Gmina Gruta ogłasza przetarg
- Adres: 86-330 Gruta, Gruta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
- Data zamieszczenia: 2021-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
Gruta 244
86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
REGON: 53429100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Gmina Gruta realizuje zadanie pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta Lokalizacja obiektu: działka nr 23/64 obręb 0005 Gruta Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwa zadania: Zadanie I – robota budowlana wraz z wyposażeniem obiektu Zadanie II – dostawa ciągnika wraz z wyposażeniem Zamawiający w załącznikach od nr 1 do nr 4 - przedstawił opis techniczny przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę równoważnych rozwiązań technicznych, zastosowanie na zaproponowanym przez projektanta poziomie lub o wyższej jakości materiałów budowlanych. Przedmiot zamówienia ma spełniać wszystkie aktualnie obowiązując wymagania zgodnie z Prawem budowlanym i przeznaczeniem budynku. Zamawiający wymaga od Wybranego Wykonawcy złożenia przed terminem podpisania umowy kosztorysu dla wybranego zadania - dla zadania I: z uwzględnieniem zaproponowanych materiałów o jakości równoważnej lub wyższej; - dla zadania II: cen jednostkowych dostarczonego sprzętu Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla zadnia I i zadania II: W ramach projektu pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta punkt zostanie zaopatrzony w: ciągnik z wyposażeniem (np. ładowacz czołowy, widły/łyżka, zamiatarka z hydrauliką, przyczepa), wagę samochodową (5t), wagę przemysłową, wózek ręczny oraz komputer z oprogramowaniem. Poza tym powstaną przestrzenie magazynowe: na odpady zwykłe przeznaczone do ponownego użycia wraz z warsztatem, magazyn na odpady niebezpieczne i zużytego sprzętu elektrycznego, wiata magazynowa na odpady oraz otwarte kontenery KP-7. Magazyn odpadów do ponownego użycia wyposażony zostanie w trzy kontenery o objętości 7m3, dziesięć pojemników HDPE 1100 l, osiem pojemników 240 l. Magazyn odpadów niebezpiecznych wyposażony zostanie w jeden pojemnik na świetlówki, pojemnik na baterie, pojemnik na akumulatory, osiem beczek PEHD 120 l, trzy pojemniki na odpady medyczne 60 l, pięć pojemników PEHD 60 l na inne odpady, kosz siatkowy ZSE, dwa regały ocynkowane, 5 innych pojemników PEHD. W magazynie służącym jako warsztat przewiduje się zakup regału, stołu do napraw i narzędzi. Wymienione w tabeli 4 frakcje odpadów będą zbierane do kontenerów o pojemności 7 m3 oraz pojemników o pojemności ok. 1,1m3. Do frakcji odpadów zbieranych w najmniejszych ilościach lub sezonowo przewiduje się najmniejsze pojemniki o pojemności 240 l. Wielkość kontenerów i pojemników dla poszczególnych rodzajów odpadów będzie się zmieniać, w zależności od potrzeb mieszkańców i ilości przywożonych do PSZOK odpadów. Pomieszczenia magazynów i wiaty zapewnią możliwość magazynowania odpadów o różnych gabarytach, składzie i właściwościach. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót lub innych dokumentach przetargowych typów i/lub symboli materiałów lub urządzeń oraz nazw ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie), Zamawiający informuje, że one każdorazowo mają charakter wyłącznie przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać znaki towarowe, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo, technologicznie równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót lub dostaw w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych realizacji zadania nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnego materiału lub urządzenia Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że proponowany materiał lub urządzenie jest adekwatne pod względem funkcjonalnym, użytkowym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. W przypadku podania w opisach nazw własnych materiałów lub urządzeń, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w dokumentacji projektowej). Brak w ofercie opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej. Wykonawcy zadania I i II zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu niezbędnych atestów, dokumentacji typu karty gwarancyjne, instrukcji obsługi danego sprzętu stanowiącego wyposażenie PSZOK oraz przeszkolenia z obsługi sprzętu technicznego 2 pracowników Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
Dodano: 2024-04-26 - Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek” (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja placu zabaw w Szembruku
Dodano: 2024-04-24 - 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
Dodano: 2024-04-22 - Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17