Gmina Jadów ogłasza przetarg
- Adres: 05280 Jadów, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
ul. Jana Pawła II 17
05280 Jadów, woj. mazowieckie
tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
REGON: 53642700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W JADOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie budowy Punktu Selektywej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działce nr ewid. 86/1 w Jadowie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - 6 wolnostojących wiat o konstrukcji stalowej (3 wiaty o wymiarach 5,0 m x 5,5 m i wysokości 4,16 m oraz 3 wiaty o wymiarach 6,0 m x 4,4 m i wysokości 3,5 m), wraz z oświetleniem, - budynku gospodarczego parterowego o konstrukcji murowanej o powierzchni 15 m2, - szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe (szamba) o pojemości V=10 m3, - utwardzenia terenu kostką betonową, - ogrodzenia terenu inwestycji, - terenów zielonych. Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2)Tabela elementów scalonych sporządzona wg układu przedmiaru robót. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 5)Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"
Dodano: 2024-07-16 - Szaniawy – melioracje użytków rolnych gmina Trzebieszów, powiat łukowski – etap I – obiekt I
Dodano: 2024-07-11 - Remont drogi powiatowej nr 2050W w m. Krzesk-Królowa Niwa
Dodano: 2024-07-10 - Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki – budynek sołecki – postępowanie II
Dodano: 2024-07-08 - Remont drogi powiatowej nr 3665W na odcinku od m. Ptaszki do granicy powiatu
Dodano: 2024-07-02 - " Rozbudowa szkoły podstawowej w Miedniewicach – etap III”
Dodano: 2024-07-01 - "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 634 na odc. w km 32+638,92-32+891,95 oraz dr. woj. nr 635 na odc. w km 12+152,92-12+284,00 na terenie miasta Wołomin " – nr postępowania 099/24
Dodano: 2024-06-27 - Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Dodano: 2024-06-27 - Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
Dodano: 2024-06-26 - „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Ulasku o budynek Sali gimnastycznej wraz z urządzeniami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-06-25