrytą blachą. Okna na parterze w sali rekreacyjnej należy zamontować o wymiarach 150 szer. x 180 wys. w ilości 6 sztuk. Projektowany budynek będzie ogrzewany z kotłowni gazowej dwufunkcyjnej – dla centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej. Dobrano zbiornik na gaz o pojemności 2700 l, który należy posadowić na płycie betonowej. Od zbiornika gazu do ściany budynku zaprojektowano przyłącze gazowe średniego ciśnienia PE SDR 11 Ø32 x 30 mm. Gaz będzie zasilał kocioł grzewczy gazowy o mocy 14 kw. Ścieki bytowo-gospodarcze odprowadzane będą poprzez przyłącze kanalizacyjne PVC Ø160 mm do projektowanego szczelnego szamba – zbiornik o pojemności 5,43 m3. Projektowany budynek będzie wyposażony w energię elektryczną, w wodę z wodociągu gminnego. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 3.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108), dotyczących osób wykonujących roboty fizyczne przez cały okres realizacji danych robót wynikający z przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia. Zobowiązanie nie dotyczy kierowników budowy i robót. 3.2 Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 3.3 Zatrudnienie ww. osób na podstawie stosunku pracy przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania danych czynności przez czas niezbędny dla ich wykonania w ramach zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę (Wykonawcę/podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę) przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę. 3.4 Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca przed podpisaniem Umowy złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu Wykaz pracowników (zawierający dane: stanowisko, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj zawarcia umowy o prace, wymiar etatu), celem wypełnienia powyższego zobowiązania. 3.5 W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale podwykonawców/dalszych podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji robót przez podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, Wykazu osób, które będą realizować zamówienie na rzecz podwykonawcy/dalszego podwykonawcy, wraz z oświadczeniem Podwykonawcy/dalszego podwykonawcy, że są one zatrudnione na umowę o pracę. Pkt. 3.4 stosuje się odpowiednio. 3.6 Oświadczenie o którym mowa w pkt 3.4 i 3.5 powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/podwykonawcy/dalszego podwykonawcy. 3.7 Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 3.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania wezwania. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę / podwykonawcę / dalszego podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy / podwykonawcy / dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. b) do zanimizowania okazania dokumenty potwierdzające bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę/ podwykonawcę/dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. d) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/ podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. 1 czynności, przerwy ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować nałożeniem sankcji określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ (kary umowne, niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych - możliwość odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy). e) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji wykonywania przez Wykonawcę/ podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę obowiązku wskazanego w pkt 1.Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/ podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg Budowa Rybackiego Centrum Rekreacyjno – Turystycznego w Jackowie Dolnym” i należy załączyć go do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ, Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 8 do SIWZ, Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, Kosztorys ofertowy w cenach netto sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót stanowiących - załączniki nr 11,12,13 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach