Przetargi.pl
Budowa remizy OSP w Rudniku nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy OSP w Rudniku nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie remizy OSP w Rudniku nad Sanem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty budowlane: a) roboty ziemne: b) ławy i ściany przyziemia:  ławy fundamentowe betonowe, prostokątne o szerokości do 0,6 m,  fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej,  przygotowanie i montaż zbrojenia – pręty żelbetowe o śr. do 7 mm,  stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe,  słupy żelbetowe, prostokątne o wysokości do 4 m, c) izolacje ław i ścian przyziemia:  izolacje przeciw wilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe- wykonywane na zimno z past emulsyjnych asfaltowych gęstych - pierwsza warstwa,  izolacje przeciwwodne z papy powierzchni pionowych na lepiku asfaltowym na zimno - pierwsza warstwa,  ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących,  izolacja zewnętrznych ścian betonowych membranami mocowanymi na gwoździe, d) ściany parteru:  bloczki z betonu komórkowego o grubości 24 cm dla ścian budynku wielokondygnacyjnego,  ścianki działowe z płytek piano lub gazobetonowych o grubości 12 cm, e) strop:  płaskie żelbetowe płyty stropowe o grubości 15 cm,  rygle i przekrycia ścian w ścianach murowanych dwustronnie deskowane,  belki i podciągi żelbetowe,  dwustronnie deskowane słupy żelbetowe w ścianach murowanych,  pręty żebrowane o śr. do 7 mm, f) podkłady podposadzkowe z ubitych materiałów sypkich oraz betonowe, g) schody żelbetowe zabiegowe na płycie lub belkach policzkowych z płytą grubości 8 cm, h) stolarka zewnętrzna:  montaż okien uchylnych jednodzielnych aluminiowych z obróbką obsadzenia,  montaż drzwi balkonowych aluminiowych,  montaż uchylnych bram garażowych podnoszonych mechanicznie, i) elewacja:  ocieplenie ścian i ościeży o szerokości do 15 cm płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki,  parapety zewnętrzne z blachy stalowej,  podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm i górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, j) izolacja stropodachu:  izolacja termiczna i przeciwwodna stropodachu wraz z dociepleniem ścian attykowych,  obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy ocynkowanej - ściany attykowe, 2) roboty wykończeniowe (wewnętrzne): a) posadzki:  izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych z papy na lepiku na zimno,  izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho oraz z płyt styropianowych XPS 300 na posadzce w garażach,  izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - poziome podposadzkowe,  warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej o grubości 20 mm zatarte na gładko z uwzględnieniem dodatku lub potracenia za zmianę grubości o 10 mm,  okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych układanych na zaprawie klejowej,  posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej układane metodą nieregularną,  posadzka garażu,  balustrada, b) stolarka wewnętrzna:  skrzydła drzwiowe płytowe pełne jednoskrzydłowe z okleiny CPL o grubości min. 0,2 mm z ościeżnicą regulowaną,  parapety wewnętrzne, c) tynki i malowanie:  tynki wewnętrzne zwykłe kat. IV wykonywane ręcznie na ścianach, pilastrach, stropach płaskich, słupach i kolumnach wielobocznych,  licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej,  dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem, 3) zagospodarowanie terenu: a) ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z pryzmowaniem urobku i wywózką gałęzi, b) rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, c) ława betonowa z oporem pod krawężniki, d) wystające krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, e) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm, f) ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, g) warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, h) podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, i) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, j) cokoły betonowe z fundamentami, k) systemowe ogrodzenie panelowe wraz z bramą ogrodzeniową oraz furtką, l) dostawa i montaż masztu flagowego, stożkowego 7 m z włókna szklanego z kopułą solarną LED, 4) instalacje elektryczne: a) zasilanie, b) rozdzielnie (główna, piętrowa, kotłownia), c) ułożenie przewodów, d) montaż osprzętu, e) montaż opraw LED i urządzeń czujnika ruchu, f) instalacja odgromowa, g) badania i pomiary, 5) instalacje sanitarne: a) przyłącze wodociągowe, b) przyłącze kanalizacji sanitarnej, c) przyłącze kanalizacji deszczowej, d) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, e) instalacja wodociągowa, f) instalacja centralnego ogrzewania oraz zasilania nagrzewnic, g) kotłownia gazowa:  kocioł z osprzętem,  uruchomienie i regulacja kotłowni wraz z przygotowaniem całej dokumentacji powykonawczej do UDT, h) instalacja gazowa, i) wentylacja mechaniczna. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i STWiORB będącymi załącznikiem do s.i.w.z. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej s.i.w.z. oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej s.i.w.z. lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz STWiORB jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 6. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – wykonanie robót konstrukcyjnych. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. 10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem. 11. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 2) Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: dokumentacja projektowa, STWiORB oraz s.i.w.z. 3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. 4) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-10-26 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli 98 9430 1032 4003 3237 2000 0009, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza złożenia tego dokumentu środkiem komunikacji elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach