Przetargi.pl
Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Koronowo

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5860400 , fax. 523 822 562
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o.
    Al. Wolności 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5860400, fax. 523 822 562
    REGON: 366919930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.koronowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego 100% udział gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Koronowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Koronowo zgodnie z: Programem Funkcjonalno – Użytkowym i załącznikami do PFU oraz wzorem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt VIII.2. siwz, za datę wniesienia wadium uznaje się wpływ środków na konto Zamawiającego), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016r. poz. 359). 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, prowadzony przez Bank Spółdzielczy Koronowo 69 8144 0005 2001 0013 3001 0001 z adnotacją „WADIUM budowa PSZOK“. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 2 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie zabezpieczającej skuteczne dochodzenie roszczeń Zamawiającego z tego tytułu i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. W przypadku składania oferty wspólnej przez Konsorcjum gwarancja wadialna powinna wskazywać wszystkich wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum. 8. Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 uPzp. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium w trybie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu robót/prac: a) ziemnych, b) drogowych, c) budowlano-montażowych, d) instalacyjnych, objętych niniejszym postępowaniem. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności polegać będzie na: a) na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt. III.8 ppkt. 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt. III.8 ppkt. 1) siwz) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: • wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt. III.8 ppkt. 1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, • druków RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), • zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane – zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika wymiar czasu pracy)., 3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 uPzp. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może, zgodnie z art. 22a uPzp, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Zamawiający informuje, że stosowna sytuacja, o której mowa w pkt. V.5 siwz może zaistnieć jedynie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 uPzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 2 uPzp. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie w zakresie wskazanym w zał. do siwz pn. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) *zobowiązanie podmiotu trzeciego (pisemne), o którym mowa w pkt. V.7 1) siwz. Informacje zawarte w ww. dokumentach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. VI.1.1) niniejszej siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VI.1.1) siwz. Informacja dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp): 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania, 2) każdy z wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.2. siwz, 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający w celu zbadania czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 2 uPzp, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, zażąda przedłożenia w stosunku do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VI.7.2) niniejszej siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.7.2) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.6./7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. VI.1.1) SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach