Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80104 Gdańsk, ul. Kartuska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 098 284 , fax. 583 021 782
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
ul. Kartuska 42466
80104 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 098 284, fax. 583 021 782
REGON: 19030601300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zozmswia.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa rezerwowego źródła zaopatrzenia szpitala w wodę wraz ze stacją uzdatniania w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa rezerwowego źródła zaopatrzenia szpitala w wodę wraz ze stacją uzdatniania w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 7 800,00 zł (siedem tysięcy osiemset zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku 11 1130 1121 0006 5498 2420 0003 z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy 20/2018/PN 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza jest wniesione. w terminie, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty oryginału lub kopii polecenia przelewu – nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Zasady zwrotu wadium oraz utraty wadium określają przepisy art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane dla Kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub zobowiązanie, że w czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł). 7. Kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20C/2a w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Zastawnej 7/4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20a/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 5/2 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Westerplatte 36/1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 6/2 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. 10 Lutego 1 lok. 9 i lok. 13 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 21/7 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 52 m 4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22