Przetargi.pl
Budowa ronda wraz z fragmentem ulicy u zbiegu ulic Piłsudskiego, Podmiejskiej i Alei Spacerowej w Rawiczu w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej – sieci gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

Gmina Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ronda wraz z fragmentem ulicy u zbiegu ulic Piłsudskiego, Podmiejskiej i Alei Spacerowej w Rawiczu w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej – sieci gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zabezpieczeniu sieci elektroenergetycznej oraz oświetleniowej, przebudowie sieci gazowej, zabezpieczeniu urządzeń telekomunikacyjnych, przebudowie kanalizacji sanitarnej oraz przebudowie sieci wodociągowej, zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, w ramach zadania „Budowa ronda wraz z fragmentem ulicy u zbiegu ulic Piłsudskiego, Podmiejskiej i Alei Spacerowej w Rawiczu w zakresie przebudowy infrastruktury technicznej – sieci gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej” realizowane w ramach zadania budżetowego pn.: „Poprawa rozwiązań komunikacyjnych ruchu kołowego i pieszego na terenie gminy Rawicz”. 2. Zamówienie wykonywane jest w ramach inwestycji realizowanej w ramach zadania pn.; „Budowa ronda wraz z fragmentami ulicy (nawierzchni) u zbiegu ulic Piłsudskiego, Podmiejskiej i Alei Spacerowej w Rawiczu” zgodnie z Porozumieniem Partnerskim zawartym pomiędzy Gminą Rawicz a PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie, w ramach którego Gmina Rawicz z udziałem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu Sp. z o.o. zrealizuje roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zadania, na co zawarła stosowne porozumienie, o którym mowa w rozdziale I. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części: 1) CZĘŚĆ 1 – przebudowa sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej, 2) CZĘŚĆ 2 – przebudowa sieci gazowej, 3) CZĘŚĆ 3 – zabezpieczenie urządzeń telekomunikacyjnych 4) CZĘŚĆ 4 – przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. 4. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 1 polega w szczególności na przebudowanie istniejącej linii kablowej SN, przełożeniu trasy linii kablowej oświetleniowej oraz zabezpieczeniu linii kablowych rurami ochronnymi. 1) Zakres robót do wykonania w obrębie sieci SN oraz nn: a) roboty ziemne polegające na wykonaniu rowów dla kabli oraz rur ochronnych, wykonaniu metodą przecisku hydraulicznego przepustu pod jezdnią ul. Podmiejskiej dla nowoprojektowanych kabli, b) roboty montażowe polegające na układaniu kabli SN odpowiednio w rowach kablowych lub w rurach ochronnych na podsypce piaskowej, c) demontaż kolidujących kabli wielożyłowych, d) zmiana przebiegu kabla nn w ul. Podmiejskiej, przebieg kabla wyprostować oraz zabezpieczyć rurą ochronną, e) zabezpieczenie sieci nn rurą ochronną w jezdni ul. Piłsudskiego, f) zasypanie rowów dla kabli i rur ochronnych. 2) Zakres robót do wykonania przełożenia trasy linii kablowej oświetleniowej: a) roboty ziemne polegające na wykonaniu rowów dla kabli oraz rur ochronnych wykonaniu podsypki piaskowej, b) przełożenie kabla oświetleniowego, c) zabezpieczenie kabla oświetleniowego rurami ochronnymi, d) zasypanie rowów dla kabli i rur ochronnych. 5. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 2 polega w szczególności na przebudowie istniejącej sieci gazowej w ul. Piłsudskiego oraz sieci gazowej w ul. Piłsudskiego/Podmiejskiej wraz z przyłączami. Zakres robót do wykonania przebudowy sieci gazowej: 1) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów o ścianach pionowych, zabezpieczeniu wykopów, odkryciu gazociągu w miejscach przewidzianych do montażu elementów związanych z technologią zatrzymania przepływu, 2) roboty montażowe polegające na ułożeniu projektowanych rur na podsypce piaskowej. Rury łączyć za pomocą zgrzewania doczołowego lub elektrooporowego, 3) zabezpieczenie rurociągu rurami ochronnymi (zgodnie z dokumentacją), 4) przeprowadzenie prac związanych z podłączeniem nowych odcinków gazociągu (przełączenie gazociągu zgodnie z dokumentacją), 5) zasypanie projektowanego rurociągu, 6) przeprowadzenie próby szczelności gazociągu, 7) likwidacja istniejących odcinków gazociągu. Zakres zamówienia dla ww. części nie obejmuje wykonanie prac gazoniebezpiecznych. Prace te wykona Polska spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Poznaniu Gazownia w Rawiczu. 6. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 3 polega w szczególności na zabezpieczeniu istniejącej kanalizacji kablowej telekomunikacyjnej rurami ochronnymi oraz regulacji wysokościowej włazów wraz z wymianą pokryw studni kablowych. Zakres robót do wykonania zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej: 1) roboty ziemne polegające na ręcznym wykonaniu rowów dla rur ochronnych, 2) roboty montażowe polegające na ułożeniu projektowanych rur ochronnych na podsypce piaskowej (zgodnie z dokumentacją), 3) zasypanie rowów dla kabli/ rur ochronnych, 4) regulacja wysokościowa włazów wraz z wymianą pokryw studni kablowych, 5) zdemontowanie studni telekomunikacyjnej oraz odtworzenie brakującego odcinka kanalizacji kablowej (po potwierdzeniu jej występowania w terenie pod istniejącą nawierzchnią bitumiczną). 7. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 4 polega w szczególności na przebudowie sieci wodociągowej, wymianie istniejącego odcinka sieci wodociągowej na nową, wykonanie przyłączeń wodociągowych oraz na przebudowie istniejącej kanalizacji sanitarnej, wykonaniu studzienek rewizyjnych. 1) Zakres robót do wykonania przebudowy sieci wodociągowej: a) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów umocnionych, zabezpieczeniu wykopów, wykonaniu podsypki piaskowej, zasypaniu sieci wodociągowej, b) roboty montażowe polegające na ułożeniu rur sieci wodociągowej w ul. Piłsudskiego oraz w ul. Podmiejskiej, c) wymiana istniejącego odcinka sieci wodociągowej na nową w ul. Piłsudskiego, d) zabezpieczenie sieci wodociągowej rurami osłonowymi (zgodnie z dokumentacją), e) przeprowadzenie próby szczelności oraz płukania i dezynfekcji wodociągu, f) demontaż kolizyjnego odcinka sieci wodociągowej. 2) Zakres robót do wykonania przebudowy kanalizacji sanitarnej: a) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów o ścianach pionowych, zabezpieczeniu wykopów, wykonaniu podsypki piaskowej, zasypaniu kanalizacji sanitarnej, b) roboty montażowe polegające na ułożeniu rur kanalizacji sanitarnej, c) przeprowadzenie próby wodnej szczelności kanałów rurowych, d) demontaż kolizyjnego odcinka kanalizacji sanitarnej, e) wbudowanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych wraz regulacją wysokościową. 8. Poza robotami wyszczególnionymi powyżej Wykonawca, dla każdej części, zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności do: 1) pomiarów geodezyjnych wraz inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, 2) podczas prowadzenia robót ziemnych związanych z przebudową i budową sieci należy przewidzieć ewentualne odwodnienie wykopu (igłofiltry – w zależności od poziomu wód gruntowych w danym momencie prac) oraz ewentualną wymianę gruntu jeżeli gruntu rodzimego nie da się odpowiednio zagęścić. 9. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym- dla części 1-3, przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi – dla części 4 (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach poszczególnych części określa załączony przedmiar warz z kosztorysem zerowym / przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie). stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne). 10. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. Z 2019 roku poz. 1040 ze zm.):  roboty polegające na wykonaniu robót ziemnych dla każdej części  roboty polegające na wykonaniu robót sieciowych dla każdej części 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika / pracowników (wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób), datę zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika / pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 1 lit. j niniejszej umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający w przypadku uzasadnionych wątpliwości uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników); b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;  przy czym ujęte ww. dokumentach informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. 11. Wykonawca przy realizacji zadań, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, osobno dla każdej części zobowiązany będzie również do: 1) współpracy z Wykonawcą ze strony PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. wykonującym roboty nawierzchniowe wraz z oznakowaniem, roboty kanalizacji deszczowej i oświetlenia na terenie objętym zamówieniem oraz współpracy z Wykonawcami / Wykonawcą realizującymi roboty budowlane w ramach poszczególnych części, 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 215), 3) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp., zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, 4) załatwienia wszelkich formalności, zgłoszeń w imieniu Zamawiającego wynikających z wydanych decyzji, uzgodnień itp, w tym również zgłoszeń do operatorów sieci zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez poszczególnych gestorów, 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz. do zdania Zamawiającemu (dla części 4 dodatkowo 2 egz. dla ZWiK Sp. z o.o. w Rawiczu) wraz z tabelą pomiarów powykonawczych, jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, dla części 4 6) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania), 7) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 8) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), a także ustanowienie kierownika robót posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje i uprawnienia, 9) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej, 11) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd), 12) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 13) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy), 14) badanie szczelności wykonanej kanalizacji sanitarnej oraz kamerowanie sieci powykonawczo – inspekcja TV i przekazanie zapisu na płycie CD-ROM lub innym trwałym nośniku elektronicznym wraz z opisem inspekcji całego odcinka wykonywanej kanalizacji (2 egz.) w celu ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym, celem sprawdzenia wykonania robót - dot. tylko części 4, 15) uczestnictwa Wykonawcy w naradach organizowanych przez Zamawiającego, w szczególności ustanowionego kierownika robót. 12. Zamówienie nie obejmuję opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz jego wprowadzenia. 13. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 14. Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, dla danej części, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa i SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Przedmiar/-y robót / kosztorys/-y, 5) Oferta Wykonawcy. 15. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem dla danej części, obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 4) Obowiązujących normach, 5) Przedmiarze/-ach robót / kosztorysie/-ach. 16. Wymienione w dokumentacjach projektowych, kosztorysowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 17. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacjach kosztorysowych wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z dokumentacjami projektowymi wraz z załącznikami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi itd. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowych o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 19. Wybrany, dla danej części Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy: 1) dla części 1 - 3 - kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej w wersji papierowej i elektronicznej (ATH) na bazie którego została skalkulowania cena oferty, 2) dla części 4 - kosztorysów ofertowych (lub kosztorysu ofertowego) opracowanych metodą kalkulacji szczegółowych w wersji papierowej i elektronicznej (ATH) na bazie których została skalkulowania cena oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) dla CZĘŚCI 1 – 1.000,00 PLN, 2) dla CZĘŚCI 2 – 7.000,00 PLN, 3) dla CZĘŚCI 3 – 500,00 PLN, 4) dla CZĘŚCI 4 – 7.000,00 PLN, 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4027 0000 1402 1525 1769. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie, o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w formie elektronicznej, tj. w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby do tego uprawnione ze strony gwaranta/poręczyciela. W takim wypadku wadium należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: przetargi@rawicz.eu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ oraz wynikają z ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy złożony w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 pkt 2 należy złożyć wraz z ofertą. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ składane w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie w/wymienionego oświadczenia wraz z ofertą z zastrzeżeniem jego aktualizacji tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach