Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działkach nr ewid. 2991/28, 2913/6, 2991/27, 2991/45, 2991/36 w Zembrzycach – etap I

Gmina Zembrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-210 Zembrzyce, Zembrzyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 746 040, , fax. 338 770 700
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zembrzyce
    Zembrzyce 540
    34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie
    tel. 338 746 040, , fax. 338 770 700
    REGON: 72182025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działkach nr ewid. 2991/28, 2913/6, 2991/27, 2991/45, 2991/36 w Zembrzycach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje budowę w/w obiektów budowlanych punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tj. drogi dojazdowej do punktu PSZOK o nawierzchni z kostki betonowej, placu o nawierzchni z kostki betonowej (z mikrofazą) na którym zlokalizowane będą miejsca składowania odpadów komunalnych, instalacji (kanalizacji deszczowej, zasilania wagi i bramy wjazdowej), wagi samochodowej z podgrzewaną szafką aparaturową z umieszczoną w niej aparaturą pomiarową i urządzeniem drukującym (drukarką). Całość terenu zostanie oznakowana za pomocą tablic informacyjnych, ogrodzona i zabezpieczona przed dostępem osób postronnych. Całość zamierzenia inwestycyjnego funkcjonować będzie jako punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy. Zakres planowanych prac do wykonania. • Roboty pomiarowe. • Roboty rozbiórkowe i ziemne związane z: ◦ budową ogrodzenia ◦ budową placu i drogi dojazdowej ◦ budowa kanalizacji deszczowej ◦ budową sieci elektrycznej – zasilanie automatycznej bramy wjazdowej i wagi samochodowej. • Roboty związane z budową kanalizacji deszczowej (kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne, wpusty deszczowe, separator) • Roboty związane z budową sieci elektrycznej – zasilanie automatycznej bramy wjazdowej i wagi samochodowej. • Roboty związane z budową placu składowego i drogi dojazdowej: ◦ Wykonanie konstrukcji drogi dojazdowej, opaski i placu (geowłóknina separacyjna, podbudowa z kruszywa naturalnego – pospółka, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa betonowa) ◦ Wykonanie robót brukarskich (krawężniki, oporniki i obrzeżą układane na ławie betonowej, kostka betonowa (fazowana) oraz kostka betonowa z mikrofazą układane na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4cm. • Roboty związane z budową ogrodzenia, automatycznej bramy wjazdowej – sterowanej na pilota oraz otwieranej ręcznie bramy serwisowej. • Roboty związane z budową wagi samochodowej. • Montaż oznakowania pionowego i poziomego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2)  kosztorys(-y) ofertowy (-e) opracowany(-e) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.) wszystkie wartości podane w kosztorysach ofertowych winny być liczone i określone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. II. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,  musi  udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie  dysponował niezbędnymi  zasobami tych podmiotów, w szczególności  przedstawiając zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji  zamówienia. Z dokumentu  (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę,   przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; III. Dokumenty wymienione w punkcie 6.2. wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach