Przetargi.pl
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin”

GMINA CZERMIN ogłasza przetarg

  • Adres: 39-304 Czermin , -
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 77 40 246, , fax. 17 77 41 921
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZERMIN
    - 140
    39-304 Czermin , woj. podkarpackie
    tel. 17 77 40 246, , fax. 17 77 41 921
    REGON: 69058189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin. Zakres robót obejmuje: A. Roboty budowlane: 1) Budowa budynku socjalno-biurowego z wewnętrznymi instalacjami: budynek wolno stojący z przyłączem wody, kanalizacji sanitarnej oraz zalicznikowy przyłącz energii elektrycznej – zaplecze dla 1 osoby. Budynek parterowy w technologii tradycyjnej, ściany murowane, dach płaski. Budynek usytuowany jest w południowo-wschodniej części terenu zainwestowania. 2) Budowa trzech wiat z instalacją elektryczną. Wiaty konstrukcji stalowej zlokalizowane wzdłuż północno-zachodniej i północno-wschodniej granicy działki. 3) Uzbrojenie terenu poprzez budowę infrastruktury technicznej i drogowej, oświetlenia zewnętrznego oraz monitoring obiektu. Projektowane uzbrojenie terenu: a) Przyłącz wodociągowy i kanalizacyjny, b) Ziemny odcinek wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, c) Przyłącz kanalizacji technologicznej i szczelny zbiornik ścieków. 4) Waga przejazdowa - urządzenie techniczne o wym. 3x8m - 30 t usytuowane przy wjeździe w sąsiedztwie zaplecza socjalno-biurowego. 5) Place utwardzone i miejsca postojowe (4 szt.). 6) Ogrodzenie. B. Wyposażenie PSZOK: 1) Budynek socjalno-biurowy: a) Komputer All In ONE wraz z oprogramowaniem, b) Szafa na dokumenty, c) Szafa na ubrania, d) Szafa na środki czystości (gospodarcza), e) Biurko, f) Fotel biurowy obrotowy. 2) Magazyn odpadów niebezpiecznych: wiata mała nr I: a) Regał ocynkowany 100x50 cm – 6 szt., b) Wanna wychwytowa – 2 szt., c) Pojemnik zamykany 10 l – 3 szt., d) Pojemnik otwarty 10 l – 1 szt., e) Regał stalowy – 7 szt., f) Pojemnik PE 120 l – 1 szt., g) Pojemnik na świetlówki 120 l – 1 szt., h) Pojemnik plastikowy 10 l – 1 szt. 3) Wiata duża nr II na kontenery typu KP-7: a) Kontener KP-7 – 5 szt., b) Pojemnik 1500 l - 2 szt., 4) Wiata mała nr III na inne kontenery i pojemniki: a) Kontener KP-5 – 1 szt., b) Kontener KP-7 – 2 szt., c) Kontener KP-15 – 1 szt. 5) Waga przejazdowa 3x8m, 30 ton, 6) Mata dezynfekująca 2,5x3,5m, 7) Monitoring: Zestaw do monitoringu 2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekt budowlano-wykonawczy, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mielcu Oddział Czermin nr rachunku: 28 9183 1028 2005 5000 5063 0003 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: In.271.1.2020, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach