Przetargi.pl
„Budowa punktu selektywnej zbiórkiodpadów komunalnych w gminie Turawa” /Czwarty przetarg/

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 212 012 , fax. 774 212 073
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 774 212 012, fax. 774 212 073
    REGON: 55213600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.turawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa punktu selektywnej zbiórkiodpadów komunalnych w gminie Turawa” /Czwarty przetarg/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wybudowanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w ramach projektu pod nazwą: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gminie Turawa” . Zakres robót i prac, obejmuje m.in. a)wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, map do celów projektowych; b) oznakowanie i zabezpieczenie miejsca budowy; c) budowa powierzchni utwardzonej placu - utwardzenie placu manewrowego - około 1020m2, pod ruch ciężarowy powyżej 30 ton wraz z odpowiednim systemem odwodnienia podczyszczania wód odpadowych; d) podłączenie, doprowadzenie infrastruktury sieciowej; e) podłączenie do sieci energetycznej oświetlenia pozostałych obiektów, wagi najazdowej oraz oświetlenia placu; f) wykonanieinstalacji elektrycznej, sieci wodociągowej, instalacji kanalizacyjnej; g) instalacja kontenera socjalnego- wyposażenie placu w kontener biurowo-sanitarny; h) wyposażenie placu w punkt wymiany rzeczyużywanych, wiatę blaszaną na magazyn zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego orazpozostałego wyposażenia PSZOK; i) wyposażenia placu w najazdową wagę samochodową o udźwigu30 ton z instalacją zdalnego odczytu; j) montaż obiektów magazynowych, wyposażenia punktu wewszystkie niezbędne kontenery, pojemniki, elementy wyposażenia wnętrz, narzędzia oraz oznakowaniepoziome i pionowe; k) nasadzenie zieleni ozdobnej i izolacyjnej wokół placu; l) ogrodzenie terenu zbramą przesuwaną na wjeździe i furtką w ogrodzeniu; m) budowa drogi dojazdowej do placu; n)instalacja oświetlenia placu oraz monitoringu wizualnego – system monitorujący PSZOK wraz zpodłączeniem; o) organizacja wyposażenia PSZOK, w tym wyposażenia magazynowego i biurowego;p) wyposażenie punktu w tablice informacyjne, edukacyjne i promocyjne o projekcie; q) wyposażeniepunktu w system IT – jedno stanowisko – minimum 3 letnia licencja na aplikację do wydawania kartodbioru odpadów, bilansowania stanów magazynowych, tworzenie raportów zbiorczych oraz dlaposzczególnych frakcji odpadów, zgodnie z aktualnymi przepisami; r) wyposażenie kontenerasocjalnego w zaplecze socjalne. s) demontaż i rozbiórkę obiektów istniejących na terenie lokalizacjiPSZOK (jeżeli takie obiekty zostaną ujawnione w trakcie robót); t) uzyskanie w imieniu i na rzeczZamawiającego skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót lub ostatecznej decyzji pozwolenia naużytkowanie od właściwego organu nadzoru budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łubnianach Nr: 18 8897 0004 2001 0016 3819 0002 z adnotacją „Wadium - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gminie Turawa” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz.110 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach