Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76113 Postomino, Postomino
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 109 252 , fax. 598 109 252
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Postomino 94
76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
tel. 598 109 252, fax. 598 109 252
REGON: 32131243200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.postomino.pl, bip-gpk postomino, e-mail: wik@gpk.postomino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot gospodarczy Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Postominie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, wykonanie prac ziemnych, utwardzenie terenu, dz. nr 59 i 60 obręb ewidencyjny Postomino, wykonanie infrastruktury towarzyszącej, w tym m.in. odprowadzenia wód z terenu, odprowadzenie wód opadowych i drenażowych, budowę 6 szt. stanowisk dla kontenerów PSZOK – ściana oporowa i utwardzenie nawierzchni wraz z budową ogrodzenia, zakup wagi samochodowej i budowa płyty pod wagę. 2a. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostawy 6 kontenerów stalowych na odpady, HK30, o których mowa w opisie technicznym projektu budowlanego. 2b. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również oznakowanie terenu budowy, wolnostojącą tablicą informacyjną o projekcie, w ramach którego przedmiot umowy jest realizowany (tablica informacyjna o wymiarach 80 cm x 120 cm, w ilości 1 szt. zawierającą informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 30 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BS Ustka oddział Postomino, nr konta: 81 9315 0004 0021 5084 2000 0010. 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. 8. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli wypełniania przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6, określa § 6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ. Dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000,00 zł; 2) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 obiekt budowlany o wartości co najmniej 1.000.000,00zł brutto, b) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Przeliczanie walut obcych na złote polskie przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie według średniego kursu waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. Va. Szczególne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania: Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający dodatkowo wykluczy wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych (art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Dodano: 2024-05-17 - Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych – etap II
Dodano: 2024-05-16 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 20 w Szczecinku
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa trybuny tymczasowej na obiekcie sportowym Skolwin ul. Stołczyńska 104 w Szczecinie
Dodano: 2024-05-12 - Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
Dodano: 2024-05-11 - GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ – ETAP I
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2024-05-09 - Budowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Stargardzie – ETAP III
Dodano: 2024-05-06