Przetargi.pl
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta”

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Gmina Gruta realizuje zadanie pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta Lokalizacja obiektu: działka nr 23/64 obręb 0005 Gruta Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwa zadania: Zadanie I – robota budowlana wraz z wyposażeniem obiektu Zadanie II – dostawa ciągnika wraz z wyposażeniem Zamawiający w załącznikach od nr 1 do nr 4 - przedstawił opis techniczny przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę równoważnych rozwiązań technicznych, zastosowanie na zaproponowanym przez projektanta poziomie lub o wyższej jakości materiałów budowlanych. Przedmiot zamówienia ma spełniać wszystkie aktualnie obowiązując wymagania zgodnie z Prawem budowlanym i przeznaczeniem budynku. Zamawiający wymaga od Wybranego Wykonawcy złożenia przed terminem podpisania umowy kosztorysu dla wybranego zadania - dla zadania I: z uwzględnieniem zaproponowanych materiałów o jakości równoważnej lub wyższej; - dla zadania II: cen jednostkowych dostarczonego sprzętu Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla zadnia I i zadania II: W ramach projektu pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta punkt zostanie zaopatrzony w: ciągnik z wyposażeniem (np. ładowacz czołowy, widły/łyżka, zamiatarka z hydrauliką, przyczepa), wagę samochodową (5t), wagę przemysłową, wózek ręczny oraz komputer z oprogramowaniem. Poza tym powstaną przestrzenie magazynowe: na odpady zwykłe przeznaczone do ponownego użycia wraz z warsztatem, magazyn na odpady niebezpieczne i zużytego sprzętu elektrycznego, wiata magazynowa na odpady oraz otwarte kontenery KP-7. Magazyn odpadów do ponownego użycia wyposażony zostanie w trzy kontenery o objętości 7m3, dziesięć pojemników HDPE 1100 l, osiem pojemników 240 l. Magazyn odpadów niebezpiecznych wyposażony zostanie w jeden pojemnik na świetlówki, pojemnik na baterie, pojemnik na akumulatory, osiem beczek PEHD 120 l, trzy pojemniki na odpady medyczne 60 l, pięć pojemników PEHD 60 l na inne odpady, kosz siatkowy ZSE, dwa regały ocynkowane, 5 innych pojemników PEHD. W magazynie służącym jako warsztat przewiduje się zakup regału, stołu do napraw i narzędzi. Wymienione w tabeli 4 frakcje odpadów będą zbierane do kontenerów o pojemności 7 m3 oraz pojemników o pojemności ok. 1,1m3. Do frakcji odpadów zbieranych w najmniejszych ilościach lub sezonowo przewiduje się najmniejsze pojemniki o pojemności 240 l. Wielkość kontenerów i pojemników dla poszczególnych rodzajów odpadów będzie się zmieniać, w zależności od potrzeb mieszkańców i ilości przywożonych do PSZOK odpadów. Pomieszczenia magazynów i wiaty zapewnią możliwość magazynowania odpadów o różnych gabarytach, składzie i właściwościach. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót lub innych dokumentach przetargowych typów i/lub symboli materiałów lub urządzeń oraz nazw ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie), Zamawiający informuje, że one każdorazowo mają charakter wyłącznie przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać znaki towarowe, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo, technologicznie równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót lub dostaw w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych realizacji zadania nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnego materiału lub urządzenia Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że proponowany materiał lub urządzenie jest adekwatne pod względem funkcjonalnym, użytkowym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. W przypadku podania w opisach nazw własnych materiałów lub urządzeń, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w dokumentacji projektowej). Brak w ofercie opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej. Wykonawcy zadania I i II zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu niezbędnych atestów, dokumentacji typu karty gwarancyjne, instrukcji obsługi danego sprzętu stanowiącego wyposażenie PSZOK oraz przeszkolenia z obsługi sprzętu technicznego 2 pracowników Zamawiającego. UWAGA! Wykonawca zadania I ma obowiązek zapewnić pracownikom realizującym robotę budowlaną pełne zaplecze sanitarne na placu budowy w postaci toalety typu TOI – TOI. Wykonawca ponosi wszelkie obowiązki i koszty wynikające z utrzymaniem toalety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 1) dla zadania I - 12.000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych zero groszy, 2) dla zadania II - 3.500,00 zł słownie: trzy tysiące pięćset złotych, zero groszy. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009 z dopiskiem: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Gruta – Zadanie I lub Zadanie II 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach