Otwockie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Karczewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7794296, , fax. 022 7794296 w. 10
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Otwockie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Karczewska 48
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7794296, , fax. 022 7794296 w. 10
REGON: 14115245600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opwik.com/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA MIASTA OTWOCKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dot. „BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA MIASTA OTWOCKA”. Przedmiotem jest budowa PSZOK wraz z projektem zagospodarowania terenu działki nr geod. 46/14 obr. 129 w Otwocku. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: a) Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego we wszystkich branżach, który powinien być wykonany zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowalnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), wiedzą i sztuką inżynierską w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę; b) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu; c) Wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach, którego elementami składowymi będą: Projekty Wykonawcze; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno –użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz Załącznika A; Przedmiary robót; Kosztorysy Inwestorskie, wykonane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. 2004r nr 130 poz. 1389) oraz w Załączniku A; 2) Uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń (m. in. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację dla przedsięwzięcia, decyzji wodno-prawnej, opinii ZUDP, zezwolenia na wycinkę drzew lub krzewów) wynikających z zakresu projektu i opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem uzupełniających badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym; 3) Uzyskanie akceptacji/zatwierdzenia kompletnej dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. 4) Uzyskanie ostatecznej (wykonalnej) decyzji pozwolenia na budowę PSZOK oraz wykonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i opracowań wymaganych do realizacji inwestycji między innymi: dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej, projekt usunięcia kolizji i przebudowy z istniejącą infrastrukturą podziemną; 5) Uzyskanie warunków przyłączenia PSZOK do sieci energetycznej lub zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej PSZOK z istniejącej instalacji elektrycznej oczyszczalni ścieków Zamawiającego. Wszelkie uzgodnienia konieczne do wykonania zadania są po stronie Wykonawcy; 6) Uzyskanie decyzji zezwalającej na lokalizację zjazdu z drogi publicznej do PSZOK, zgodnie z zapisami Decyzji Nr 3 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 21 stycznia 2020 r., znak: WPP.6733.64.2019.BS, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. budowy PSZOK dla Miasta Otwocka na części działki nr ew. nr 46/14 w obr. 129 przy ul. Kraszewskiego w Otwocku. 7) Uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew lub krzewów, wykonanie wycinki zgodnie z zapisami decyzji, w tym wykonanie nasadzeń zastępczych, jeśli będą wymagane. 8) Wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia: Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) i załączniku A : INFORMACJE I WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO; 9) Przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektu będącego przedmiotem zamówienia; 10) Osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU; 11) Uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i/lub zawiadomienie PINB o zakończeniu budowy i przystąpienie do użytkowania obiektu budowlanego w pełnym zakresie, z adnotacją organu o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu). 12) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zezwolenia na zbieranie odpadów dla zakresu opisanego w PFU oraz innych zezwoleń, jeśli są wymagane, związanych z działalnością odpadową PSZOK. 13) Promocja Projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i Załączniku A: INFORMACJE I WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO załączonymi do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 66 451,14 (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt jeden złotych 14/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.) Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-05-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
Dodano: 2024-05-16 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-05-16 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-05-16 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-05-16 - Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-15 - Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-15 - ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin”
Dodano: 2024-05-15