Przetargi.pl
Budowa rekreacyjnych placów zabaw w miejscowościach: Cieszeniewo, Smardzko i Ząbrowo, gm. Świdwin.

Gmina Świdwin ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3652015 lub 16 , fax. 094 3653568
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdwin
    pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3652015 lub 16, fax. 094 3653568
    REGON: 33004376100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa rekreacyjnych placów zabaw w miejscowościach: Cieszeniewo, Smardzko i Ząbrowo, gm. Świdwin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Rekreacyjny plac zabaw w Cieszeniewie - zakres rzeczowy robót: - demontaż starego ogrodzenia o długości 104m. - plantowanie - równanie terenu pod plac zabaw - wykonanie nowego ogrodzenia z prefabrykatów drewnianych o długości 88m. - zamontowanie furtki wejściowej szt. 1 Montaż wyposażenia placu zabaw 8 elementów: - domek z huśtawkami ...szt. 1 - piaskownica sześciokątna...szt. 1 - drabinka z pająkiem...szt. 1 - huśtawka pozioma...szt. 1 - bujak konik na sprężynie...szt. 1 - kosz na śmieci...szt. 1 II. Rekreacyjny plac zabaw w Smardzku - zakres rzeczowy robót: - wykonanie nowego ogrodzenia z prefabrykatów drewnianych o długości 57m. - zamontowanie furtki wejściowej szt. 1 Montaż wyposażenia placu zabaw 8 elementów: - domek z huśtawkami ...szt. 1 - piaskownica sześciokątna...szt. 1 - drabinka z pająkiem...szt. 1 - huśtawka pozioma...szt. 1 - bujak konik na sprężynie...szt. 1 - kosz na śmieci...szt. 1 - ławka z oparciem...szt. 2 II. Rekreacyjny plac zabaw w Ząbrowie - zakres rzeczowy robót: - wykonanie nowego ogrodzenia z prefabrykatów drewnianych o długości 55m. - zamontowanie furtki wejściowej szt. 1 Montaż wyposażenia placu zabaw 8 elementów: - domek z huśtawkami ...szt. 1 - piaskownica sześciokątna...szt. 1 - drabinka z pająkiem...szt. 1 - huśtawka pozioma...szt. 1 - bujak konik na sprężynie...szt. 1 - kosz na śmieci...szt. 1 - ławka z oparciem...szt. 2 Plac zabaw planuje się wyposażyć w urządzenia rekreacyjno zabawowe wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176 i PN-EN 1177 w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo i dodatkowo malowanego farbami koloryzującymi, jak również bujaki na sprężynach ze stali, huśtawki. Montowane zestawy będą przeznaczone dla określonych grup wiekowych, dla dzieci najmłodszych i dzieci starszych. Dla zapewnienia bezpieczeństwa i funkcjonalności dla każdego urządzenia należy zapewnić strefę bezpieczeństwa zgodną z wytycznymi producenta i projektem budowlanym załącznik nr 8 do SIWZ.. Charakterystyka urządzeń - materiały: - drewno sosnowe selekcjonowane w postaci okrąglaków, półokrąglaków o średnicy od 50mm do 140mm lub belek kwadratowych o wymiarach 95mm x 95mm, - dodatkowe wybarwienie elementów farbami lazurowymi, - elementy wykonane ze sklejki wodoodpornej powlekane folią melaminową, - elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie, ocynkowane i malowane proszkowo, - zawiesia huśtawek łożyskowane, - łańcuchy do huśtawek ocynkowane lub ze stali nierdzewnej, - siedziska huśtawek aluminiowe oblewane gumą, - zjeżdżalnie z wysokiej jakości tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych i mechanicznych. Charakterystyka urządzeń - bezpieczeństwo i technologia: - drewno odporne na czynniki atmosferyczne, grzyby i owady poprzez zastosowanie impregnacji ciśnieniowo - próżniowej, - impregnacja bezchromowa, - farby lazurowe bezołowiowe, - nakrętki wpuszczane w drewno i zaślepione, - materiały oraz wszystkie podzespoły takie jak: farby, śruby, łańcuchy oraz elementy zabezpieczające muszą posiadać wymagane atesty, - osadzenie konstrukcji w podłożu na głębokość 80cm łącznie z zabetonowaniem lub bloczkiem betonowym. Wszelkie, użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. 3. Wymagany okres gwarancji na wykonanie roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w kosztorysie budowlanym, odpowiadającym przedmiarowi robót - stanowiącym załącznik nr 5, 6 i 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga załączenie do oferty cenowej kosztorys budowlany wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu. 5. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). 6. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert w formach zgodnych z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium można wpłacać przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Świdwinie Nr 89 8581 0004 0016 0182 2000 0001
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz. 6) spełnią określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji). 6) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, rekomendacje). 7) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 9) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w kosztorysie budowlanym, odpowiadającym przedmiarowi robót - stanowiącym załącznik nr 5, 6 i 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga załączenie do oferty cenowej kosztorys budowlany wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.swidwin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach