Przetargi.pl
Budowa/rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oraz budynku gospodarczo-garażowego konstrukcji drewnianej wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Leśnictwie Wolski Bór

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Janowska 139
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8252041, 8252042 , fax. 081 8843709
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
    ul. Janowska 139 139
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8252041, 8252042, fax. 081 8843709
    REGON: 43051620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa/rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oraz budynku gospodarczo-garażowego konstrukcji drewnianej wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Leśnictwie Wolski Bór
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: 1. Budowa budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki w Leśnictwie Wolski Bór) o konstrukcji drewnianej, wolnostojącego, nie podpiwniczonego z poddaszem użytkowym wraz z zewnętrznymi przyłączami: elektrycznym, gazowym i wodno-kanalizacyjnym, wraz z infrastrukturą towarzyszącą wg dołączonej dokumentacji. 2. Budowa budynku gospodarczo-garażowego o konstrukcji drewnianej szkieletowej. 3. Rozbiórka starego budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oznaczonego na projekcie zagospodarowania Nr 1, budynku gospodarczego oznaczonego Nr 2 i rozbiórka wiaty oznaczonej Nr 10. 4. Miejsce wykonania robót - siedziba leśnictwa Wolski Bór w miejscowości Bęczyn 264, działka ewidencyjna 135, obręb ewidencyjny 0013 Natalin, gmina Urzędów. 3. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynków i obiektów budowlanych. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w: Projekcie budowlanym tom I - V, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarach robót. 6. Przedmiary robót są uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia, mają jedynie ułatwić jego wycenę, w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Cenę należy skalkulować uwzględniając wszystkie niezbędne prace przewidziane w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, STWIOR, zapisami w umowie oraz zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami budowlanymi. 7. Podane w opisach - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne, wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w w/w dokumentach. Oznacza to, że oferowane materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca, który zastosował rozwiązania (produkty) równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie rozwiązania (produkty) zostały zamienione i określić, jakie rozwiązania (produkty) w ich miejsce proponuje oraz załączyć szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż zaoferowane rozwiązania (produkty) są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do rozwiązania (produktu) określonego przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające z zastosowania rozwiązań (produktów) równoważnych 10. Zastosowanie rozwiązań (produktów) równoważnych przez Wykonawcę wymaga uzyskania zgody Zamawiającego przed złożeniem oferty w ramach udzielonych odpowiedzi na pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (s.i.w.z.) na zasadach określonych w niniejszej s.i.w.z. 11. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej działki, na której realizowana będzie inwestycja. Wizja lokalna ma też na celu zorientowanie Wykonawcy, co do organizacji placu budowy. 12. Zamawiający wymaga, aby realizować zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi. Jednocześnie zastrzega sobie wybór typu oraz koloru wbudowywanych materiałów. 13. Wszelkie niejasności dotyczące rozwiązań projektowych Wykonawca samodzielnie wyjaśniać będzie z właściwym projektantem oraz inspektorem nadzoru. 14. Ustala się, że okres bezpłatnej rękojmi i gwarancji liczony będzie od daty podpisania bezusterkowego odbioru końcowego oraz, że: minimalny (wymagany) okres wynosi 24 miesięcy, maksymalny (pożądany) okres wynosi 96 miesięcy ( nie dot. wbudowanych urządzeń, na które producent określa oddzielnie termin gwarancji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 16 800 zł ( słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz.620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach