Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń.

Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. Kościańskie Przedmieście
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 826 303 , fax. 612 826 303
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT"
    ul. Kościańskie Przedmieście
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 612 826 303, fax. 612 826 303
    REGON: 41156520900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://selekt.czempin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń” polegającego na zaprojektowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych i związanych z nimi dostaw wyposażenia w celu budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Piotrowie Pierwszym Gmina Czempiń. Przedmiot zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, realizacja robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia w celu budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z budową ścieżki edukacyjnej obejmującą: a) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego b) uzyskanie Decyzji Pozwolenia na budowę oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, c) wykonanie robot budowlanych, d) wykonanie prac podstawowych: roboty towarzyszące, uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, e) dostawa i montaż wagi samochodowej, f) dostawa i montaż pompy ciepła, g) dostawę pojemników i kontenerów, h) dostawę i montaż wyposażenia umywalni i toalety, o którym mowa w pkt. 1.2.1.1 PFU, i) dostawę i montaż tablic edukacyjnych, j) budowę otwartej wiaty (zadaszenia) i placu wraz z ławkami i stolikami, k) opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie PSZOK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz w Wykazie pojemników i kontenerów stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia określonego w pkt 1.2.1.1 Programu Funkcjonalno-Użytkowego, za wyjątkiem wyposażenia umywalni i toalety które należy uwzględnić w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy opis wyposażenia dotyczącego pojemników i kontenerów zawiera załącznik nr 3 – Wykaz pojemników i kontenerów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213270-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty na etapie składania ofert: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 6 oraz 5, stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2. 4. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 oraz składa wykaz podwykonawców stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 10 do SIWZ). 7. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy PZP oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040), wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia: • operatorów sprzętu (koparka, dźwig, itp.) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, zawarte są w projekcie Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną