Przetargi.pl
budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Postominie.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 109 252 , fax. 598 109 252
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Postomino 94
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 109 252, fax. 598 109 252
    REGON: 32131243200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.postomino.pl, bip-gpk postomino, e-mail: wik@gpk.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot gospodarczy Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Postominie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, wykonanie prac ziemnych, utwardzenie terenu, dz. nr 59 i 60 obręb ewidencyjny Postomino, wykonanie infrastruktury towarzyszącej, w tym m.in. odprowadzenia wód z terenu, odprowadzenie wód opadowych i drenażowych, budowę 6 szt. stanowisk dla kontenerów PSZOK – ściana oporowa i utwardzenie nawierzchni wraz z budową ogrodzenia, zakup wagi samochodowej i budowa płyty pod wagę. 2a. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy 6 kontenerów stalowych na odpady, HK30, o których mowa w opisie technicznym projektu budowlanego. 2b. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również oznakowanie terenu budowy, wolnostojącą tablicą informacyjną o projekcie, w ramach którego przedmiot umowy jest realizowany (tablica informacyjna o wymiarach 80 cm x 120 cm, w ilości 1 szt. zawierającą informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 30 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BS Ustka oddział Postomino, nr konta: 81 9315 0004 0021 5084 2000 0010. 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. 8. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli wypełniania przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6, określa § 6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ. Dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000,00 zł; 2) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 obiekt budowlany o wartości co najmniej 1.000.000,00zł brutto, b) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Przeliczanie walut obcych na złote polskie przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie według średniego kursu waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. Va. Szczególne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania: Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający dodatkowo wykluczy wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych (art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach