Przetargi.pl
Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Kaliszu wraz z budową zatoki autobusowej w ciągu ul. Podmiejskiej w rejonie cmentarza żydowskiego

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w Kaliszu wraz z budową zatoki autobusowej w ciągu ul. Podmiejskiej w rejonie cmentarza żydowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisami pkt. 4.2. SIWZ: 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2/ demontaż istniejącej sygnalizacji świetlnej, 3/ roboty ziemne, 4/ budowę ronda, budowę zatoki autobusowej, 5/ budowę chodników, ścieżki rowerowej, 6/ rozbudowę oświetlenia, 7/ przebudowę kanalizacji deszczowej, 8/ budowę kanału technologicznego, 9/ usunięcie kolizji z infrastrukturą telekomunikacyjną, 10/ usunięcie kolizji z infrastrukturą gazową, 11/ usunięcie kolizji z infrastrukturą elektroenergetyczną, 12/ usunięcie kolizji z siecią wodociągową, 13/ regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej, 14/ zagospodarowanie zielenią wraz z wykonaniem instalacji do automatycznego nawadniania wyspy centralnej, w tym m.in. przyłącze wody, 15/ wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego, 16/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem na jego podstawie oznakowania tymczasowego, uwzględniającego utrzymanie dwukierunkowego ruchu w ciągu drogi krajowej na 25 w trakcie realizacji robót, 17/ obsługę geodezyjną w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących określeniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą uwzględniającą likwidowane urządzenia oraz zmianę użytków (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej – format DWG).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 170.000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz kosztorysy ofertowe, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach