Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej w Jaczowie.

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej w Jaczowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa remizy strażackiej w Jaczowie, które obejmują: a) budowę obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Jaczów na działce o numerze geodezyjnym 211/2 w technologii tradycyjnej wraz z wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazu oraz klimatyzacji. Ściany nośne murowane z bloczków silikatowych o gr. 24 cm, stropy monolityczne żelbetowe. b) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej kolidujących z projektowanym budynkiem remizy strażackiej oraz budowa sieci wodociągowej i przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na potrzeby inwestycji; c) budowę mostu z gotowych prefabrykatów żelbetowych. d) budowę zjazdu publicznego. Konstrukcja nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, odwodnienie powierzchniowe nawierzchni poprzez powierzchniowe ukształtowanie podłużne i poprzeczne. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową. Dokumentacja została opracowana przez ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś ul. M.Skłodowskiej-Curie 88, 59-301 Lubin, i stanowi załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymienione poniżej: a) Załącznik Nr 8 - Uzgodnienia, b) Załącznik Nr 9 - Operat wodnoprawny, c) Załącznik Nr 10 - Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) Załącznik Nr 11 - Dokumentacja geologiczna, e) Załącznik Nr 12 -Dokumentacja techniczna która zawiera: - projekt budowlano - wykonawczy - architektura, - projekt budowlano - wykonawczy - konstrukcja - budynek, - projekt budowlano - wykonawczy - konstrukcja most, - projekt budowlano- wykonawczy - branża sanitarna - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa sieci wodociągowej i przyłączy, - projekt budowlano- wykonawczy - branża sanitarna -wewnętrzne instalacje sanitarne, - projekt budowlano - wykonawczy - branża elektryczna, - projekt budowlany - projekt zjazdu, - projekt budowlany - projekt organizacji ruchu, f) Załącznik Nr 13 - Przedmiary robót wszystkich branż, g) Załącznik Nr 14 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które zawierają: - część architektura; - część konstrukcyjna - budynek; - część konstrukcyjna - most; - branża sanitarna -przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa sieci wodociągowej i przyłączy; - branża sanitarna - instalacje wewnętrzne; - branża elektryczna. 3. Warunki gwarancji: Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji 36 miesięcy. Termin gwarancji biegnie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. 4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzone niezgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą odrzucone. 5. Wykonawca deklarując w ofercie wolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, akceptuje je i oświadcza, że nie będzie żądał zapłaty za wykonane czynności wynikające z tych dokumentacji, a nie uwzględnione i nie wycenione w kosztorysie ofertowym. Dołączony przez Wykonawcę do oferty kosztorys ofertowy stanowi informacje o sposobie obliczenia ceny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie badania oferty rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym, a przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ, kosztorys nie podlega poprawieniu. 6. Omyłki w kosztorysie ofertowym nie będą rozpatrywane pod kątem braku spójności treści oferty w stosunku do SIWZ. 7. Założenia: a) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. b) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu realizacji zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. d) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. e) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. f) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. g) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). h) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. i) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. j) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 12 miesiące. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. k) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. l) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. m) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. n) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidzianych w projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym wraz z uzyskaniem zgody projektanta. Dokumenty zapewniające o równoważności materiałów muszą być dołączone do złożonej oferty. o) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). p) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 22.07.2011r. do godz. 8:30. 3. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 15.000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych 00 / 100. 4. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 22.07.2011r. do godz. 8:30. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 8. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w wyznaczonym terminie tj. do dnia 22.07.2011r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 9. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 11. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowoduje to jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie zabezpieczenie było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 19. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 20. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/njerzmanowa/site/pl/zam_public/show.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach