Przetargi.pl
„Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 413 177 , fax. 438 413 680
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 438 413 177, fax. 438 413 680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących zagospodarowania turystyczne obszarów należących do Zamawiającego dla następujących elementów tworzących poszczególne części zamówienia: I Część - Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar na wyspie” Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie pn. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar na wyspie” Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w szczególności w projektach budowlano – wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót dla części I, będącymi załącznikami do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania robót wynikających z dokumentacji projektowej w tym w szczególności z przedmiarów robót. Sposób realizacji zakresu wynikającego z przedmiaróa)w doprecyzowany został w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie któregokolwiek z elementów dokumentacji a w szczególności zignorowanie zakresu wynikającego z przedmiarów robót który jest integralną częścią całej dokumentacji. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, przy czym z uwagi na realizację w tym samym czasie zadania pn. – „Budowa kładki dla pieszych i rowerzystów nad rzeką Warta w Działoszynie” – Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Wykonawcą kładki celem należytego i sprawnego wykonania zamób)wienia. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 30.11.2021 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w uzgodnieniu z Zamawiającym. W związku z ograniczonymi możliwościami finansowymi Zamawiający planuje realizacje zamówienia w dwóch latach przy czym zakres robót w danym roku zostanie ustalony proporcjonalnie do posiadanych środków w budżecie tj w roku 2020 nie więcej niż 30 % zamówienia, pozostały zakres robót w roku 2021. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu planowanych na dany rok robót przy czym w przypadku takiej zmiany wymagana jest jednoczesna zgoda na zmianę wyrażona przez Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyn (bądź osobę upoważnioną) oraz Skarbnika Miasta i Gminy Działoszyn UWAGA Inwestor informuje, iż „Obszar na wyspie” objęty niniejszą częścią zamówienia jest z utrudnionym dojazdem (grobla ziemna) o nieznanych Zamawiającemu parametrach tj. szerokość, nośność itp. W związku z powyższym Wykonawca przed sporządzeniem oferty powinien zapoznać się ze stanem istniejącej grobli i przeanalizować sposób prowadzenia robót w tym w szczególności możliwości logistycznych związanych przede wszystkim z transportem materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia objętego niniejszą częścią. II Część - Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar nad rzeką” Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie pn. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar nad rzeką” Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w szczególności w projektach budowlano – wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót dla części II, będącymi załącznikami do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania robót wynikających z dokumentacji projektowej w tym w szczególności z przedmiarów robót. Sposób realizacji zakresu wynikającego z przedmiarówc) doprecyzowany został w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie któregokolwiek z elementów dokumentacji a w szczególności zignorowanie zakresu wynikającego z przedmiarów robót który jest integralną częścią całej dokumentacji. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 30.11.2021 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w uzgodnieniu z Zamawiającym. W związku z ograniczonymi możliwościami finansowymi Zamawiający planuje realizacje zamówienia w dwóch latach przy czym zakres robót w danym roku zostanie ustalony proporcjonalnie do posiadanych środków w budżecie tj w roku 2020 nie więcej niż 30 % zamówienia, pozostały zakres robót w roku 2021. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu planowanych na dany rok robót przy czym w przypadku takiej zmiany wymagana jest jednoczesna zgoda na zmianę wyrażona przez Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyn (bądź osobę upoważnioną) oraz Skarbnika Miasta i Gminy Działoszyn 1.3. Zakres zamówienia dla każdej części musi również obejmować w szczególności: a) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji, obsługi urządzeń oraz pozostałych dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji. b) Wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań i analiz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówd)ienia. c) Dostawę i montaż kompletnych, nieużywanych urządzeń, elementów małej architektury itd.. d) Wykonanie, prób, regulacji e) Rozruch technologiczny(jeśli dotyczy) f) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych urządzeń oraz pozostałych elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom 2. Realizacja inwestycji odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru. 3. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia: Część I – robotnicy budowlani. Część II – robotnicy budowlani 6. Wykonawca zobowiązuje się, że w/w Pracownicy będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy dostarczy do wglądu Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności wskazane powyżej pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co odpowiednio wiązać się będzie z zastosowaniem zapisów art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę. 10. Wymagania stawiane wykonawcy : a) Zabezpieczenie placu budowy na czas realizacji zadania. b) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, programem funkcjonalno – użytkowym/koncepcją, oraz z należytą starannością c) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. e) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. f) Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów ( energia elektryczna, woda) na koszt Wykonawcy. g) Wykonawca odpowiada za: wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. h) ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w robotach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia oraz przy usuwaniu wad w okresie rękojmi. i) zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenów, na których realizuje zamówienie i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. j) jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót/dostaw, objętych umową. k) po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy. Wykonawca który (w złożonej ofercie) udzieli rękojmi na okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest rękojmia. Okres rękojmi w formularzu ofertowym należy podać w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Okres rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin powyżej 36 miesięcy ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże okresu rękojmi, Zamawiający uzna iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. 36 miesięcy). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY okres rękojmi uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzyma maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium rękojmia. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględnił wymagania osób niepełnosprawnych. 13. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni. Wykonawca który (w złożonej ofercie) wskaże maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin płatności. Termin płatności w formularzu ofertowym należy podać w dniach. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin płatności do 30 dni ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże terminu płatności, bądź wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin płatności uwzględniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin płatności określony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Jedynie Wykonawca który wskaże termin płatności do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin płatności. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu kalkulację ofertową na bazie której została wyliczona cena złożonej oferty. 15. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia(z podziałem na części) stanowią załączniki: 1) Projekty budowlano – wykonawcze 2) STWiORB 3) Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 30.000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych zero groszy). Dla części II 25.000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz.359 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.V.271.1.11.2020 z dopiskiem: „Wadium – Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” część … W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 202 (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM – Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” – część …. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania dodatkowych warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach