Przetargi.pl
Budowa rurociągu odprowadzenia wody burzowej z drogi gminnej ulicy Karola Wojtyły-papieża oraz terenu przeznaczonego pod drogę Zdrojowa II w Krościenku nad Dunajcem - II etap.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Rynek 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0182623077 wew. 26
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 35 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 0182623077 wew. 26
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa rurociągu odprowadzenia wody burzowej z drogi gminnej ulicy Karola Wojtyły-papieża oraz terenu przeznaczonego pod drogę Zdrojowa II w Krościenku nad Dunajcem - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/Roboty ziemne- wykopy oraz przekopy w ilości 615 m3 2/Wykonanie rurociągu z rur polietylenowych o średnicy 500 mm na dł. 151 mb 3/Wykonanie rurociągu z rur polietylenowych o średnicy 600 mm na dł. 259,25 mb 4/Wykonanie 8 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych średnicy 1000 mm głębokości 3 m 5/Roboty ziemne- zasypanie wykopów spycharkami w ilości 615 m3 6/Wykonanie ściany czołowej z betonu na wylocie kanalizacji 7/Wykonanie ścieku z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej na dł. 6 mb 8/Mechanicze korytowanie terenu na szerokości jezdni i chodników (gł. 20 cm) na powierzchni 1845 m2 9/Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego lub łamanego (warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm) na powierzchni 1845 m2 Do zadań Oferenta należeć będzie również: 1/Urządzenie zaplecza placu budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, 2/Przestrzeganie zasad Kodeksu Pracy oraz zasad BHP, 3/Oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami 4/Pełna obsługa geodezyjna Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1/Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa :przedmiar robót - zał. 7 do SIWZ oraz projekt budowlany - zał. 8 do SIWZ , 2/Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, pod warunkiem zachowania wymaganej sztywności obwodowej oraz innych parametrów przyjętych w dokumentacji projektowej. 3/W trakcie realizacji studni rewizyjnych nie przewiduje się wykonania kinet w kręgach dennych. 3/Zapis w projekcie budowlanym (rzędne niwelety) należy rozumieć jako rzędne dna kanału. 4/Rzędna terenu oznacza także rzędną pokrywy włazu, gdyż nie istnieje projekt drogowy ul. Zdrojowa II, a zatem pokrywy włazu należy sytuować w poziomie terenu. Po opracowaniu projektu drogowego będą podlegały regulacji poziomej. 5/Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 6/Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej. 7/Warunki płatności:- całość należności po ostatecznym odbierze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Wiedza i doświadczenie: Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca załączy do druku oferty stosowne oświadczenie Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże ,że będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sieci kanalizacyjnych (należy załączyć potwierdzoną kopię uprawnień oraz potwierdzoną kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego). (Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca załączy do druku oferty stosowne oświadczenie Potencjał finansowo- ekonomiczny Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca załączy do druku oferty stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy w.g Załącznika Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2)Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 3)Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 4)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; 5)Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 3a do SIWZ 6)Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4; 7)Informacja o podwykonawcach wg. Załącznika Nr 5; 8) Parafowany projekt umowy wg. Załącznika Nr 6; 9)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót; 10)Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach