Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej we wsi Ugoda etap II – dostawa materiałów budowlanych

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400 , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej we wsi Ugoda etap II – dostawa materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, w ilościach i o rodzaju asortymentu określonego w zestawieniu materiałowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, niezbędnych do wykonania prac wykończeniowych w remizie strażackiej w Ugodzie, realizowanym w ramach zadania inwestycyjnego określonego w uchwale budżetowej pn. „Budowa remizy strażackiej we wsi Ugoda”, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych w szczególności dot. instalacji sanitarnych, elektrycznych, ogólnobudowlanych. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do SIWZ. Zestawienie materiałowe zawarte ww. załączniku zawiera przewidywane ilości i rodzaj materiałów potrzebne do realizacji zamówienia. 4. Zamówione materiały będą dostarczane przez wybranego wykonawcę na plac budowy sukcesywnie, wg przekazanego przez Zamawiającego zapotrzebowania zawierającego ilość, termin dostawy i rodzaj materiałów, przy czym wyznaczony przez Zamawiającego termin dostawy wynosić będzie co najmniej 3 dni robocze (sobota traktowana jest jako dzień roboczy). Po otrzymaniu zamówienia, na co najmniej jeden dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy, Wykonawca będzie zobowiązany potwierdzić termin dostawy. Zamówienia jak i potwierdzenia przyjęcia zamówienia mogą być składane pisemnie, telefonicznie lub drogą mailową. Wykonawca dostarczy zamówione materiały własnym transportem na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Przekazane materiały budowlane muszą gwarantować wysoką jakość (gat.I), być fabrycznie nowe, bez wad, znajdować się w opakowaniach producenta (za wyjątkiem materiałów kupowanych w ilościach mniejszych niż opakowanie producenta). 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw materiałów budowlanych na warunkach zawartej umowy o kolejne 50% zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na dostawę materiałów wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania robót wynikających z realizacji zadania. Do rozliczenia dostaw w ramach prawa opcji będą stosowane ceny wynikające z kalkulacji cenowej wykonawcy do zamówienia podstawowego. W przypadku braku ww. cen zastosowane zostaną wynegocjowane z Wykonawcą ceny. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 6. Wykonawca przy realizacji sukcesywnych dostaw, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 1) dostarczania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570 ze zm.) gwarantujących wysoką jakość (gat.I), fabrycznie nowych bez jakichkolwiek wad i usterek, posiadających wymagane atesty i certyfikaty itd.; 2) terminowego dostarczania materiałów w ilościach i wg asortymentu przewidzianego w zamówieniu, 3) zapewnienia załadunku, rozładunku oraz transportu zamówionego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania dostaw związanych z przedmiotem zamówienia jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) udzielenia gwarancji jakości na dostarczane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 24 - 36 miesięcy), ujawnione wady w okresie gwarancji wykonawca usunie na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy, kalkulacji cenowej opracowanej w oparciu o zestawienie materiałowe zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ, w wersji papierowej i elektronicznej na bazie której została skalkulowania cena oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podane dokumenty: a) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach