Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Dębno

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    Wola Dębińska 240
    32-852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
    REGON: 54035700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Dębno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Dębno wraz kompletnym wyposażeniem, infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr ew. 452 w miejscowości Wola Dębińska, która stanowi własność Gminy Dębno. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) ETAP I - obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego pozwolenia na budowę 2) ETAP II - obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych 3. W skład Etapu I wchodzi następujący zakres zadań: 1) Opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej dla wszystkich elementów wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia obejmującą: a) Projekt Budowlany – pełnobranżowy, opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 (Dz.U. 2020 poz. 1333 ) wraz z innymi opracowaniami wymaganymi dla uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym np. Plan BIOZ, operat wodno-prawny itd.) oraz uzyska wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia. Projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu wstępnego. b) Dokumentację Wykonawczą (Projekty Wykonawcze) dla celów realizacji Robót. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja winna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego. c) Dokumentację Powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i infrastruktury technicznej. d) Instrukcje dotyczące poszczególnych instalacji, maszyn i Urządzeń. e) Kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania w imieniu pozwolenia na użytkowanie dla Obiektu PSZOK. 2) Uzyskanie, przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej, formalnego uzgodnienia przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań technologicznych, 3) Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań technologicznych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaprojektowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów, wykonawca może zastosować, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązania o lepszych parametrach technicznych od przewidzianych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. W przypadku wniesienia uwag do projektu przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek naniesienia stosownych korekt w złożonym projekcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania uwag i przedłożenie Zamawiającemu poprawionego projektu. 4) Uzyskanie od Zamawiającego zatwierdzenia wszystkich elementów dokumentacji projektowej oraz w razie potrzeby – zatwierdzenia jej również przez właściwy organ administracji publicznej. 5) Opracowanie, skompletowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na Budowę (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na Budowę. Wykonawca opracuje, skompletuje i złoży do właściwych organów również wszystkie inne niezbędne wnioski o pozwolenia i decyzje wymagane do skompletowania Wniosku o Pozwolenie na Budowę, jak też pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego takie pozwolenia i decyzje. Wykonawca wystąpi i pozyska przy tym w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE opinie, ekspertyzy i uzgodnienia niezbędne do uzyskania Pozwoleń na Budowę oraz niezbędne do uzyskania decyzji i pozwoleń poprzedzających Pozwolenie na Budowę 6) Pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji Obiektu (PSZOK), w tym w szczególności pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagane). W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie przy tym opracowanie i skompletowanie wniosków o wszelkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji PSZOK wraz z wyposażeniem. 7) Wykonanie dodatkowej dokumentacji uzupełniającą na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych zaistnieje taka okoliczność. 8) Wykonawca przygotuje dokumentację projektową w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129), 9) Wykonawca dostarczy Dokumentację Projektową PSZOK do siedziby Zamawiającego w następującej ilości: a) dwóch opieczętowanych kompletów Projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę lub rozbiórkę oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej (ponadto Wykonawca winien Wykonać minimum 4 egzemplarze projektu budowlanego w celu złożenia z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę oraz jeden egzemplarz dla Inspektora), b) czterech kompletów Dokumentacji Wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety w wersji elektronicznej, c) czterech kompletów Dokumentacji Powykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety wersji elektronicznej 10) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: a) rysunki, schematy, diagramy, itp. – format dwg. b) opisy, zestawienia, specyfikacje, itp. – format doc, xls. c) harmonogramy, itp. – format mpp. d) uzgodnienia, decyzje, itp. – format pdf. Ponadto w wersji elektronicznej, w formacie pdf, winny zostać zapisane skany oryginału Projektu Budowlanego oraz innych dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu uzyskania decyzji administracyjnych. Skany winny być tożsame z oryginałami, tj. zawierać winny niezbędne podpisy i pieczęcie. Wszystkie przekazywane dokumenty w formie elektronicznej, wytworzone przez Wykonawcę muszą posiadać możliwość edytowania, drukowania i zapisywania. Wymóg ten nie dotyczy uzgodnień, decyzji itp. uzyskanych przez Wykonawcę od odpowiednich władz, organów. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej zostanie przekazana w formie zapisu na płytach CD/DVD lub innym nośniku akceptowanym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4. W skład Etapu II wchodzi następujący zakres zadań: 1) Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy i wyposażenia PSZOK na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zgodnie ze sztuką budowlaną obejmujące: a) uporządkowanie terenu inwestycji wraz z niwelacja terenu, b) wykonanie podbudowy i nawierzchni odpowiednio wytrzymałej na ścieranie przenoszącej ciężar odkomunikacyjny oraz przenoszący ciężar od posadowienia elementów budowli np. dla rampy o nośności 12 Mg, utwardzenie terenu inwestycji wraz z utworzeniem miejsc postojowych oraz ciągów komunikacyjnych (pieszych i jezdnych), c) ustawienie elementów PSZOK - konstrukcja rampowa, d) budowa zaplecza dla obsługi PSZOK, pomieszczenia socjalnego, warsztatu napraw i recyklingu, pomieszczeń gromadzenia odpadów niebezpiecznych, sali edukacyjnej oraz garaży, jako budowli wykorzystującej przestrzeń pod konstrukcją rampy, e) montaż wagi najazdowej, f) wykonanie niezbędnych instalacji i przyłączy (kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz z separatorem substancji ropopochodnych, wodociągowego oraz energetycznego), g) wykonanie oświetlenia i ogrodzenia terenu inwestycji, h) wyposażenie PSZOK w system sygnalizacji włamania i napadu w postaci czujek i kamer monitoringu, i) utworzenie ścieżki edukacyjnej. 2) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania urządzeń i obiektu PSZOK. 3) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z praw oraz wymogów Programu Funkcjonalno-Użytkowego, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i i instalacji 4) Uzyskanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagana) lub zgłoszenia zakończenia robót. 5) Przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania 6) Zamawiający informuje, iż postępowanie środowiskowe na potrzeby niniejszej inwestycji zostało przeprowadzone. Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach - stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach