Przetargi.pl
Budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 2.1. Zadanie nr 1 - Budowa skoczni do skoku w dal na terenie Gimnazjum w Bystrej przy ul. Szczyrkowskiej 2, w tym: a) wykonanie skoczni do skoku w dal składającej się : - z piaskownicy o wym. 3,0x8,0m wykonanej z obrzeży betonowych układanych na ławie betonowej z oporem, dno wyłożone geowłókniną, dociążoną płytami betonowymi, - rozbiegu o szer. 1,2m i dł. 21m wykonanego jako nawierzchnia sportowa, dwuwarstwowa poliuretanowo gumowa o gr. warstwy 16 mm, b) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej o pow. ok. 110 m2 wokół nawierzchni sportowej a także jako dojścia piesze do niej, c) wykonanie zabudowy odwodnienia liniowego wzdłuż projektowanego obiektu, d) wykonanie odtworzenia trawników, na szerokości około 1m od wykonanych nawierzchni, a także pomiędzy boiskami, e) wykonanie zabudowy barierki ochronnej o dł. ok. 59,2 m i wys. 110 cm, f) dostawa elementów małej architektury w postaci ławek i kosza na śmieci. 2.2. Zadanie nr 2 - Budowa (modernizacja) boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach przy ul. kościelnej 10, w tym: a) demontaż nawierzchni boiska dużego o wymiarach 35x17,6 m i powierzchni 616,0 m2 oraz nawierzchni boiska małego o wymiarach 22x11,8 m i powierzchni 259,6 m2 wraz z demontażem istniejącej infrastruktury sportowej, b) wykonanie boiska dużego o nawierzchni poliuretanowej wraz z częściową wymianą podbudowy na boisku o powierzchni 616,6 m2, c) wykonanie boiska małego o nawierzchni poliuretanowej wraz ze wzmocnieniem podbudowy na boisku o powierzchni 220,0 m2, d) wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż południowej krawędzi (dłuższego boku) na boisku dużym wraz z włączeniem go do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie szkoły, e) wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż zachodniej krawędzi (dłuższego boku) na boisku małym wraz z włączeniem go do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie szkoły, f) wymiana istniejącej nawierzchni utwardzonej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z dogęszczeniem i wyrównaniem podbudowy na powierzchni 173,0 m2, g) zabudowa wpustu ulicznego wraz z włączeniem go do istniejącej kanalizacji deszczowej, h) zabudowa piłkochwytów o wysokości 4 m, w strefach za liniami końcowymi w tym 2 piłkochwytów o długości 14 mb każdy na boisku dużym i 1 piłkochwytu o długości11 mb na boisku małym, i) montaż barierek stalowych ochronnych na istniejących murach oporowych, w tym: 27,5 mb przy boisku dużym i 33 mb prze boisku małym, j) montaż wyposażenia boisk w tym bramek do piłki ręcznej - na boisku dużym oraz koszy do koszykówki i słupków do piłki siatkowej na boisku małym. k) odtworzenie trawników wokół boisk i opasek na szerokości około 1m od wykonanych nawierzchni, a także pomiędzy boiskami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlano-wykonawczy, projekt techniczny, plany sytuacyjne, przekroje, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu: a) na 2 dni przed podpisaniem umowy: - oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa, - kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń z właściwych izb Inżynierów Budownictwa osób, które będą pełnić funkcje kierowników robót, b) do 5 dni od daty zawarcia umowy: - kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rezygnacji z wykonania danego zakresu robót. 6. Z uwagi na specyfikę prac przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.06.2015r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwwilkowice.peup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach