Przetargi.pl
Budowa punktu rozładunku kwasu - część budowlana

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu rozładunku kwasu - część budowlana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu rozładunku kwasu solnego (z uwzględnieniem zdolności do rozładunku kwasu siarkowego o stężeniu 40 - 94%) z cystern kolejowych, zgodnego z przepisami ochrony środowiska oraz TDT. Punkt rozładunku kwasu zostanie wykonany w pełnym zakresie zgodnie z projektem budowlanym nr IMN 01 PB-KO-2010 załączonym do niniejszej specyfikacji. Miejsce wykonania punktu rozładunku: Oddział IMN w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren Huty Miedzi Legnica). Powierzchnia zabudowy: ok. 89,0 m2 (powierzchnia misy awaryjnej 81 m2; powierzchnia zabudowy pomostu 8 m2). Główne elementy punktu rozładunku: 1. Misa awaryjna 2. Pomost obsługowy 3. Opuszczane schodki z koszem bezpieczeństwa Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch częściach: Część I 1. Fundament pomostu wraz ze słupem stalowym; 2. Fundament schodów; 3. Wspornik do mocowania ruchomego ramienia rozładunkowego; 4. Pomost obsługowy wraz ze schodkami stałymi; 5. Rozkładane 4-stopniowe schodki z koszem bezpieczeństwa: - utrzymujące poziome ustawienie w każdej pozycji; - poręcze po obydwu stronach zawsze równoległe względem linii schodków; - wyważanie siłownikiem sprężynowym; - szerokość stopni: minimum 800 mm; - I stopień stały; - ostatni stopnień wykonany jako pomost z zabezpieczeniem gumowym; - łańcuch blokujący; - wszystkie części stalowe galwanizowane; - bezobsługowe osie obrotu; - blokada pozycji parkowania. Część II Taca (misa) awaryjna W miejscu postoju cysterny Wykonawca wykona szczelną misę awaryjną o wymiarach 18x3 m, zapobiegającą zanieczyszczeniu środowiska w przypadku rozlania się kwasu. Misa musi być odporna na działanie kwasu solnego o stężeniu do 40% oraz kwasu siarkowego o stężeniu do 94%. Wykonawca wykona odprowadzenie wód deszczowych z tacy i ewentualnych wycieków do istniejącej kanalizacji przemysłowej. Taca awaryjna zostanie dostarczona i zabudowana po wykonaniu części I zamówienia oraz remontu torowiska. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony pomiędzy stronami umowy, przybliżony termin realizacji: III kwartał b.r. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca, po uprzednim zatwierdzeniu ich przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego. Wykonawca zapewni pracowników zdolnych do wykonania zamówienia i posiadających aktualne zaświadczenia lekarskie o stanie zdrowia zezwalającym na pracę na danym stanowisku. Pracownicy wykonują powierzone prace w ubraniach roboczych oznaczonych logo lub nazwą Wykonawcy, zapewnionych przez Wykonawcę. Środki ochrony osobistej zapewnia Wykonawca. Pracownicy nie wyposażeni w odpowiednie dla wykonywanej pracy środki ochrony oraz odpowiednie ubranie robocze nie zostaną dopuszczeni do pracy. Wykonawca będzie wykonywał zlecone prace przy użyciu własnych maszyn, urządzeń, narzędzi i materiałów oraz wszelkich innych niezbędnych do wykonania zadania środków. Wykonawca dostarczy i odbierze sprzęt na własny koszt. Brak odpowiednich narzędzi w miejscu wykonywania zamówienia nie może stanowić przyczyny opóźnienia wykonania prac lub ich niewykonania. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami wykonywania robót objętych zamówieniem, przed złożeniem oferty. Wykonawca dostosuje swoje działania w miejscu wykonywania robót do wymogów obowiązujących przepisów prawa i przepisów lokalnych oraz najwyższej wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na drogach dojazdowych oraz obszaru na którym będzie wykonywał prace, przywracając na koniec każdej zmiany stan tych dróg i obszarów do stanu sprzed rozpoczęcia zmiany. Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace, licząc termin gwarancji od daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru. W przypadku ujawnienia wad zamawiający ma prawo odmowy dokonania odbioru do czasu usunięcia tych wad. Zamawiający wyznaczy Inspektora BHP, który będzie Koordynatorem do spraw nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy pracowników Wykonawcy, wykonujących prace na rzecz Zamawiającego. Wykonawca wyznaczy i wskaże Zamawiającemu swojego pracownika odpowiedzialnego za nadzór nad pracą wszystkich pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot niniejszej umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za straty powstałe u Zamawiającego z powodu niewykonania lub nieterminowego wykonania zleconych prac. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Faktura wystawiona będzie na podstawie protokołu bezusterkowego odbioru robót podpisanego przez Strony, w tym Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy. Wykonawca przygotuje komplet dokumentów odbiorowych (książka obmiaru, kosztorysy powykonawcze, protokoły odbioru, sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje itp). Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku ujawnienia wad zamawiający ma prawo odmowy dokonania odbioru do czasu usunięcia tych wad. Realizacja płatności nastąpi w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach