Przetargi.pl
.”Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Murowie realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, działanie 5.2 Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi.”

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    .”Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Murowie realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, działanie 5.2 Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Murowie realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, działanie 5.2 Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi.” Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne części t tj. Część I:”Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Murowie” - wykonanie robót budowlanych realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, działanie 5.2 Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi.” - roboty budowlane zakres robót obejmuje m.in.: 1) Wykonanie placu o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok. 865 m2, na którym zlokalizowane zostaną kontenery na poszczególne odpady, wraz z połączeniem z istniejącą jezdnią ( zjazdem publicznym i wejściem pieszym), 2) montaż kontenera socjalno-biurowego, 3) montaż kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne, 4) wykonanie pozostałej infrastruktury towarzyszącej: - systemu odwodnienia wraz z układem podczyszczania , - oświetlenie terenu i monitoringu, - wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką - wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem i studnią wodomierzową. zakres robót obejmuje m.in.: 1) Wykonanie placu o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok. 865 m2, na którym zlokalizowane zostaną kontenery na poszczególne odpady, wraz z połączeniem z istniejącą jezdnią ( zjazdem publicznym i wejściem pieszym), 2) montaż kontenera socjalno-biurowego, 3) montaż kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne, 4) wykonanie pozostałej infrastruktury towarzyszącej: - systemu odwodnienia wraz z układem podczyszczania , - oświetlenie terenu i monitoringu, - wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką - wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem i studnią wodomierzową. Część II:„Zakup i dostawa kontenerów i pojemników do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Murowie”-realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, działanie 5.2 Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi.” dostawa obejmuje m.in.: - kontenera typu KP-33 otwartego wg. DIN 30722 ( na odpady wielkogabarytowe) wraz ze zwijaną plandeką do transportu samochodami z urządzeniem hakowym – 1 szt, - kontenera typu KP-17 otwartego wg DIN 30722 wraz ze zwijaną plandeką do transportu samochodami z urządzeniem hakowym – 1 szt - kontenerów typu KP-7 zamkniętych w wersji uniwersalnej : hakowo- bramowej – 2 szt, - kontenera typu KP-4 na gruz otwartego w wersji uniwersalnej: hakowo- bramowej - 1szt - pojemników z tworzywa o pojemności 1100 l – 3 szt, - pojemników z tworzywa o pojemności 240 l – 3 szt, - pojemników z tworzywa o pojemności 120 l – 14 szt. Zamawiający wymaga aby, cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych , dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełnia normy jakościowe i użytkowe. Szczegółowy zakres robót i dostaw jest określony w projekcie budowlano- wykonawczym opracowanym przez Biuro Projektowe ECO-UNIT mgr inż. Marek Klyk z siedzibą przy ul. Cygana 4/213, 45-131 Opole- opracowanie zbiorowe z maja 2018 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja nr 468/2018 z dnia 11 czerwca 2018 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. Wykonawca może złożyć swoją ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia lub jednocześnie na dwie części zamówienia. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty dla każdej części z osobna. 4. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej , STWiORB lub przedmiarze robót znajdują się wskazania przykładowych systemów czy typów rozwiązań materiałowych lub produktów należy przyjąć, że zamawiający podają taki opis, dopuszcza zastosowanie innych produktów/materiałów, które posiadają parametry techniczne i jakościowe równoważne ze wskazanymi w dokumentacji. 2) Jeżeli SIWZ, dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiar robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie systemów, technologii, materiałów/ produktów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań estetycznych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu estetycznego, technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w ww. dokumentach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, technologii, materiałów/produktów i urządzeń zawarte w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań estetycznych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne systemy, technologie , 3) urządzenia bądź materiały/produkty wymienione w powyższych dokumentach mogą być zastąpione systemami, technologiami, urządzeniami bądź materiałami/ produktami równoważnymi. Poprzez pojęcie równoważny należy rozumieć systemy, technologie, urządzenia bądź materiały/ produkty gwarantujące realizację robót zgodnie z ww. dokumentami oraz zapewniające uzyskanie parametrów estetycznych i technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, dokumentacji projektowej, 4) STWiORB oraz przedmiarze robót. Równoważne systemy , technologie , produkty/materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje technologie, systemy, produkty/materiały oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „ lub równoważny”, 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 7) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/ produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. 8) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/produkty opisane w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarze robót. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca. WYMAGANIA O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3a USTAWY Pzp: 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Dla części I zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : a) roboty ogólnobudowlane i montażowe, b) roboty związane z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjne, c) roboty związane z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania, d) roboty związane z instalacją elektryczną, e) roboty związane z zagospodarowaniem terenu. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i 25 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016r., poz. 1616 z późn. zm.), o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową , wykonujących usługi geodezyjne. Obowiązek określony w pkt. 6 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Szczegółowe uregulowanie kwestii: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Dla części II zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 3 osoby w tym (1 osoba kierowca) realizujące zamówienie w zakresie przedmiotu zamówienia. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i 25 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016r., poz. 1616 z późn. zm.). Obowiązek określony w pkt. 6 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Szczegółowe uregulowanie kwestii: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: Dla części I zamówienia – 11.000,00zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) Dla części II zamówienia -900,00zł ( słownie: dziewięćset złotych ) 2. Wykonawca składający oferty na 2 części zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11 900,00zł. Warunki na jakich wadium ma zostać wniesione zawarte są w rozdziale IX SIWZ ( Wymagania dotyczące wadium).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym: 1) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI punkt 1. ( załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie.3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( w formie oryginału)- załącznik nr 4 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 4) dokumenty rozwiązań równoważnych ( jeżeli dotyczy). Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach