Przetargi.pl
Budowa Rodzinnych Domów Pomocy w Józefowie

Gmina Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23460 Józefów, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 878 133 , fax. 84 6878133 wew. 48
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
    ul. Kościuszki 37
    23460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 846 878 133, fax. 84 6878133 wew. 48
    REGON: 95036910300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Rodzinnych Domów Pomocy w Józefowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech Rodzinnych Domów Pomocy w Józefowie. Prace wykonywane będą w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej Zakres prac obejmuje między innymi: 1) Budowę trzech Rodzinnych Domów Pomocy wraz z geodezyjnym wyznaczeniem obiektów w terenie. Projektowane domy są budynkami parterowymi bez podpiwniczenia. 2) Budynki zaprojektowane w technologii tradycyjnej, murowane z bloczków z betonu komórkowego klasa 500 gr. 24 cm z dociepleniem ze styropianu gr. 15 cm, (współczynnik przewodzenia ciepła nie większy niż - 0,038 W/m*K). 3) Konstrukcja dachu z prefabrykowanych wiązarów dachowych drewnianych z pokryciem z blachodachówki modułowej. 4) Strop z konstrukcji drewnianej od dołu należy przymocować płyty GK na stelażu stalowym oraz wykonać izolację termiczną z wełny mineralnej o grubości 30 cm (współczynnik przewodzenia ciepła nie większy niż - 0,040 W/m*K). Na izolacji należy wykonać pełne deskowanie z desek sosnowych o grubości 32 mm. 5) Stolarka okienna z PCV w okleinie drewnopodobnej. Drzwi wewnętrzne drewniane ramiakowe, drzwi zewnętrzne wejściowe stalowe, antywłamaniowe z izolacją termiczną. 6) Wykonanie wewnętrznych linii zasilających, montaż rozdzielni. 7) Wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, gniazd wtykowych, wykonanie instalacji trójfazowej. 8) Wykonanie instalacji komputerowej, pożarowej, przyzwowej, RTV, monitoringu wizyjnego części zewnętrznej, internetowej. Wykonanie prac rozruchowych i pomiarowych. 9) Wykonanie instalacji wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym. 10) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej wraz z przyłączem do zbiornika bezodpływowego. 11) Wykonanie instalacji solarnej, centralnego ogrzewania wraz ze źródłem ciepła. 12) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperatorem. 13) Wykonanie instalacji gazowej. 14) Wykonanie kosztorysu powykonawczego. 16) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.2. Zamówienia nie obejmują elementy wyposażenia budynków ujęte w przedmiarach robót w rozdziałach 13 poszczególnych budynków w branży budowlanej. 2.3. Całość zadnia podzielona jest na 2 etapy, których zakres opisany jest szczegółowo w przedmiarach robót i przedstawia się następująco: Pozycja z przedmiaru robót (wg tabeli elementów scalonych) I ETAP Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 1 Fundamenty Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 2 Roboty murarskie Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 3 Stolarka okienno-drzwiowa Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 4 Dach Pozycja z przedmiaru robót (wg tabeli elementów scalonych) II ETAP Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 5 Podłoga na gruncie Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 6 Sufity podwieszane Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 7 Roboty okładzinowe i posadzki Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 8 Elementy wyposażenia łazienek Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 9 Roboty tynkarskie Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 10 Roboty malarskie Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 11 Taras, schody wejściowe i pochylnia o nawierzchni z kostki betonowej Przedmiar robót - branża budowlana budynek 1, 2, 3 – Rozdział 12 Elewacja Przedmiar robót – branża elektryczna budynek 1,2,3 całość Instalacje w budynkach Przedmiar robót – branża elektryczna - całość Instalacje elektryczne zewnętrzne (przyłącze i oświetlenie terenu) Przedmiar robót – Branża sanitarna, budynek 1, 2, 3 - całość Instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, gazowa Przedmiar robót – Branża sanitarna całość Przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne ze zbiornikiem bezodpływowym Projekt wykonawczy budynek 1, 2, 3 – instalacja solarna Dostawa i montaż kolektorów słonecznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 5.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wnieść na cały okres związania ofertą. 5.3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 05.04.2018 r. do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 5.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu O/Józefów, nr konta 49 9644 1033 2007 3300 1401 0032 z dopiskiem „Wadium znak sprawy: IN.271.6.2018.PW 5.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 11.2. lit. b, c, d, e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, muszą być przypisane do konkretnego postępowania, tj.: Budowa Rodzinnych Domów Pomocy w Józefowie. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powinny także zawierać klauzule o nieodwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania i nazwę wykonawcy. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym poniżej: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 05.04.2018 roku, do godz. 10.00. 5.6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 5.8.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 5.8.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. ----------------------------------------------------------------------------------------- 6.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 6.1 ppkt 2 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych ( art. 22a.1 Pzp). 6.4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w punkcie 6.3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ); 2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane ( jeżeli dotyczy); 4) ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolności dotyczą. 6.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 8.7 ppkt 1 lit. a, b,c SIWZ. --------------------------------------------------------------- 9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.1 ppkt 2. 9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia. 9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 8.4 SIWZ składa każdy z wykonawców. 9.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 8.7 przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 8.7 ppkt 1 składa każdy z nich. ---------------------------------------------------------------------- 8.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.7 ppkt. 1 lit a,b,c SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach