Przetargi.pl
„Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie”.

GMINA NIECHLÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 56-215 Niechlów, Głogowska 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NIECHLÓW
    Głogowska 31
    56-215 Niechlów, woj. dolnośląskie
    REGON: 411050630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem zamówienia jest budowa selektywnej zbiórki odpadów w miejscowości Niechlów. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, oraz zgodnie z obowiązującymiprzepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia.3. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie – Prawo budowlane.4. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i doświadczeniem wykonawcy, w tym:1) wszystkie, zaproponowane urządzenia winny pochodzić od producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenie napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji,2) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,3) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane,4) prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określony w dokumentacji projektowej.5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.7. Termin gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu umowy.8. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót budowlanych, określają:1) Dokumentacja projektowa dla branży budowlanej i drogowej tj.: a) Projekt budowlany (branża budowlana) (załącznik nr 1)b) Projekt Wykonawczy (branża budowlana i drogowa) (załącznik 1A)c) Specyfikacja Techniczna (branża budowlana) (załącznik nr 1B)d) Przedmiar (branża budowlana i drogowa) (załącznik nr 1C)2) Dokumentacja projektowa dla branży sanitarnej tj.: a) Projekt budowlany (załącznik nr 1D) b) Projekt Wykonawczy (załącznik 1E)c) Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1F)d) Przedmiar– pomocniczo (załącznik nr 1G)3) Dokumentacja projektowa dla branży elektrycznejtj.: a) Projekt budowlany (załącznik nr 1H) b) Projekt Wykonawczy (załącznik 1I)c) Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1J)d) Przedmiar– pomocniczo (załącznik nr 1K)4) Opinia Geotechniczna (załącznik 1L)5) Projekt budowlany – obliczenia statyczne – uzupełnienie. Branża konstrukcja (załącznik nr 1 M)6) Projekt wykonawczy – obliczenia statyczne – uzupełnienie. Branża konstrukcja (załącznik nr 1 N)7) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Bank Spółdzielczy we Wschowie, Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Gmina Niechlów- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SWZ2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału załącznik nr 3 do SWZ3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę - nie mniejszą niż 800.000,00 zł;Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli: przedłoży wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ), oraz wykaz osób (załącznik nr 7A do SWZ) zawierający co najmniej:a) że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół i infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto (osiemset tysięcy złotych)(zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ – wykaz robót budowlanych)b) że do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji, w specjalności (zgodnie z załącznikiem nr 7A do SWZ – wykaz robót budowlanych):● kierownik budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.● kierownik robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.● kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach