Przetargi.pl
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, przy ul. Wiejskiej w Jabłonowie Pomorskim (działka ewidencyjna nr 233/3, obręb 17 Jabłonowo Pomorskie) wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Zakres robót będzie obejmował m.in.: 1) budowę budynku socjalno-biurowego z pomieszczeniem edukacyjnym, 2) budowę wiaty osłaniającej kontenery, 3) budowę magazynów w kontenerach systemowych, 4) budowę dróg manewrowych, placów, zjazdów, chodnika i infrastruktury zewnętrznej, 5) wykonanie instalacji sanitarnych, 6) wykonanie przyłączeń wodociągu i kanalizacji sanitarnej, 7) wykonanie kanalizacji deszczowej, 8) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym przyłączeń energetycznych, oświetlenia terenu, monitoringu, montaż szafki pomiarowej, 9) wykonanie ogrodzenia terenu, 10) zagospodarowanie terenów zielonych poprzez wykonanie trawników oraz nasadzeń drzew liściastych i krzewów iglastych, 11) wyposażenie PSZOK m.in. w wagę samochodową, pojemniki i kontenery na odpady. 3. Szczegółową dokumentację opisu przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA - Przedmiar robót, ujęty w dokumentacji technicznej stanowi jedynie informacje dodatkowe dla Wykonawcy, m.in. w celu opracowania kosztorysu ofertowego. Zamawiający informuje, że z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót przekazane Wykonawcom, stanowią jedynie informacje dodatkowe i nie przesądzają o całkowitym zakresie robót. 4. W przypadku wykonywania montażu, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, gotowych elementów, montaż należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta. 5. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu po 1 egzemplarzu kompletnych instrukcji w zakresie eksploatacji i konserwacji wbudowanych lub zamontowanych urządzeń, systemów mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, jeśli takowe urządzenia / systemy wymagają użytkowania zgodnie z instrukcją producenta. Wynikające z tego tytułu koszty zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty. Wszelkie braki w dostarczonych instrukcjach zostaną uzupełnione przez Wykonawcę niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych następujących po dniu zawiadomieniu przez Zamawiającego o stwierdzonych brakach. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi – 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) formularz oferty, wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; d) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika lub osobę niewskazaną do reprezentowania Wykonawcy w ogólnodostępnych i bezpłatnych rejestrach (np. CEIDG lub KRS). Jeśli pełnomocnictwo zostało udzielone przez osobę niewskazaną do reprezentacji Wykonawcy w ogólnodostępnych i bezpłatnych rejestrach, wówczas należy wykazać także jej umocowanie do udzielania dalszych pełnomocnictw. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do złożenia oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, • dołącza zobowiązanie, tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. g) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie, o którym mowa w lit. b), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach