Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Cewice

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84312 Cewice, ul. W. Witosa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 613 460 , fax. 598 613 462
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16
    84312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 598 613 460, fax. 598 613 462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Cewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Cewice”, zwanym w dalszej części postępowania PSZOK. 2. PSZOK będzie miejscem, gdzie mieszkańcy gminy będą mogli dostarczać i przekazywać selektywnie zbierane odpady komunalne, które następnie będą odbierane przez firmę wywozową i poddawane dalszej obróbce w instalacjach do odzysku i unieszkodliwiania odpadów. 3. Budowa PSZOK planowana jest na terenie dz. 37/13; 37/6 obr. Cewice, gdzie znajduje się nieużytkowany budynek produkcyjny, który w przyszłości zostanie zaadaptowany na budynek referatu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z częścią garażowo-usługową. Będzie to II etap inwestycji i zostanie wykonany w terminie późniejszym. 4. Etap I obejmuje budowę PSZOK w tym: wiatę stalową, wagę samochodową, nawierzchnie utwardzone, oświetlenie terenu PSZOK, przyłącze wod-kan., wyposażenie w odpowiednie kontenery na odpady, nasadzenie zieleni. 5. Zakres robót PSZOK obejmuje między innymi : 1) Roboty rozbiórkowe: rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, podłoża z betonu. Materiały z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest do ich załadunku i rozładunku wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Inwestora w m. Cewice (na odległość do 1 km). 2) Utwardzenie nawierzchni: a) drogi wewnętrzne o powierzchni min. 1472,39 m² należy wykonać z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie: podsypka cementowo-piaskowa o gr. min. 4 cm, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o frakcji 0/31,5mm o gr. min. 20 cm układane dwuwarstwowo, warstwa odsączająca z podsypki żwirowej zagęszczana mechanicznie o gr. min. 15 cm. b) miejsca postojowe w ilości 6 szt. (4 miejsca o wym. 2,5x5,00 m oraz 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6x5,00 m) o powierzchni min 86 m², należy wykonać z płyt ażurowych żelbetowych o wymiarach min. 60x40 cm o gr. min. 8 cm. Podbudowa zgodnie z projektem, całość ograniczona krawężnikami na ławie betonowej (C12/15) z oporem. c) utwardzony plac składowania odpadów na warstwie szczelnej izolacji wodochronnej z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie: podsypka cementowo-piaskowa o gr. min. 4 cm, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o frakcji 0/31,5mm o gr. min. 20 cm, warstwa odsączająca o gr. min. 15 cm. 3) Montaż wagi samochodowej konstrukcji betonowej prefabrykowanej o wym. min. 18,0m x 3,0m. Waga samochodowa osadzona na fundamencie żelbetowym, posadowionym na gł. min. 90 cm. Wymagana płyta najazdowa wagi dla transportu ciężkiego min. 60,0 ton. Waga zasilana prądem, wyposażona w czujniki tensometryczne, miernik wagowy, wyświetlacz zewnętrzny, komputer z drukarką wraz z oprogramowaniem wagi. 4) Budowę wiaty na pojemniki na odpady. Budynek wiaty o konstrukcji stalowej o szer. min. 6.43 m i dł. min 14,39 m (w osiach ścian 14,27 m), wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie. Wiata posadowiona na stopach fundamentowych. Ściany szczytowe murowane z bloczków silikatowych o gr.18 cm, pozostałe ściany wypełnione siatką stalową ocynkowaną o oczkach min. 5x5 cm, drzwi –furtki wypełnione siatką stalową ocynkowaną. Dach dwuspadowy pokryty blachodachówką. Posadzka szczelna, warstwy posadzki: beton C25/30 o gr. min. 20 cm, 2xpapa termozgrzewalna, beton C25/30 o gr. min. 15 cm, podsypka żwirowo-piaskowa o gr. min. 25 cm. W posadzce należy zamontować 3 szczelne studzienki zlewowe. 5) Wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych a) Przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PEØ80 – o dł. min. 20,44 m i PEØ32- o dł. min. 27,86 m. Przyłącze wodociągowe należy włączyć do istniejącej sieci Ø100. Zamontować 1 kpl. hydrant nadziemny DN80. b) Przyłącze kanalizacyjne – z rur PVC Ø160 o dł. min. 18,54 m i rur PVC Ø200 o dl. min. 61.53 . Włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej poprzez studnię rewizyjną S4.Należy zamontować 4 studnie rewizyjne Ø 315. 6) Oświetlenie terenu i wykonanie WLZ a) Wewnętrzną linię zasilającą należy wykonać z kabla YKXS 4x50mm² z włączeniem do rozdzielnicy. Rozdzielnica nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania, zostanie zamontowana przez Zamawiającego. b) Oświetlenie terenu – 12 słupów oświetleniowych o H- min.7m, oprawy energooszczędne typu LED 55W, słupy zasilane kablem YAKXS 5x16mm² o długości min. 400 m. Do wykonania w tym etapie są następujące nr słupów: Sł1, Sł2, Sł3, Sł4, Sł9, Sł10, Sł11, Sł12, Sł13, Sł14, Sł15, Sł16. Montaż słupów na fundamencie prefabrykowanym. c) Oświetlenie sterowane za pomocą regulatora zmierzchowego –elektronicznego przekaźnika czasowego. Wszystkie elementy oświetlenia należy uziemić. Wszystkie kable, przewody oraz aparaty elektroniczne należy zaizolować. d) Kable należy układać w wykopie na głębokości 0,7 m na podsypce z piasku o gr. min. 10 cm. Kabel po zasypaniu warstwą piasku i gruntu rodzimego przykryć folią ochronną izolacyjną koloru niebieskiego. Pod drogą, przejściach i przy zbliżeniu z innymi urządzeniami podziemnymi kabel należy układać w rurze osłonowej AROT. 7) Dostawę kontenerów i pojemników na odpady w tym: a) Kontener otwarty KP-10 o poj.min.10m³ na odpady wielogabarytowe - 1 szt. b) Kontener zamknięty KP-7 o poj.min.7m³ na odpady ulegające biodegradacji i materiały izolacyjne - 2 szt. c) Kontenery otwarte KP-7 o poj.min.7m³ na odpady z tworzyw sztucznych, odpady wielomateriałowe, odpady budowlane i rozbiórkowe - 2 szt. d) Kontener zamknięty KP-5,5 o poj. min. 5,5m³ na sprzęt elektryczny i elektroniczny - 1 szt. e) Pojemniki na przeterminowane leki, baterie, akumulatory, żarówki, zużyte świetlówki o poj. min. 120l - 5 szt. Pojemniki muszą być odporne na udary mechaniczne oraz zmiany temperatur, wyposażone w system dwóch klap, wewnętrzna klapa zabezpieczona zamkiem, mobilne do opróżniania ręcznego. f) Pojemniki typu Euro Leader na szkło, papier, odzież, urządzenia z freonem, odpady fluorescencyjne i inne, chemikalia o poj. min. 2,5m³ - 6 szt. Pojemniki muszą być odporne na udary mechaniczne oraz zmiany temperatur, wyposażone w system trzech klap, wewnętrzna klapa z odpowiednimi otworami zabezpieczona zamkiem, do opróżniania ręcznego wyposażone w 3 otwory wsypowe. g) Wszystkie kontenery i pojemniki muszą posiadać atesty higieniczne lub odpowiednie certyfikaty. h) Palety drewniane na zużyte opony - 16 szt. 8) Obsianie terenu trawą i nasadzenie roślinności zgodnie z projektem. 9) Ogrodzenie terenu nie jest objęte niniejszym postępowaniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną zgodną z art. 57 ust. 1 pkt 5 prawa budowlanego w 2 egzemplarzach ze wszystkimi zmianami w toku budowy, dokumentacja musi być spięta w teczkach, odpowiednio opisana i ponumerowana 1. Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy 2. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wyładunku materiałów powstałych na w trakcie budowy do ich wywiezienia na składowisko odpadów na własny koszt. 3. Montażu podlicznika na czas budowy, celem oszacowania kosztów zużycia energii elektrycznej do celów budowy oraz do jej zapłaty na podstawie faktur wystawionych przez Zamawiającego 4. W pobliżu uzbrojenia podziemnego wykopy bezwzględnie należy wykonywać ręcznie. 5. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego (kabli, rurociągów) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. 6. Uporządkowanie terenu budowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Dokumentacja projektowa budowlana PSZOK b) Decyzja Starosty Lęborskiego nr 227/16 z dnia 17.06.2016 r. (pozwolenie na budowę) c) Przedmiary robót d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 8. Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktur wynosił, co najmniej do 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakościowej niezależnie od rękojmi, zgodnie z zapisami Karty Gwarancji Jakościowej, stanowiącej załącznik do umowy. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty ziemne b) Roboty konstrukcyjne c) Roboty budowlane wewnętrzne d) Roboty instalacyjne elektryczne e) Roboty instalacyjne sanitarne f) Roboty zewnętrzne drogowe 11. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub równoważnej instytucji w przypadku Wykonawców zagranicznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 13. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. W związku z zapewnieniem odpowiedniej konkurencyjności w postępowaniu, Zamawiający informuje, iż: a. W stosunku do Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymagać będzie złożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na umowę o pracę zgodnie z przepisami Wykonawcę obowiązującymi, b. Zapisy punktu 10 nie dotyczą przypadków prawem wyłączonych, np.: spółek, których wspólnicy osobiście będą wykonywali czynności wskazane w pkt 10. 16. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dokonanym dokumentacją techniczną i STWiOR, w przypadku braku polskich norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich EOG przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zostały uwzględnione zgodnie z art. 30 ust 3 ustawy pzp w kolejności polskie normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw oraz krajowe deklaracje zgodności i krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) 17. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem zachowania funkcjonalności, bezpieczeństwa, użytkowości, efektywności oraz innych cech szczególnych opisanych daną normą, oceną, aprobatą, specyfikacją, systemem, itp. 18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga, aby roboty drogowe wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z dróg i ciągów pieszych przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do zlicowania wjazdów i zjazdów w sposób gwarantujący bezproblemowe korzystanie z nich przez osoby na wózkach inwalidzkich oraz posiadające motoryczne utrudnienia poruszania się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie o/Czarna Dąbrówka nr 54 9324 1018 0022 6556 2000 0340 z dopiskiem wadium na budowę PSZOK w Cewicach; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3. Kwotę gwarancji lub poręczenia; 4. Termin ważności gwarancji lub poręczenia; 5. Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 8. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach